✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מיכל שפיגל מונתה לסמנכ"לית דליברי ברילקומרס מקבוצת Yael

IsraelClouds
|
February 15, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

 

מיכל שפיגל, סמנכ"לית דליברי ברילקומרס מקבוצת יעל. צילום: יח"צ 

מיכל שפיגל מונתה לסמנכ"לית דליברי ברילקומרס מקבוצת Yael

מיכל שפיגל, מומחית בהובלת פרויקטים מורכבים בעולמות הדיגיטל, מונתה לסמנכ"לית הדליברי של רילקומרס מקבוצת Yael. במסגרת תפקידה, תהיה שפיגל אחראית על הדליברי של כל פרוייקטי הדיגיטל ברילקומרס – משלב האסטרטגיה והפריסייל ועד העלייה לאוויר, כולל ההתנעה מול הלקוח, בניית צוותים מקצועיים, ניהול מקצועי של הפרויקט, ניהול פיננסי וכיוב'.

 

מיכל שפיגל (34) הספיקה לשמש בחמש השנים האחרונות כמנהלת מחלקת ה- Experience במטריקס דיגיטל ולנהל את אחת ממחלקות הדליברי בחברה, כשלפני כן, שימשה כיועצת מקצועית בכירה ליו"ר קק"ל העולמית – שם ניצחה על פרוייקטים של ראשי רשויות בישראל. במסגרת הנ"ל הובילה בהצלחה עשרות פרויקטים גדולים וידועים בתחומי הדיגיטל ורכשה ניסיון והיכרות עומק בעבודה מול מגוון רחב של מגזרים – המגזר הביטחוני, גופי תקשורת, חברות מוצרי צריכה, גופי בריאות ועוד.

 

"עבודה מתוך תשוקה. זה החזון העיקרי שלי לתפקיד החדש. בכוונתי לרתום את הניסיון והידע שלי בהובלת פרויקטים מוצלחים לתהליכי העבודה של רילקומרס, שהיא הרבה מעבר לספק מקצועי בעולמות הדיגיטל, ומהווה שותף מלא של כל לקוח מולו היא פועלת. אני מאמינה כי השילוב הקריטי בין שותפות כזו וידע מקצועי הוא זה שמייצר דליברי מוצלח ומכאן, פרויקט מוצלח".

 

רילקומרס, מהחברות הבולטות בישראל בתחום פיתוח אתרי האינטרנט, אפליקציות מובייל, מוצרים דיגיטליים ופתרונות אי-קומרס, נוסדה בשנת 1999 ונרכשה בידי קבוצת Yael בשנת 2019. החברה קמה כחברת פיתוח בטכנולוגיות Web ו- Mobile והיא חתומה על פרויקטי דיגיטל מהשורה הראשונה שנעשו בישראל.

 

אודות קבוצת (Yael (Yael Group

קבוצת Yael היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים העסקיים של היום. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה למעלה מ-1,500 עובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביניהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ.

קבוצת Yael עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון:Salesforce ,IBM , Microsoft  Oracle, Google ,TIBCO ,Dell ועוד, ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד. לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com


 

 

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות