✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Coralogix מגבירה את הפעילות בתחום אבטחת מידע

IsraelClouds
|
December 6, 2022
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
אריאל אסרף, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Coralogix . קרדיט תמונה: אריאל אסרף

Coralogix מגבירה את הפעילות בתחום אבטחת מידע

החברה שהוקמה ב-2014 וגייסה עד היום 238מיליון דולר, מציעה ללקוחות מערכת שיכולה להתמודד עם כל סוגי המידע בזמן אמת, לנתחאת המידע ולספק התראות במהירות. ישבנו לשיחה עם אריאל אסרף, מנכ"ל ומייסדשותף בחברה כדי להבין את המהלך ולדבר על הכיוונים העתידיים של החברה.

בוא נתחיל מהבסיס: במה שונה Coralogix מהפתרונות הקיימים כיום?

"הפלטפורמה שלנו מבוססת עלטכנולוגיה ייחודית שפיתחנו בשם Streama שיודעת לנתח את המידע בלי לשמור ולאנדקס אותו. מדובר ביתרון משמעותי כי הלקוחותשלנו יכולים לקבל התראות במהירות, ובו זמנית גם תובנות מעמיקות וזיהוי טרנדים מבלי להשתמש באחסון יקר. המערכת שלנו מזהה את התובנות בזמן אמת ושומרת רק מידע רלוונטי לצורך ניתוח מעמיק יותר".

איזה שירותים אתם מציעים סביב הפלטפורמה שלכם?

"המערכת שלנו מסוגלת לספק שירותיםבארבעה תחומים עיקריים – לוגים, מטריקות, טרייסינג, ואבטחה. כאשר בתחום הלוגים אנחנו יודעים לנתח את הלוגים בצורה מהירה ולהפריד את הנתונים החשובים מהרעש על מנת לצמצם עלויות ולהקל על החקירה. בתחום המטריקות אנחנו יודעים לנתח את כל המידע לגביביצועי המערכת כולל תשתית, רשת, ואפליקציה למקום אחד בעלות של בערך עשירית מהמתחרים. בתחום הטרייסינג (Tracing)אנחנו מרכזים מידע מקצה לקצה על פעילויות שונות גם אם מדובר בארכיטקטורות נפרדות תוך הבנה מלאה של כל המידע, ובתחום אבטחת המידע אנחנו יודעים להציג תמונת מצב מלאה של כל סביבת הענן בנוגע לאבטחה וציות (Compliance),וקורלציה בין נתוני אבטחה שונים ומספקים אף צוותי שירות שעובדים 24x7 כדי להעניק תמיכה מקיפה ומענה לסכנות אבטחה במקרה הצורך".

השנה האחרונה הייתה מאתגרת מבחינת השוק,מה קרה אצלכם?

"בשנה האחרונה הרחבנו את קו המוצרים שלנו, וממוצרים לניתוח מידע אופרטיבי בלבד, הוספנו מוצרים נוספים בתחום של ניתוח מטריקות ואבטחת מידע. היכולת שלנו לנתח יחד את כל סוגי המידע באותו המקום וללאבסיסי נתונים נפרדים הינה יחודית בשוק.

השוק הזה הופך לצפוף, אתם לא חושש מהתגברות התחרות?

"היתרון של המערכת שלנו הוא ייחודי וברור. חברות היום מבינות את החשיבות של מערכות Observability ואנחנו רואים גם בתקופה הזאת לקוחות שרוצים לשפר את זמן התגובה שלהם וההבנה של מה שקורה במערכות השונות, מבלי להגדיל את ההוצאה על התחום הזה. ישגם פתרונות קוד פתוח, שאנחנו פוגשים בדרך כלל בחברות יותר קטנות, אבל ככל שהחברות גדולות או מגוון המערכות בשימוש גדל, הפתרונות הללו דורשים יותר ויותר תחזוקה, כך שבסופו של דבר גם החברות הללו מחפשות שירות שייתן להן מענה מבלי להשקיע בפיתוח ובתחזוקה שלו. אנחנו מתכננים גם מוצרים חדשים במהלך השנה הקרובה, בנוסף לשיפור היכולות של המוצרים הקיימים שלנו".

העברת לאחרונה הרצאה בכנס re:Invent של AWS. מההיה נושא ההרצאה?

"כנסre:Invent נערך מדי שנה בווגאס והשנההעברתי הרצאה ביחד עם לקוח גדול שלנו שעבר אלינו לאחרונה. הלקוח עבר ממערכת מתחרה מובילה בשוק ואנחנו הצגנו את החסכון בעלויות ואת שיפור זמן התגובה מבחינת ניתוח המידע. אנחנו גם שותפים ברשת השותפים של awsשנקראת AWS partner networkנמצאים ב- AWS Marketplace וכל הלקוחות המשותפים יכוליםלקבל את השירות שלנו דרך החשבון שלהם ב AWSבקלות.

 

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות