✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

20.11 - Yael Group רכשה את השליטה בחברת RealCommerce

IsraelClouds
|
November 20, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

Yael Groupקבוצת IT מהמובילות בישראל, מודיעה היום על רכישת השליטה בחברת RealCommerce. רכישתה של החברה הפעילה בעולמות הדיגיטל, מוערכת במיליוני שקלים. הרכישה תאפשר ל-Yael Group הפועלת מול גופי אנטרפרייז בשלל שווקים בישראל, להרחיב את סל הפתרונות עבור ארגונים ולהציע להם פרוייקטים גדולים בתחומי הדיגיטל, בניית אתרים מורכבים, פיתוח אפליקציות מובייל, אפיון UX ועיצוב UI. החברה פעילה בישראל משנת 1999 ומונה כ-150 מקצועני web ומובייל. הרכישה מהווה הרחבה חשובה של סל הפתרונות של הקבוצה ומחזקת את מעמדה בשווקים נוספים כגון שוק הקמעונאות.

על לקוחותיה של רילקומרס נמנים בנק לאומי, בנק דיסקונט, שופרסל, מלונות דן, שטראוס, חצי חינם ורבים אחרים. החברה מתמחה בהגדרת אסטרטגיית דיגיטל ללקוחותיה, תוך יצירת קונספט המאפשר לגופים יתרון תחרותי. יכולות אלה מבוססות על ניסיון רב שנים בעולמות חוויית המשתמש ומימושו באמצעות פיתוח טכנולוגי ברמות הגבוהות ביותר. פיתוח זה מאפשר להפוך את האסטרטגיה הדיגיטלית לאפליקציית מובייל או לאתרי אינטרנט המשיגים את יעדיהם העסקיים.

למידע נוסף: https://www.realcommerce.co.il/

דורון גיגי, מנכ"ל Yael Group: "הדיגיטל הוא רכיב מתבקש בעולמות המיחשוב בשנים האחרונות, בתחום שרק הולך ומתפתח. כדי להרחיב ולהעצים תחום זה אל תוך שורה של פתרונות לגופי האנטרפרייז בישראל – חיפשנו את השותף הנכון למשימה. רכישת רילקומרס מביאה אותנו כמה צעדים קדימה מבחינת יכולתנו להגיע אל גופים מתחומים נוספים ולהפוך לספק מיחשוב מרכזי המסוגל לספק פתרונות גם לצורכיהם של אנשי השיווק בארגונים, מנהלי החדשנות וכיוב'".

דרור יעקבסון, מנכ"ל RealCommerce: "חיפשנו עבור רילקומרס שותף אסטרטגי אשר ירחיב את גישתה של החברה לשוק ה- enterprise בישראל ויסייע לנו לקדם את החברה לשלב הבא בהתפתחותה העסקית. קבוצת יעל היא עבורנו שותף טבעי, החולק איתנו תפיסה של איכות ומצויינות כערכים עליונים. שיתוף ערכים זה הוא אבן היסוד עליה מבוססת השותפות.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות