✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

31.10 - מטריקס DevOps מעמיקה את השותפות שלה עם Atlassian לדרגת פלטינום

IsraelClouds
|
October 31, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

מטריקס DevOps זכתה למעמד Platinum Solution Partner של חברת Atlassian  (אטלסיאן) בישראל. אטלסיאן היא חברה גלובלית המספקת פתרונות לשיפור תהליכי פיתוח תוכנה, ניהול פרויקטי תוכנה, ייעול עבודה צוותית ושיפור איכות הקוד. שותפות הפלטינום מהווה צעד משמעותי שיאפשר למטריקס להמשיך ולקדם את מכירת הרישיונות של אטלסיאן בישראל ולהרחיב את מתן השירותים סביב כלים מובילים של החברה, כגון: Jira, Confluence, Bitbucket , Service Desk ו- Data Center. במהלך השנה האחרונה, מטריקס DevOps גייסה עשרה מומחי אטלסיאן חדשים לצוותי ה-ALM שלה, ומצפה להמשיך את הגידול בגיוס, מכירת רישיונות ותמיכה ב 2019. כיום, למטריקס DevOps יש את הניסיון להוביל פתרונות ALM "מקצה לקצה" באתר הלקוח, בענן או בסביבות היברידיות.

חבילת המוצרים של אטלסיאן מאפשרת לצוותי המוצר להיות מהירים יותר ויעילים יותר. הכלים הללו מייעלים ומפשטים את זרימת התקשורת כך שמפתחים, בודקים ומנהלי פרויקטים יכולים להתמקד בביצוע המשימה. כלים אלו מסייעים בתהליך הפיתוח, וכשמדובר ב DevOps, אנשים ואינטראקציות הם אלמנט קריטי בהשגת מטרות הצוות. זהו המקום בו מטריקס DevOps נכנסת לתמונה עם שיטות עבודה ביניהן SAFe DevOps ו- Agile.

אורן קרוג, המנהל המשותף של מטריקס DevOps אומר: "מאז שמטריקס DevOps התחילה לשתף פעולה עם אטלסיאן לפני שש שנים, נוכחנו לדעת שהשוק המקומי מאמץ את המוצרים של אטלסיאן באינטנסיביות. מדהים לראות כמה מהר לקוחות שעברו לאטלסיאן, הרחיבו את השימוש ב Jira לעבודה עם מוצרים נוספים רבים והשתמשו בפלטפורמה הנרחבת של אטלסיאן ושותפיה כדי לשנות את דרך העבודה שלהם".

"ניכר שלקוחות ימשיכו להשקיע זמן ומשאבים על מנת לבנות אקו סיסטם בטוח, אוטומטי ושיתופי יותר בעזרת המוצרים של אטלסיאן. כיום אני מרגיש שהפוקוס עבר לשאלת מיקום הכלים - האם באתר הלקוח או בסביבות ענן - וזו כבר לא רק שאלה של כלים... דילמת הכלים כבר נפתרה", הוסיף קרוג.

"אנחנו גאים לגדול יחד עם אטלסיאן והרחבת השותפות  לדרגת פלטינום חשוב לנו. אנחנו מתכננים להמשיך להעמיק את תחומי ההתמחות שלנו בפתרונות אטלסיאן להכשיר את כל העובדים שלנו, בעודנו ממשיכים להשקיע באירועי אטלסיאן, להגדילם, להעשירם ולהביא את החדשנות של אטלסיאן ללקוחותינו."

מטריקס DevOps הינה זרוע ה- DevOps של מטריקס, חברת הטכנולוגיות הגדולה בישראל, המשרתת למעלה מ- 2,000 לקוחות.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות