✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.06 - ווינד ריבר מקדמת תשתית מחשוב קצה פתוחה דרך תרומת רכיבי Wind River Titanium Cloud לפרויקט StarlingX

IsraelClouds
|
June 3, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
alt="blogs"
title="Google"
Events

החברות ווינד ריבר ואינטל הכריזו על הקוד הראשון שיפורסם במסגרת פרויקט הקוד הפתוח החדש StarlingX – תשתית ענן עבור יישומים בעלי ביצועים גבוהים והשהיה(latency)  נמוכה - שמתקיים במסגרת ה- OpenStack Foundation. זאת לאחר הכרזה משותפת של שתי החברות על הפיכת רכיבי Wind River Titanium Cloud לקוד פתוח.

Wind River Titanium Cloud נבנה על בסיס רכיבי קוד פתוח, שהורחבו והוקשחו כדי לענות את הדרישות לצורך תשתית חיונית: זמינות גבוהה, יכולת ניהול שגיאות, וניהול ביצועים לצורך פעולה רציפה 24/7. Wind River Titanium Cloud גם כולל השהיה נמוכה, ביצועים גבוהים, סקלאביליות, ואת האבטחה הנדרשת לצורך הרצת עומסי עבודה של מחשוב קצה ו- IoT.

"באמצעות StarlingX אנו פותחים רבים מהיכולות האלה, מתוך תקווה שאחרים יימצאו בהן נקודת מוצא טובה ליצירת חדשנות. ווינד ריבר ואינטל מזמינות את הקהילה לתרום קוד לפרויקט, ואנו מצפים לעבודה המשותפת – במטרה להגדיר את התשתית למחשוב הקצה, ולהאיץ את האינטגרציה בין פרויקטים קיימים רבים של קוד פתוח, כולל טכנולוגיות נייטיב של הענן. באמצעות הבאת השיפורים האלה אל ה- OpenStack Foundation, אנו יכולים לעבוד עם קהילת OpenStack באופן הדוק כדי למזער 'חוב טכני' ולסייע להאיץ את ההטמעה בקצה", אמר ג'ים דוגלס, נשיא ווינד ריבר.

 ג'ים דוגלס, נשיא ווינד ריבר. קרדיט צילום: יח"צ
 ג'ים דוגלס, נשיא ווינד ריבר. קרדיט צילום: יח"צ

הקוד הזמין דרך פרויקט  StarlingXיספק ניהול שירות, REST API וניטור תהליכים; שירות ניהול שגיאות עצמאי, כולל הרחבות ל- OpenStack Horizon; שירותי ניהול מאגר תוכנה, עדכונים, שדרוגים, גיבוי ואחזור; ניהול bare metal, הדור הבא של VIM (מנהל תשתית וירטואלית), יחד עם רכיבי VIM helper, OpenStack Nova API ותשתית API אורחת

תרומות קוד נוספות תספקנה יכולות דרך פרויקטים משניים שיפעלו תחת StarlingX, כדי להביא יכולות חיוניות: ניהול שירות, ניהול שגיאות, ניהול תוכנה ומחזור חיים, התקנת וניהול ברזלים, וניהול הגדרות.  

"פרויקט StarlingX יפעל סביב תרחישי שימוש חוצי-תעשייה, כשהזדמנות מרכזית טמונה באינטרנט של דברים תעשייתי (IIoT). בתחום שבו באופן היסטורי פתרונות נישה נתפרו במיוחד ליכולות מסוימות,  לקוחות ושותפים מאמצים כעת את הערך של מחשוב קצה וירטואלי. באמצעות קהילה פתוחה יאפשר  StarlingX חדשנות לקידום פתרונות חזקים המסוגלים להשתלב בפתרונות מסחריים. אנו מצפים לעבוד עם ספקי פתרונות ואינטגרטורים כדי לענות על הדרישות של התעשייה", ציין ג'ים דוגלס, נשיא ווינד ריבר. "אנו מצפים שעסקים ירוויחו מהיכולות בפרויקט StarlingX, עם יעילות גבוהה יותר של התקנה, הפעלה, ותחזוקה בפתרונות מחשוב קצה. המורכבות התפעולית של פתרונות קיימים, יחד עם ידע ה- IT הספציפי שנדרש כדי להפעיל אותם, מהווים חסם עבור ספקי שירותי תקשורת המעוניינים למנף את ההזדמנויות העסקיות שטמונות באפליקציות קצה. טכנולוגיית Wind River Titanium Cloud תורמה לפרויקט StarlingX יכולות משופרות להתקנה, הפעלה ותחזוקה של פתרונות מחשוב קצה, ואוטומציה של התהליכים האלה. בכך אנו מסייעים לעסקים להקטין עלויות, להפחית סיכון ואת הצוות הנדרש לפריסות קצה".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות