✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.10 - ווינד ריבר מקדמת IoT תעשייתי עם ניהול מאובטח של מחזור חיי התקנים בענן

IsraelClouds
|
October 3, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

אינטרנט של דברים תעשייתי (IIoT) יוצר ערך עבור לקוחות במידה וההתקנים (מכשירים ואביזרים, Devices) המקושרים, מנוטרים ומנוהלים באופן פעיל. כדי להבטיח שהתקנים אלה יהיו מאובטחים, תפעוליים, ובעלי ביצועים ברמה הגבוהה ביותר האפשרית, חובה לתכנן מלכתחילה ניהול התקנים כחלק של ארכיטקטורת מערכת ה- IoT, מאחר שהיא גורם מאפשר מרכזי ורכיב בעל חשיבות קריטית בהטמעות IoT כיום.

לפי חברת המחקר IDC, 85% מההתקנים התעשייתיים משובצי-מחשב (embedded) אינם מקושרים כיום. רבים מהם היו בשימוש במשך זמן רב ולא תוכננו לתמוך ב- IoT, כך שקישור התקנים וותיקים אלה ייצור הזדמנויות תקיפה חדשות שמאיימות על הבטיחות והפרטיות של חברות. מתוך זווית ראייה זאת השיקה חברת ווינד ריבר (Wind River) את הגרסה החדשה של פלטפורמת ניהול מאובטח של מחזור חיי התקנים – Wind River Helix Device Cloud, עם תכונות ויכולות חדשות:

• אבטחה משופרת: הפעלה ללא מגע  ((Zero Touch עבור התקנים מוקשחים וניתנים לניהול המקושרים מידית עם טכנולוגיית אינטל.

• יכולות משופרות של ניהול התקנים: ניטור מרחוק, עדכוני תוכנה וקושחה דרך האוויר (over-the-air), עם התראות, חוקים, ניהול נתונים וניטור הממנפים טכנולוגיית IoT של Telit – מובילת התעשייה והשותפה האסטרטגית של ווינד ריבר.

• אפשרויות הטמעה גמישות: תמיכה בהטמעות ענן ציבורי, פרטי והיברידי, כמו גם אפשרויות מורחבות לאירוח ענן ציבורי אזורי.

• תמיכה רחבה במערכות הפעלה: קישור קל של התקנים בשימוש ב- Python Agent חדש שמפשט ניהול מגוון רחב של שערים (gateways) והתקנים חכמים המריצים מערכות הפעלה שונות.

• מערך מורחב של ממשקי תכנות (APIs) לפישוט נתוני מכשירים בעלי הקשר ואפליקציות התקנים, עם תהליכים עסקיים ומערכות עסקיות.

Device Cloud גם משולב עם Intel SDO (Intel Secure Device Onboard) שהושק לאחרונה. על ידי שילוב Device Cloud עם  Device Cloud עומדים לרשות יצרני התקנים כלים בנויים מראש ההכרחיים עבור הפעלת התקנים אוטומטית, ניהול, קישוריות ואבטחה בסדרי גודל גדולים. זה כולל תפעול ללא מגע שתוכנן למנוע את הסיכון של תקיפות אבטחה נגד התקנים, מבטיח פרטיות ומספק אוטומציה שמפחיתה באופן דרמטי זמני התקנה והפעלה לשניות.

עם Device Cloud נהנות חברות מערך משמעותי ויוצרות החזר השקעה (ROI) מהשקעתם ב- IoT. לדוגמא, חברת שירותי הנפט והגז Weatherford חיפשה דרך למשוך נתונים של מבקרים קיימים שלה, כדי להגדיל תובנות בנושאי נפט וגז.

החברה פנתה ל- Device Cloud כדי לנהל באופן מאובטח את התפעול המאובטח של ה- gateway והתקנים מרוחקים. Device Cloud גם שימש כאמצעי תפעול של פתרונות קצה ענן אחרים, כולל אסטרטגיית SCADA מבוססת ענן. עם Device Cloud  ו- Intel SDO  מסוגלת Weatherford ליצור אקוסיסטם שדות נפט מאובטחת וסקלאבילית מהפעלה ללא מגע עבור ניהול Gateway מתמשך.

עם IoT, שינוי הוא דבר קבוע. כאשר מנהלים עסקיים מציינים אבטחה כאתגר מרכזי, אבטחה תישאר דאגה עיקרית, ועדיפויות עסקיות ישתנו כאשר חברות יקבלו תובנות על פעילותם מנתונים. בשימוש בגרסה האחרונה של Device Cloud יכולים יצרני התקנים ומפתחי  מערכות IoT להאיץ באופן מאובטח הטמעות התקנים ולסגור פער קריטי בפעילויות IoT, כשהם מבטיחים שחברות ההתקנים בהן הם תלויים עבור נתונים עסקיים יהיו מאובטחות, תפעוליות, ובעלות ביצועים ברמה הגבוהה ביותר האפשרית.

למידע נוסף על האופן בו ווינד ריבר מקדמת IoT תעשייתי: www.windriver.com/iiot

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות