✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מחפשים לחסוך בעלויות ענן? Zesty מציעה את הפתרון

IsraelClouds
|
November 30, 2022
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
אידו אסף, מנהל השיווק של Zesty. קרדיט צלם: רון לניר 

מחפשים לחסוך בעלויות ענן? Zesty מציעה את הפתרון

בכל משבר יש הזדמנות, ולחברות שמציעות היום שירותים של חסכון בעלויות יש הזדמנות מצוינת. Zesty שמציעה שני מוצרים לחסכון בעלויות שירותי ענן רשמה בשנה החולפת גידול משמעותי במספר הלקוחות והעובדים, וגם גייסה בתקופה מאתגרת גיוס משמעותי של 75 מיליון דולרים שמיועד להתרחבות בארה"ב ובאירופה בשנים הקרובות. ישבנו לשיחה עם אידו אסף, מנהל השיווק של החברה לשיחה על השוק הצומח של Cloud Optimization.

מה Zesty מציעה ללקוחות?

"כאשר מדובר בחברת טכנולוגיה אפשר להגיע להוצאות של מיליוני דולרים על תשתיות טכנולוגיות ושירותי ענן, ולכן כל חסכון הוא משמעותי. Zesty מציעה לחברות שני כלים עיקריים על מנת לחסוך בהוצאות. השירות הראשון מאפשר להשתמש בחוזי מחשוב ארוכי טווח כדי להפחית בעלויות של כוח מחשוב, והשירות השני מיועד לחסוך בנפחי אחסון בצורה אוטומטית. שני הכלים מבצעים את העבודה בצורה עצמאית לגמרי וללא צורך בהתערבות אנושית, כך שהחברה יכולה לראות תוך זמן קצר חסכון בעלויות מבלי להשקיע בזמן פיתוח".

חסכון כזה לא מגיע על חשבון ביצועים?

"בדיוק להפך. השירות של ניהול חוזי המחשוב מאשר לחברות לקבל כוח מחשוב גדול יותר בעלות נמוכה יותר מאשר הן היו רוכשות לבד. הרבה פעמים חברות קונות חוזים לטווח ארוך ואז לא מנצלות אותם. המערכת של Zesty יודעת לרכוש את היתרה של החוזים האלה עבור הלקוחות שלנו ומפעילה אותם בחשבון שלהם באופן אוטומטי. כאשר יש לך כוח מחשוב בעלות נמוכה יותר אתה יכול להציע ביצועים גבוהים יותר למשתמשים שלך. גם בשירות נפחי האחסון אנחנו מאפשרים לבצע אופטימיזציה אוטומטית שמונעת תקלות בגלל הגדרות לא נכונות של נפחי אחסון, וגם כאן החוויה למשתמש הקצה משתפרת משמעותית".

לאיזה עוד כיוונים אתם מחפשים לפתח את המוצרים?

"אנחנו הוספנו לאחרונה תמיכה ב-Kubernetes למוצר של ניהול נפחי האחסון, מתוך הבנה שיותר ויותר חברות זקוקות לניהול אופטימלי של סביבות המבוססות על ארכיטקטורה של קונטיינרים. אנחנו משקיעים גם מאמצי פיתוח בתחום הזה ומתכננים להשיק עוד יכולות ואפשרויות לסביבות הללו. כל התפיסה שלנו מוכוונת ל-Dynamic Cloud Infrastructure שאומר שהמשאבים יוקצו אוטומטית ובצורה אופטימלית גם מבחינה טכנולוגית וגם מבחינת עלויות".

השוק של הוזלת עלויות ענן או Cloud Optimization הולך ונהיה צפוף. מה המשמעות מבחינתכם?

" אני חושב שככל שהשוק גדל יותר זה טוב לכולם, מכיוון שזה מוביל יותר לקוחות לחפש פתרונות, ומלמד אותם על היתרונות שיש בענן יעיל וחסכוני. אנחנו מתרכזים בכיוון הטכנולוגי שמשפר את הביצועים וחוסך בעלויות. הפתרון שלנו כיום מציע רמות חסכון גבוהות במיוחד. לאחרונה עבר אלינו לקוח שהשתמש בשירות אחר ולמרות שהוא רשם אחוזי חסכון גבוהים, הצלחנו להגיע לרמת חסכון גבוהה יותר שחסכה לו 600 אלף דולר נוספים בשנה".

אתם משתתפים השבוע בכנס reinvent?

"בכנס re:Invent שנערך השבוע בלאס-וגאס אנחנו נפגשים עם הלקוחות שלנו ולקוחות פוטנציאליים בנוסף אנחנו שותפים מסחריים ב-Marketplace ואנחנו גם נותני חסות ברמת GOLD ונציג שם סיפור לקוח שלנו על חסכון שהגיע ל-56 אחוזים מעלויות הענן". 

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות