✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

30.10 - אורקל מציבה את למידת המכונה בלב אסטרטגיית יישומי הענן

IsraelClouds
|
October 30, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

הדור הבא של ממשק משתמש קולי והיכולות האנליטיות העוצמתיות, מרחיבים את מערך יישומי הענן הנרחב, העמוק והמהיר ביותר לצמוח בתעשייה

לארי אליסון, המייסד, היו"ר ומנהל הטכנולוגיות הראשי של אורקל, הציג את הדור הבא של ממשק המשתמש הקולי ואת היכולות האנליטיות רבות העוצמה של Oracle Fusion Cloud Applications. הפתרון מציע את יישומי הענן היחידים שמבוססים על למידת מכונה, ומספק חבילה מקיפה ומשתלבת במלואה של יישומים המעצימים משתמשים עסקיים לכל רוחב הארגון, לרבות את המומחים לחוויית לקוח, כספים, משאבי אנוש ושרשרת אספקה. הפתרון הוצג במסגרת כנס Oracle OpenWorld בסן פרנסיסקו, קליפורניה.

פתרון Oracle Fusion Cloud Applications, המבוסס על פלטפורמת ענן ותשתית ענן מאובטחות ועצמאיות, מנצל את בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל (Oracle Autonomous Database) ואת המעבדים הנפרדים לאבטחה וליישומים, על מנת לסייע ללקוחות להגדיל את הגמישות העסקית ולצמצם עלויות. הלקוחות יכולים לפתח בקלות הרחבות ליישומים הנותנות מענה לצורכי העסק הייחודיים, לשפר את חוויית המשתמש באמצעות ממשק משתמש עכשווי לניהול שיחות, להפוך מאות פונקציות עסקיות ידניות לאוטומטיות, וכן להפוך את המעבר לענן לאוטומטי וכך להפחית את עלויות השדרוג, להאיץ את הזמן לערך ולשפר את יכולת החיזוי.

כחלק מהרחבת מערך יישומי הענן הנרחב, העמוק והמהיר ביותר לצמוח בתעשייה, השיק אליסון את Oracle Fusion Analytics Warehouse - פלטפורמת ניתוח נתונים מלאה עבור משתמשים עסקיים, מפתחים ואנשי IT, המתבססת על Oracle Analytics ועל Autonomous Data Warehouse. הפתרון החדש מותאם באופן אופטימלי לכל יישומי Oracle Fusion Cloud כדי להבטיח פריסה מהירה וערך עסקי, והוא ניתן להרחבה ולהתאמה אישית כך שלקוחות יכולים להשתמש בו גם כדי להביא נתונים מפתרונות אחרים, בין אם הם מבוססי תוכנה כשירות (SaaS) או כאלה שמותקנים באתר הלקוח.

מבחר ציטוטים מתוך ההרצאה המרכזית שנשא לארי אליסון:

"אנו מציעים יישומי SaaS יותר מאשר כל ספק ענן אחר".

"אנו מעמידים לרשותכם מערך כלים שמאפשרים לאנשים לשתף פעולה ולשאול שאלות, לעבוד יחד כצוות ולפתור בעיות. זהו דור חדש של יישומים".

"הכנסנו אוטומציה לכל אותם תהליכים מייגעים, הכנסנו אוטומציה לכל אותם תהליכים מורכבים, כדי לתת יתרון עצום בפרודוקטיביות לאלה שיאמצו את הדור הבא שלנו ליישומי ענן".

"מעתה כל כך הרבה יותר קל ומדיוק ללכוד הוצאות. אנשים לא צריכים לבזבז זמן. אם אני רוצה לברר מתי יגיע התשלום שמגיע לי, מתי אקבל החזר על הנסיעה שלי כרגע או על נסיעה שכבר סיימתי או על ארוחת ערב עסקית שקיימתי, כל שעליי לעשות הוא לשאול את אלקסה".

"למעשה, לקוחותינו כבר משתמשים ביכולות המובייל שלנו, ביכולת הצ'אטבוט שלנו ובממשק הקולי החדש שלנו, כדי לשלב תכונות ופונקציות חדשות לתוך היישומים שלהם. כפי שכבר אמרתי, אם אנחנו יכולים לבנות ממשקי קול על גבי היישומים שלנו, זה אומר שגם אתם יכולים".

"אם אינכם יודעים מה לשאול, החלק שכולל למידת מכונה בכלים האנליטיים שלנו יעזור לכם למצוא את המתאמים ולשאול את השאלות הנכונות. לאחר מכן גם תקבלו ממנו הסברים בשפה האנגלית על הממצאים".

"הכנסנו אוטומציה ליצירת מודל הנתונים במחסן. הכנסנו אוטומציה להעברת הנתונים במחסן הנתונים. זהו מחסן הנתונים האוטונומי. הוא מכוון את עצמו באופן אוטומטי, מוסיף אינדקסים, ומוסיף את כל שדרוש לו כדי לפעול ביעילות, כשהוא עושה זאת באופן אוטומטי. כל שאתם עושים זה ללחוץ על הכפתור".

"בזכות עבודה משותפת, עם הרעיונות הטובים שלכם והרעיונות הטובים שלנו, אנחנו יכולים להציע לכם את הדור הבא של יישומי SaaS בענן."

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות