✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

31.10 - רד האט בצמרת Forrester New Wave לתוכנות פלטפורמת קונטיינר ארגוניות

IsraelClouds
|
October 31, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

במהלך השלוש השנים האחרונות פעלה רד האט (Red Hat) – הספקית המובילה של פתרונות קוד פתוח, להפיכת קונטיינרים ו- Kubernetes לטכנולוגיה עבור שימוש ארגוני. הכוונה הייתה ליצור לא רק טכנולוגיה גמישה ומדרגית (סקלאבילית) לתמיכה בגידול בעומסי עבודה מוטי-ענן (Cloud-Native), אלא גם יציבה מספיק עבור הדרישות הגבוהות של ארגונים מודרניים.

Red Hat OpenShift Container Platform תוכננה כמענה לצרכיIT  אלה, כשהיא בנויה על בסיס פלטפורמת לינוקס ארגונית המובילה בעולם, ומספקת את יכולת הגידול ורכיבים נוספים להם זקוקה Kubernetes כדי להניע טרנספורמציה דיגיטלית ארגונית.

עתה זכו מאמצים אלה להכרה, עם דירוגה של Red Hat OpenShift Container Platform בצמרת הספקים המובילים בדוח Forrester New Wave שהוקדש למערכי תוכנות פלטפורמות קונטיינר ארגוניות (רבעון 4, 2018). בדוח זה של מערכי תוכנה לפלטפורמות קונטיינר הראשן מסוגו של פורסטר מעריכה פורסטר את השוק המתפתח ארגוניות (ECP).

פורסטר בחנה את Red Hat OpenShift Container Platform ואת ההיצע של חברות אחרות בתחום על פי 10 קריטריונים ביניהם  Runtime ו- Orchestration (תזמור), ניהול Image, חווית משתמש, חזון ועוד. ב- 7 מתוך 10 הקריטריונים ציינה פורסטר את רד האט כבעלת בידול.

פורסטר ציינה במיוחד כי רד האט מובילה עם חווית משתמש ויכולות אינטגרציה מעולות. תכונות ה- Runtime, Orchestration ו- ניהול Image של Red Hat OpenShift Container Platform הינן חזקות. היא כוללת חווית מפעיל אינטואיטיבית ותמיכה עבור מסגרות מיקרו שירותים רבות של אמזון ווב סרוויסס (AWS).

Red Hat OpenShift Container Platform פופולרית בקרב לקוחות רד האט שמעדיפים סינרגיית אקוסיסטם חזקה, כשהיא משתלבת היטב עם Red Hat Enterprise Linux, Ansible, OpenStack ו- JBoss Middleware. בנוסף, לקוחות רד האט שהשתתפו בסקר פורסטר ציינו את יכולת רד האט לסייע להם בהאצת פיתוח יישומים מוטי-ענן ואת קצב החדשנות שלה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות