✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

29.10 - NetApp מכריזה על עדכונים אסטרטגיים למנהלי DevOps

IsraelClouds
|
October 29, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת NetApp המומחית המובילה בתחום הנתונים בענן ההיברידי, הכריזה היום על עדכונים ל-Trident, מערכת ההקצאה האוטומטית שעונה לאתגר האחסון המתמשך בקונטיינרים, על ארכיטקטורה מאומתת חדשה עבור פלטפורמת Red Hat OpenShift Container Platform ב-HCI של NetApp ועל גמישות DevOps משופרת ב-Cloud Volumes של NetApp®‎ עבור Google Cloud Platform וב-Cloud Volumes של NetApp עבור AWS.  

ההכרזה היום מתפרסמת אחרי ש-NetApp רכשה לאחרונה את StackPointCloud, פלטפורמה מתקדמת המספקת Kubernetes כשירות ותמיכה ישירה ביכולות תיאום יישומים בעננים מרובים. בעקבות הרכישה, השיקה NetApp את שירות Kubernetes של NetApp, מרכז בקרה אוניברסלי ל-Kubernetes מנוהלים, שעוזר לפרוס מערך Kubernetes בענן בדרך פשוטה בהרבה מבעבר. NetApp הכריזה לאחרונה גם על מודולים חדשים של Ansible עבור Element®‎, שמאפשרים לשלב פתרונות HCI ו-SolidFire®‎ של NetApp‏, על התוכנה ONTAP®‎, שמספקת פתרונות משולבים למערכות AFF ו-FAS של NetApp‏ ועל התוכנה SANtricity®‎, שמספקת פתרונות משולבים למערכות E-Series של NetApp. היכולת החדשה מאפשרת ללקוחות להשתמש בכלים מוכרים כדי להגדיר ולפרוס תשתית עקבית לצורכי פיתוח, בדיקה וייצור.

צוותי מפתחים פנים-ארגוניים ממלאים תפקיד חשוב ביכולות של הארגון, אך המחלוקת התרבותית ארוכת השנים בין צוות הפיתוח לצוות התפעול מונעת שיתוף פעולה תקין ופורה וגורמת למחזורי פיתוח איטיים. שירותי הנתונים החדשים של NetApp עוזרים לבנות אמון בין צוות המפתחים לצוות התפעול. מטרתם לספק את הכלים שיוכלו, בשילוב עם הטכניקות והשיטות של DevOps, לאפשר לחברות לשנות את הפרדיגמה הזאת מן היסוד.  

"היכולת להפיק ערך עסקי מהנתונים תלויה במידה רבה ביכולת של המפתחים ליצור חידושים במהירות באמצעות שיטות כמו DevOps, אבל ארגונים חסרים את התשתית שתתמוך בגישת שיתוף הפעולה הגמישה הדרושה לבניית תרבות DevOps אמיתית", אמר בראד אנדרסון, סמנכ"ל ומנכ"ל תשתית ענן ב-NetApp NetApp מספקת מוצרים ושירותים מונחי-נתונים שמיועדים לעזור למפתחים ולצוות התפעול לעבוד בתיאום מוצלח יותר, ובמקביל לכך מעניקים למפתחים את העצמאות הטכנולוגית הדרושה להם כדי להמשיך ליצור ומשפרים את הערך ואת היתרון האסטרטגי של הארגון".

Cloud Volumes של NetApp עבור Google Cloud Platform הוא שירות שאינו כרוך במעורבות של צוות התפעול. הוא מציע חוויה מקומית וכולל תמיכה של Google, ממשק המשתמש של Google Cloud להקצאה ולניהול, ושלוש רמות ביצועים: ביצועים רגילים, ביצועים מתקדמים וביצועי על. הוא מספק שירותים בפרוטוקול NFS ו-SMB כדי לתמוך בכל מגוון הכלים הדרוש ללקוחות GCP כדי לטפל בעומסי העבודה שלהם.

עם Cloud Volumes של NetApp עבור AWS, לקוחות מקבלים שירותים מאובטחים ומוכחים לניהול נתוני NFS ו-SMB עבור AWS. שירות Cloud Volumes עבור AWS זמין היום דרך NetApp ושותפי NetApp, שיפורטו בקרוב ב-AWS Marketplace, עם זמינות מורחבת לשווקים בינלאומיים.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות