✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

31.10 - החלומות של DreamWorks מתגשמים עם פלטפורמת הנתונים של NetApp

IsraelClouds
|
October 31, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת NetApp תספק לחברת האנימציה הבינלאומית המובילה את ארכיטקטורת Data Fabric, שתתמוך ביצירותיה עשירות הדמיון של DreamWorks

חברת NetApp, החברה המובילה בעולם בתחום הנתונים בענן ההיברידי, הכריזה היום על שיתוף פעולה עם חברת האנימציה הבינלאומית- DreamWorks ליישום ארכיטקטורת הנתונים Data Fabric ולהתאמתה לצרכיה. זאת על מנת לאפשר את הרחבת היכולות ואת הצמיחה העתידית של החברה המצליחה בתחום הבידור המשפחתי. אנשי DreamWorks היו הנואמים המרכזיים בכנסNetApp Insight™ 2018‎‏ בארה"ב. בנאומם הרחיבו בכירי החברה אודות האופן שבו חוללו הנתונים שינוי עמוק בחברה ואודות המשמעות של חברה "מונחית-נתונים".

במסגרת השותפות, עובדים מהנדסי NetApp בשיתוף פעולה הדוק עם מחלקת ה-IT של DreamWorks, ליישום מיטבי של פלטפורמת Data Fabric על מנת לענות היטב על צורכי אחסון הנתונים והניהול הייחודיים והגדלים בקצב מואץ של האולפן. מאחורי הגרפיקה המפורטת והסוחפת להפליא שיוצרים האמנים של DreamWorks מסתתרת כמות עצומה של נתונים, המוסיפה ממד של מורכבות לסביבת ה-IT של DreamWorks. השותפות של NetApp®‎ ו-DreamWorks מייצגת גישה חדשנית לאתגר הזה, שמתמקדת בניבוי מבוסס ניתוח נתונים (Predictive Analytics) וביכולות חדשות אחרות שיאפשרו גישה בזמן אמת לסדרות נתונים גדולות. שיתוף הפעולה יפשט גם את השילוב והתיאום הכוללים של הנתונים בתשתית ה-IT ההיברידית.

"NetApp היא החברה המובילה בשירותי נתונים בענן היברידי", אמרה קייט סוונבורג‏, סגנית נשיא בכירה לטכנולוגיות מידע ותקשורת ולשותפויות אסטרטגיות ב-DreamWorks‏. "בעקבות השימוש שעשינו בפתרונות NetApp בכל סרטי ההנפשה הממוחשבת (CG) שלנו, חברת DreamWorks בוטחת ב-NetApp שתספק ליוצרי הסרטים שלנו את שירותי הנתונים שיסייעו להם ליצור חידושים עתה ובעתיד, בעת שהם נותנים דרור ליצירתיות שלהם כדי לחלום עולמות חדשים".

חברת DreamWorks היא עסק דיגיטלי שצומח במהירות והיקף הנתונים שהצוותים שלה זקוקים לגישה מידית ונרחבת אליהם הוא מדהים. לסרט הנפשה ממוצע נדרשים מאות אמנים ומהנדסים, יותר מ-600 טרה-בייט של נתונים, יותר מ-100 מיליון שעות עיבוד נתונים, וחצי מיליארד קבצים דיגיטליים. וככל שהחברה מרחיבה את עסקיה ומשווקת את יצירותיה בערוצים חדשים, צרכיה בתחום הנתונים ממשיכים לגדול בצורה מעריכית.

"יוצרי הסרטים, כותבי הסיפורים והאמנים המובילים בעולם שעובדים ב-DreamWorks מתמקדים כולם ביצירת חוויות באיכות יוצאת דופן, כמו הסרט הבא של האולפן, כיצד לאמן את הדרקון שלך: העולם הנסתר, שכולל יותר מ-60,000 דרקונים שונים שמופיעים על המסך בעת ובעונה אחת", אמר ג'ף וויק, הטכנולוג הראשי של DreamWorks. "בעוד שבעבר התמחינו בסרטים מונפשים ובסדרות טלוויזיה, הרי שעתה היוצרים שלנו מרחיבים בהדרגה את הפיתוח של תוכן לפארקים נושאיים, לבידור בשידור חי ולפלטפורמות חדשות כמו מציאות רבודה (AR) ומציאות מדומה ((VR . השינוי שעברה החברה לתפישה מונחית-נתונים מחייב אותנו לחתור לייעול בתחומים כמו שיתוף בזרימות עבודה בין פלטפורמות שונות ושימור נכסים כדי לאפשר הרחבות תוכן עתידיות".

"בסופו של דבר, נתונים הם היסודות שחברת DreamWorks נשענת עליהם כדי ליצור חוויות סוחפות בעולמות שלא היינו יכולים לדמיין בשום דרך אחרת", אמר סקוט דאווקינס, הטכנולוג הראשי של מערכות ותוכנות אחסון ב-NetApp. "כפי שציין Jeff, הסרט הבא של DreamWorks‏, כיצד לאמן את הדרקון שלך: העולם הנסתר, כולל גרפיקה ברמת חדשנות כזו שמציבה דרישות חסרות תקדים בכל הנוגע לביצועים, מהירות, גישה ויציבות הנתונים בסביבת ה-IT. פלטפורמת ה-Data Fabric של NetApp, בשילוב עם המומחיות של מחלקת ה-IT של DreamWorks, חיוניים לבניית התשתית ושירותי הנתונים הדרושים כדי לאפשר לאמני החברה ליצור תוכן על פי דרישה בזמן אמת, וכדי לעמוד בציפייה שלהם  לעבוד בקצב של דמיונם".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות