✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

16.04 - זיו בנימיני מונה למנכ"ל Foretellix

IsraelClouds
|
April 16, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

בנימיני, לשעבר בכיר בוריסיטי ובקיידנס ינהל את הסטרטאפ הישראלי שיסייע להעלות את המכוניות האוטונומיות לכבישים

זיו בנימיני, לשעבר בכיר בוריסיטי וקיידנס, מונה למנכ"ל הסטארטאפ הישראלי Foretellix הפועל בתחום הרכב האוטונומי. Foretellix, המספקת פתרונות מתקדמים לבדיקת מכלול המערכות החכמות של המכוניות האוטונומיות, השלימה לאחרונה גיוס ראשוני של 1.5 מליון$ ונמצאת כעת בתהליכי גיוס עובדים, רובם מהנדסי תוכנה, למשרדיה החדשים בתל-אביב.  

בנימיני מביא איתו נסיון עשיר ונחשב למומחה עולמי לוריפיקציה (אימות). בעבודתו באינטל, פיתח את שיטת הוריפיקציה coverage driven, שהפכה למובילה בעולם בדיקת השבבים. לאחר מכן שימש כסמנכ"ל פיתוח בחברת וריסיטי הישראלית, ולקח חלק בהנפקתה המוצלחת בנאסדק ובתהליך המכירה שלה לקיידנס. עד לאחרונה שימש כסמנכ"ל בחברת קיידנס.

בנימיני הוא מייסד שותף ב-Foretellix שנוסדה על ידי יואב הולנדר. מייסד שותף נוסף הוא גיל אמיד, שלושתם מומחים בעלי שם בתעשיה. החברה מציעה גישה חדשה ושונה כדי לפתור את האתגר הגדול ביותר של תעשיית הרכב האוטונומי כיום – הבטיחות של כלי רכב ללא נהג. כחלק מהפתרון החברה מפתחת שפה שתוכל לשמש כסטנדרט לתיאור תרחישים של רכב אוטונומי.

זיו בנימיני מייסד שותף ומנכ"לForetellix : "תעשיית הרכב האוטונומי נמצאת כיום בנקודה קריטית, בה הטכנולוגיה כבר מאוד מתקדמת אך יש עוד כברת דרך עד ליישום בכבישים, בשל החסם של חשש מוצדק מתאונות. האתגר הגדול של התעשייה כעת הוא לא רק עוד חיישן או מצלמה טובים יותר, אלא הצלחת המכונית האוטונומית בהתמודדות עם סיטואציות שהמתכננים לא חשבו עליהן. לכן, בכוונתנו, בין היתר, לפתח ספריית תרחישים לוריפיקציה ברכבים אוטונומיים."

‍זיו בנימיני, קרדיט: יח"צ‍

שוק הרכב האוטונומי וכל הקשור אליו צפוי לגלגל עד שנת 2050 עד 7 טריליון $, כלומר 220 מיליארד $ לשנה. ההשקעות בסטארטאפים בתחום הרכב האוטונומי יותר מהכפילו את עצמם בשנת 2017, כשישראל שנייה רק לארה"ב בכמות הסטארטאפים בתחום.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות