✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

קבוצת יעל חתמה על הסכם שת"פ עם מיקספאנל האמריקאית

IsraelClouds
|
July 3, 2022
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

 

 

אורית קניגסברג, ראש חטיבת דאטה ואנליטיקה בקבוצת יעל. צילום: אמנון חורש

קבוצת יעל חתמה על הסכם שת"פ עם מיקספאנל האמריקאית

ההסכם יאפשר לקבוצה להציע לשוק הישראלי פתרון אנליטיקס מוביל לניתוח התנהגות צרכנים

 

קבוצת Yael, קבוצת IT מהמובילות בישראל, חתמה בימים אלה על הסכם שת"פ עם חברת Mixpanel. במסגרת ההסכם תוכל הקבוצה להציע לחברות מכל מגזרי המשק, את הפתרון הנחשב לאחד מכלי האנליטיקס המובילים בעולם, באמצעותו יכולים ארגונים להכיר את התנהגות הצרכנים שלהם על גבי נכסיהם הדיגיטליים.

מיקספאנל הוא פתרון טכנולוגי מתקדם המאפשר לארגונים לאסוף מידע על פעילות המשתמשים המגיעים לאתר או לאפליקציה שלהם, ללמוד על מעורבותם, לזהות תובנות ולקבל נתונים ויזואליים על חווית המשתמש ועל פוטנציאל הרכישה. הפתרון שם דגש על מדידה ברמת המשתמש (User) ולא על מדידת רמת הביקור (Session) – ומאפשר בניה רטרואקטיבית של משפכים בניגוד לכלים דומים שבהם נדרש להגדיר מבעוד מועד משפכי שיווק/מכירה, בכך הוא מאפשר לאסוף מידע על פעילות המשתמשים במוצר, ורק לאחר מכן לבחון את סדר הפעולות במשפך. הנתונים מוצגים באמצעות דשבורדים של מידע ויזואלי נגיש ופשוט להבנה. הפתרון, מאפשר ניתוח של נתוני מוצר בשירות עצמי ומאפשר לצוותים הטכנולוגיים של כל עסק או ארגון לנתח בקלות ובפשטות את מעורבותם של האנשים המנהלים אינטראקציה עם הארגון בנכסיו הדיגיטליים לעומק, להבין את נקודותיו החזקות והחלשות של המוצר ולפעול בהתאם.

"בעולם בו מידע הוא כוח קריטי להתמודדות בשוק תחרותי, נולדים כלים טכנולוגיים מתקדמים וחכמים שמיועדים לספק מידע כזה. זהו מידע בשירותם של גופים המוכרים ומשווקים מוצרים ושירותים באמצעות נכסיהם הדיגיטליים, מעוניינים להגיע אל כמה שיותר צרכנים ולייצר מכירה בפועל" מוסרת אורית קניגסברג, ראש חטיבת דאטה ואנליטיקס בקבוצת Yael. "שאלת מיליון הדולר היא איך לגרום לזה לקרות. מיקספאנל הוא פתרון שיודע לייצר מידע אודות הקשר בין אינטראקציה לבין מכירה בפועל ולספק ל"מוכר" אנליזה מעמיקה ומדויקת של התנהגות ה"קונה". לא בכדי הפך מיקספאנל לכלי האנליטיקס וניתוח התנהגות הצרכנים החזק בעולם".

למיקספאנל מאות עובדים ברחבי העולם והיא מעניקה שירות לאלפי ארגונים מכל התחומים.

 

אודות קבוצת Yael ((Yael Group

קבוצת Yael היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים העסקיים של היום. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה למעלה מ-1,500 עובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביניהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ.

קבוצת Yael עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון:Salesforce ,IBM , Microsoft  Oracle, Google ,TIBCO ,Dell ועוד, ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד. לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות