✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

קבוצת Yael מודיעה על רכישה נוספת בעולמות הסייבר: חברת ConSienta העוסקת בהסברה ומודעות בתחומי אבטחת המידע

IsraelClouds
|
January 23, 2023
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
מימין לשמאל: אופיר חזות סמנכ"ל בכיר בקבוצת יעל, דורון גיגי מנכ"ל קבוצת יעל, צחי שטראוס וגיא דגן מנהלים משותפים בקונסיינטה. צילום: אלינור נחמיאס

 

קבוצת Yael מודיעה על רכישה נוספת בעולמות הסייבר:

חברת ConSienta העוסקת בהסברה ומודעות בתחומי אבטחת המידע

 

רכישת החברה, המוערכת בהיקף כספי של מיליוני שקלים,

תאפשר לקבוצה התחזקות משמעותית בתחומי האבטחה והסייבר

 

קבוצת Yael, חברת IT מהמרכזיות בשוק הטכנולוגיה הישראלי, מודיעה היום על רכישה נוספת בעולמות הסייבר: ,ConSienta המתמחה בהגנת סייבר ואבטחת מידע ועוסקת בניהול סיכונים מצד הגורם האנושי – הדרכה והסברה, הטמעת תוכניות מודעות לעובדים בארגונים, תרגול של הנהלות ודירקטורים והכנה למצבי קיצון. עם רכישה זו, שהיקפה הכספי מוערך במיליוני שקלים, תחזק הקבוצה את נוכחותה בעולמות האבטחה והסייבר ותשלב בפעילותה את המומחיות הייחודית של ConSienta, החיונית להישרדותו של כל ארגון.

 

רכישה זו של קבוצת Yael היא המשך ישיר לרכישת Triad Security העוסקת בייעוץ בעולם הסייבר, עליה הודיעה החברה בינואר 2022, כמו גם לרכישת Smartsoft המתמחה בפתרונות אבטחת מידע מתקדמים, אותה רכשה הקבוצה בשנת 2017.

 

דורון גיגי מנכ"ל קבוצת Yael: "רכישת ConSienta היא מהלך נוסף וחשוב שלנו לעבר נוכחות מרכזית של קבוצת Yael בעולמות הסייבר ואבטחת המידע. ארגונים משקיעים הון עתק בטכנולוגיה, אולם הטיפול בהבנת עומק של הגורם האנושי הוא מאז ומתמיד, החוליה החלשה. רק בשנים האחרונות, החלו חברות להשקיע בגורם האנושי ובמודעות שלו לסכנות הקיימות מפני אירועי סייבר. אני מברך את אנשי ConSienta על הצטרפותם ומאחל להם להתפתח ולצמוח עמנו בארץ ובעולם תחת מעטפת הקבוצה. אני משוכנע כי רכישה זו, תהווה ערך משמעותי עבור שני הצדדים ובעיקר ללקוחותינו."

 

ConSienta (2017) העוסקת במודעות סייבר – Cyber Awareness -  פיתחה מתודולוגיה ייחודית המתמקדת בחינוך הגורם האנושי ומספקת פתרון מנוהל ומקיף המשלב מומחיות אבטחת סייבר ברמה עולמית עם תהליכים להטמעת מודעות סייבר. הפתרון הכולל של החברה, המאפשר התנעה מיידית ובקרת שיפור מתמדת, מטפל במודעות הארגון והגורם האנושי שבו ומאפשר הגעה לתוצאה מהירה ואפקטיבית, תוך התאמה לצרכים ולייחודיות של כל מגזר וארגון. לחברה עשרות לקוחות בתחומי הבנקאות, הרפואה, המסחר, הטכנולוגיה ועוד. את החברה מובילים גיא דגן וצחי שטראוס, שניהם מחלוצי התחום בארץ.

 

"הגנת סייבר ואבטחת המידע הם אחד מגורמי הסיכון המשמעותיים ביותר לארגונים" מסר צחי שטראוס, מנכ"ל משותף ב- ConSienta. "ניהול הסיכון הוא אחד האתגרים המורכבים של מנהלי אבטחת מידע ומנהלים בכלל. אנחנו מטמיעים תכניות הסברה ומודעות עבור כלל עובדי הארגון – צעד ראשון וקריטי במוכנות ארגונית לסיכוני סייבר". צחי שטראוס שימש כמנהל אבטחת המידע והגנת הסייבר של בנק הפועלים והוא אחד החלוצים בעיסוק במודעות הגורם האנושי בנושאי סייבר.

 

"בסיכומו של עניין, כ- 90% מתקיפות הסייבר המוצלחות על ארגונים מתחילות בניצולו של הגורם האנושי. ארגונים שרוצים לשרוד חייבים להשקיע בהון האנושי שלהם – קונסיינטה מסייעת בהפיכת כל עובד ל'סוכן סייבר' פעיל ובמקביל, אנו עובדים עם הנהלות ודירקטוריונים על מוכנותם לניהול משבר סייבר” הוסיף גיא דגן, ממייסדי החברה ומנכ"ל משותף, אשר שימש כאחד ממנהלי הסייבר בבנק הפועלים ונחשב לאחד המומחים המרכזיים בארץ, בעולמות ההנדסה החברתית והטמעת תוכניות מודעות בארגונים.

 

אודות קבוצת (Yael (Yael Group

 

קבוצת Yael היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים העסקיים של היום. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה כ-2,000 עובדות ועובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביניהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ.

קבוצת Yael עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון:Salesforce ,IBM , Microsoft  Oracle, Google ,TIBCO ,Dell ועוד, ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד. לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com

 

 

 

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות