✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Zesty רוצים לחסוך לכם

IsraelClouds
|
December 7, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event
אידו אסף, מנהל השיווק של Zesty. קרדיט צילום: ערן מנשרי 

חברות סטארטאפ חייבות להשתמש בכספי המשקיעים בצורה אופטימלית כדי לפתח את המוצר שלהן ולשווק אותו במהירות. לכן חסכון בעלויות התפעול הוא דבר קריטי כדי להפנות את המשאבים לפיתוח ושיווק. כאן נכנסת Zesty לתמונה שמציעה ניהול אוטומטי של שירותי ענן שונים, כדי לחסוך בעלויות משאבי מחשוב ואחסון בזמן שלא משתמשים בהם. אידו אסף, מנהל השיווק של החברה, מסביר איך הם עושים את זה.

אתם מדברים על חסכון של עד כ- 50 אחוזים בעלויות של שירותי הענן?.

" זה בהחלט המספרים שאנחנו מגיעים אליהם עם הלקוחות שלנו. צריך לציין שכרגע אנחנו עובדים רק על שירותי הענן של AWS, אבל מתכוונים להציע את המוצר גם לשירותי הענן נוספים. מה שאנחנו עושים זה מבצעים קנייה בשם הלקוח של חוזים זולים לשירותי מחשוב מלקוחות שלא זקוקות להם יותר. המודל העיקרי למחירים זולים בשירותי הענן הוא באמצעות התחייבות לתקופות והיקפים קבועים מראש. חברות בשלב הצמיחה תמיד יודעות מה יהיה היקף הצריכה שלהם בעתיד ולכן משלמות על שירותי עיבוד לפי דרישה מיידית שזאת אפשרות גמישה. אנחנו יודעים לקנות את החוזים בשוק הפתוח של AWS, ומחברים את החוזים המוזלים לשרתים של הלקוחות. התהליך מתבצע על ידי המערכת הלומדת שלנו בצורה אוטומטית, כך שבכל רגע נתון היא מוצאת חוזים זולים מתאימים לפי הצרכים של הלקוח באותה התקופה".

יש הגבלה מי יכול להשתמש בשירות שלכם?

"כרגע אנחנו מציעים את השירות רק עבור שרתי לינוקס שרצים על שירות EC2 של AWS, בהיקפים של 10,000 דולרים ומעלה לחודש. לא מדובר ברף גבוה במיוחד, כל חברת סטרטאפ בינונית כבר מגיעה להיקפים הללו ויותר. השירות שלנו כולל תהליך חיבור קצר מאוד לסביבה של הלקוח, במצב של גישה מוגבלת, כך שאנחנו יכולים להראות לו את החיסכון בעלויות על בסיס הצרכים האמיתיים שלו. אחרי זמן קצר, הלקוחות מבינים שמדובר בחסכון אמיתי ואז מאשרים לנו גישה לשינוי החוזים של השרתים שלהם באופן אוטומטי. כל התהליך הטכני עצמו הוא לא יותר מחמש דקות".

מה לגבי חיסכון בשירותים נוספים, זה אפשרי?

"יש לנו מוצר נוסף שמבצע חסכון בעלויות של שטחי EBS, שירות האחסון של AWS. פעמים רבות מפתחים או אנשי DevOps מקצים שטחי אחסון בצורה נדיבה מאוד, מתוך רצון לא להתעסק בהמשך עם גידול בשירות ובצורך שלו באחסון. הבעיה היא שכאשר מקצים מאות או אלפי דיסקים עם שטח אחסון גדול מדי, משלמים על אחסון שלא נמצא בהכרח בשימוש. המפתחים מנסים למנוע תקלות בהמשך הדרך, אבל גם אם הם רוצים לחסוך אין דרך יעילה ידנית לנהל את הקצאת שטחי האחסון. המערכת שלנו לומדת את הצרכים של מערכות הלקוח מבחינת שטחי אחסון ומקצה אותם באופן אופטימלי ואוטומטי. כך נחסכות העלויות בשטחי האחסון, וגם אנחנו מונעים תקלות באפליקציה שנגרמות בגלל הקצאת משאבים ראשונית לא נכונה.".

איך אתם נעזרים ב-AWS על מנת להגיע לפתרונות האלו ללקוחות?

" היינו חלק מתוכנית הסטרטאפים של AWS, תוכנית של עשרה שבועות שמיועדת לסטרטאפים עם מוצר ראשוני עובד. התוכנית מציעה גישה לרשת גלובלית של יועצים טכניים ומקצועיים מטעם AWS, ולפיתוח המוצר לחסכון בשירותי אחסון, נעזרנו בצוותי פיתוח של AWS שיושבים בסיאטל. בנוסף אנחנו חלק מרשת השותפים של AWS, ונותני חסות בכנס re: Invent שהתקיים בשבוע שעבר, שם פגשנו לקוחות פוטנציאלים".

Zesty גייסה לאחרונה 35 מיליון דולרים, בנוסף לסיבוב סיד של 7 מיליון דולרים. הסיבוב החדש נועד להרחיב את מערך העובדים בכל המחלקות, לשפר את המוצרים ולהרחיב את ההיצע בשווקים אסטרטגיים, כמו ארה"ב.



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות