✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

ההייטק מוכיח את עצמו שוב כ"קטר" משמעותי, ולא רק בתעשייה

IsraelClouds
|
March 30, 2022
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

ההייטק מוכיח את עצמו שוב כ"קטר" משמעותי, ולא רק בתעשייה.

המלחמה באוקראינה שגובה מחיר כבד ונמשכת כבר למעלה מחודש, הופכת מיליוני אנשים לאומללים: פליטים בעל כורחם, קשישים וילדים שמבוצרים בהריסות הבתים או בתחנות הרכבת, או פצועים בבתי החולים.

קבוצת יעל לא נשארת אדישה ומתגייסת לטובת "יעל אקספטיק": אנשי הזרוע האוקראינית של הקבוצה - שבימים כתיקונם מסייעת לחברות ישראליות להשתלב בשוק המזרח אירופי - הקימו ארגון התנדבותי בשם "Peace to Kharkiv" שהפך למרכז אדיר של ייצור מזון.

קבוצת יעל מגייסת את המשק הישראלי וקוראת לאסוף סכום של 5,000 $ מדי יום להמשך קיומו של מערך המזון של חארקיב ולמנוע מעיר שלמה לגווע ברעב.
לתרומות שלחו ווצאפ: +380 93 719 3609

"Peace to Kharkiv" פועל מאז יומה החמישי של המלחמה ומאכיל אלפים.

למעלה מ-100 מתנדבים שגייס הארגון מבשלים כל יום אלפי ארוחות טריות ומעבירים אותן, לצד מזון יבש, תרופות ושאר ציוד חיוני, לאלה שתקועים בבתים הרוסים, במקלטים, בבתי החולים. בנוסף, גייס הארגון נהגי מוניות והקים מערך אדיר של שינוע מזון, גייס עשרות מסעדות, רכש מוצרי מזון ומצליח להעביר כ-6,000 ארוחות ואלפי מנות יבשות שמשונעות לכ-10,000 אנשים כל יום.

 

הארגון שהפך לאחד היציבים בשטח (רבות מהתרומות ומהסיוע נגנבים בדרכים שהפכו לפרוצות) מציע מערך מסודר של תרומות, חשבוניות ודו"חות, ומצליח להעביר תרומות אל יעדן ולהוות הגורם היציב והבטוח המקשר בין התרומה לאדם הזקוק לה.

 

- 100 מתנדבים

- 6,000 ארוחות

- 10,000 אנשים

- 35 ימי לחימה

- 5,000 $ ליום

- קבוצת יעל אחת

 

דורון גיגי מנכ"ל קבוצת Yael:

"אנחנו מאמינים שיש לנו אחריות, שהיא מעבר לתחום העיסוק שלנו כאן. מעבר לכך שאנחנו חברת טכנולוגיה עם פעילות גלובלית ולנוכחות שלנו באוקראינה עצמה, יש את המקום שלנו כבני אדם שמסוגלים לראות את האחר שמצוי במשבר.

כדי שכל זה לא יישאר בגדר מילים יפות, אנחנו מתגייסים למאמץ בשטח באופן הכי פשוט – כסף. אנחנו אוספים כספים כדי להמשיך ולקיים את התארגנות החירום של "יעל אקספטיק" לקיומם של עשרות אלפי אנשים הממשיכים לחיות בתנאים קשים, בחארקיב ההרוסה. אנחנו קוראים למשק הישראלי כולו להצטרף אלינו כדי לאפשר לעיר הזו, אותה אנחנו מכירים מקרוב, להמשיך להתקיים עד שוך הקרבות".

 

תמונות בדפי האינסטגרם והטלגרם של הארגון:

https://instagram.com/kharkovu.mir?utm_medium=copy_link

https://t.me/kharkivmirua 

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות