✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

קבוצת יעל זכתה בפרויקט דאטה ואנליטיקה במשרד המשפטים

IsraelClouds
|
March 30, 2022
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

קבוצת יעל זכתה בפרויקט דאטה ואנליטיקה במשרד המשפטים 

היקפו של הפרויקט, המבוצע ביחידות הפטנטים, האפוטרופסות ומח"ש,  מוערך בהיקף כספי של מיליוני שקלים

 

קבוצת Yael, קבוצת ה-IT מהמובילות בישראל, זכתה במכרז גדול לתחום הדאטה והאנליטיקה במשרד המשפטים. הפרויקט שבנוי, למעשה, מ-3 פרויקטים נפרדים ביחידות הפטנטים, האפוטרופסות ומח"ש (מחלקה לחקירת שוטרים), מוערך בהיקף כספי של מיליוני שקלים ומטרתו לספק למשרד המשפטים מענה טכנולוגי מתקדם למערכות המידע, העיבוד ותחקור הנתונים ממערכות הליבה של המשרד.

 

הפרויקט, שהתנעתו מתחילה בימים אלה ממש, כולל בניה של מענה מקצה לקצה למערכות עיבוד ותחקור הנתונים של משרד המשפטים ומבוסס על פתרונות ומוצרים של אינפורמטיקה ככלי עיבוד נתונים, מחסן נתונים של SQL Server וכליBI  של חברת טבלאו. הפרויקט יאפשר למשרד המשפטים יכולות מתקדמות של הבנה עסקית ויכולות ניטור של נתונים ותהליכים, תהליכי ביקורת על פעילות היחידות השונות, גזירת תובנות מעמיקות וקבלת החלטות מושכלות לגבי השימוש בדאטה שנאסף, הצגת מידע בצורה ויזואלית ונוחה ותחקור נתונים בשירות עצמי ע"י לקוחות המערכת.

 

אורית קניגסברג, מנהלת חטיבת הפיננסים והאנליטיקה של הקבוצה. צילום: אמנון חורש

"השתתפנו במכרז גדול בו השתתפו גם כל האינטגרטורים הגדולים והטובים" מספרת אורית קניגסברג, מנהלת חטיבת הפיננסים והאנליטיקה של קבוצת Yael. "הזכיה הייתה בכל פרויקט בנפרד ואנחנו גאים על הבחירה בנו בשלושתם. זאת, על אחת כמה וכמה מכיוון שזהו פרויקט ראשון מסוגו, עבורנו, במגזר הציבורי, המבוסס טבלאו. כחלק ממהלך אסטרטגי של החטיבה והפיכתה לחטיבת פתרונות פרימיום בתחום. אנו נכנסים לכיוון יישום פרוייקטים באחריות כוללת בתחומי הדאטה, האנליטיקה והפיננסים. אנחנו גאים להציע לגוף ציבורי חשוב כמו משרד המשפטים את הניסיון והיכולות שלנו בפתרונות דאטה מקצה לקצה ואת המומחיות שלנו בפתרונות לעיבוד וויזואליזציה של המידע וארכיטקטורה של הדאטה.

 

מנמ"ר משרד המשפטים ששון סופרי מסר: "הנהלת משרד המשפטים, בראשות המנכ"ל ערן דוידי, רואה חשיבות רבה בקידום עולמות ה- BI והאנליטיקה במשרד המשפטים. בשנת 2022 מתוכננים פרויקטים נוספים במתכונת של מיקור חוץ אשר ירחיבו את יכולות יחידות המשרד לקבל החלטות מבוססות נתונים ולספק ערך מוסף לאזרחים".

 

החידוש עבור משרד המשפטים כפועל יוצא מהפרויקט יהיה ביכולות ניתוח כמות הבקשות לאישור פטנטים והצגתן בצורה ויזואלית ונוחה שאינה נגישה רק למפתחים, דרך ניהול הדאטה על מספר האפוטרופסים במדינת ישראל והתיקים המטופלים במחלקה זו וכלה במספר חקירות מח"ש הפועלות בכל רגע נתון או תלונות שהטיפול בהן הסתיים וכיוב'.

 

 

אודות קבוצת Yael ((Yael Group

קבוצת Yael היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים העסקיים של היום. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה למעלה מ-1,500 עובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביניהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ.

קבוצת Yael עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון:Salesforce ,IBM , Microsoft  Oracle, Google ,TIBCO ,Dell ועוד, ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד. לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com

 

 

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות