✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

02.09 - Zadara מגייסת 25 מיליון דולר בהובלת קרן הצמיחה IGP

IsraelClouds
|
September 2, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

זו היא ההשקעה הראשונה של  IGP II, שלפני חודשיים הודיעה על  סגירה ראשונה של 230 מיליון דולר

Zadara, ספקית שירותי אחסון מידע בענן בסיכון אפסי ( zero-risk enterprise cloud storage ), חתמה על הסכם לגיוס 25 מיליון דולר בהובלת קרן הצמיחה IGP ובהשתתפות משקיעים קיימים. במסגרת ההשקעה יצטרפו משה ליכטמן ואורי ארדה   מ- IGP לדירקטוריון Zadara. השלמת ההשקעה מותנית באישור האסיפה הכללית של Zadara .

יחד עם גיוס זה, סך ההון שהחברה גייסה יעמוד על למעלה  מ- 60 מיליון דולר.

Zadara מתכננת להשתמש בהשקעה בעיקר על מנת להאיץ את צמיחתה, כולל הרחבת צוות המכירות הבינלאומי והגדלת צוותי ה devops- וההנדסה, כמו גם את ערוץ ספקי השירות השותפים שלה.

בנוסף, יסייעו הכספים  ל-Zadara לפתח את שירותיה  המתמקדים בביטול הסיכונים הטכניים, התפעוליים והכלכליים הקשורים באחסון וניהול דאטה ברמת האנטרפרייז.  

Zadara משלבת חומרה ותוכנה ומספקת שירותי אחסון וניהול של דאטה ברמת אנטרפרייז עם נוחות של ענן. ללקוחות מתאפשרת גמישות מירבית בבחירת ההתקנות, שכן  Zadara תומכת בכל הפרוטוקולים, סוגי הדאטה והמיקומים. בנוסף, הודות למודל התמחור מבוסס השימוש של החברה, לקוחותיה משלמים רק על האחסון אותו הם צורכים בפועל, מה שאומר שהם יכולים לבחון את קיבולת השימוש שלהם ובהתאם לכך לבצע התאמות אישיות.

Zadara זמינה דרך עננים ציבוריים, כולל  AWS, Google Cloud Platform ו- Azure , ספקי שירות מנוהלים, Data Centers, אירוח שרתים שותפים וב- Data Centers של הלקוח.

"Zadara מחויבת לספק  שירותי אחסון מידע בענן בסיכון אפסי. ההשקעה החדשה תומכת בחזוננו ומסייעת לנו לספק ללקוח פתרונות אחסון דאטה לאנטרפרייז ברמה גבוהה- כמו מוצר הפלאש החדש שלנו עם דחיסת דאטה ומניעת כפילויות- כשירות מנוהל לגמרי, עם הבטחה של 100% פעילות תקינה ותמחור מבוסס צריכה", אמר נלסון נחום, מנכ"ל  ומייסד שותף ב- Zadara.

משה ליכטמן, שותף מייסד בקרן הצמיחה IGP אמר בהתייחס להשקעה: " התרשמנו מצוות המייסדים של Zadara ומהישגיו המרשימים  בבניית עסקים חדשניים בשוק האחסון בשני העשורים האחרונים. פלטפורמת האחסון מבוססת הצריכה של Zadara מציעה לארגונים את הטוב בשני העולמות - כלכלת ענן וגמישות בשילוב עם ביצועי אחסון מקומיים ושליטה. הלקוחות של Zadara ושותפיה נלהבים ביותר מהטכנולוגיה שלה והצעת הערך שהיא מציעה  ואנו נרגשים לתמוך בהם במסע שלהם".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות