✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.09 - יפעת גל מונתה ל- VP Delivery ב-CloudTech מקבוצת יעל

IsraelClouds
|
September 3, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

המינוי הינו חלק משינוי אסטרטגי בפנייה של CloudTech לארגוני אנטרפרייז באקו סיסטם של Salesforce בישראל

יפעת גל מונתה לתפקיד VP Delivery ב- CloudTech מקבוצת יעל. המינוי החדש הוא במסגרת שינוי כלל ארגוני להרחבת מבנה הנהלת CloudTech ולהשבחת ההיצע של הקבוצה לגופי האנטרפרייז באקו סיסטם של Salesforce בישראל. במסגרת תפקידה תרכז יפעת את פעילות ה- Delivery בחברה.

קלאודטק נרכשה לפני כשנה על ידי קבוצת יעל (Yael Group), כחלק מצעד אסטרטגי שמטרתו הרחבת היצע השירותים והמוצרים בתחום שוק היישומים העסקיים בישראל.

חברת CloudTech משמשת כאינטגרטור (SI) ושותף זהב של Salesforce בענן ועוסקת בפיתוח מוצרים מותאמים אישית עבור חברות מוצר, אשר מעוניינות להפיץ את פתרונותיהם בקרב לקוחות Salesforce בעולם (PDO). בנוסף, היא משמשת כספק תוכנה עצמאי (ISV) של פתרונות משלימים, באמצעות חנות האפליקציות AppExchange.

ליפעת גל, תואר BA מהמכללה למנהל, תואר ו- MBA מאוניברסיטת חיפה, וכ-25 שנות ניסיון בתחומי ה-IT לארגוני האנטרפרייז בארץ ובחו"ל עם התמקדות במערכות ארגוניות מרובות תהליכים עסקיים מורכבים כ- CRM ,ERP, בילינג ועוד. בתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת תחום CRM ב-Yael Group, ארכיטקטית תוכנה ב- ZIM שירותי ספנות וכמנהלת מוצר ופריסייל בייעול ושיפור תהליכים עסקיים ב- Amdocs.

יפעת גל - קבוצת יעל - צילום יחצ
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות