✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

04.02 - ווינד ריבר מציגה תמיכה של VxWorks 653

IsraelClouds
|
February 4, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

ווינד ריבר הכריזה על ציון דרך חשוב של VxWorks 653 Multi-Core Edition, עם הוספת  הארכיטקטורה של אינטל לרשימת הפלטפורמות הנתמכות על ידי הפתרון. טכנולוגיית ריבוי הליבות של אינטל צמחה במהלך השנים האחרונות כפתרון הנבחר של תכניות פיתוח רבות הדורשות עוצמת מחשוב מוגברת ותאימות לאפליקציות בטוחות ומאובטחות בתחומים כגון תעופה וביטחון, תעשייה ותחבורה. VxWorks 653 Multi-Core Edition מאפשרת לנצל את ההתקדמות בטכנולוגית המעבדים של אינטל, תוך שמירה על עמידה בהגדרות לאיחוד המערכות בתקן ARINC 653 – Integrated Modular Avionics systems.

VxWorks 653 הופך למוביל הדרך בשוק, כשהוא מחבר בין לקוחות, שותפים ואקוסיסטם נרחב, עבור ספקים בתחום התעופה. הוא מהווה מערכת הפעלה יחידה המאפשרת לאפליקציות בטוחות ושאינן בטוחות לפעול יחדיו על פלטפורמה משותפת, תוך הפרדה מלאה של זמן ומרחב.  

ווינד ריבר הובילה את הדרך לאימוץ פתרונות בטוחים ומאובטחים ששינו את התעשייה וסייעו ללקוחות לבצע את המעבר לעידן מוגדר-תוכנה -  עם וירטואליזציה, ביצועי זמן אמת וקישוריות מהקצה לענן. החברה מבססת את עצמה על אספקה של פלטפורמות מדף - COTS, בעלות הסמכה לתקנים, אשר מספקות את היכולות והגמישות הנדרשות עבור מערכות התעופה המאוחדות של העתיד. הפלטפורמה בעלת ההסמכה הראשונה של החברה הושקה בשנת 2000 – VxWorks Cert 5.4. בתחילת 2017 החברה השיגה עמידה בפרופיל הבטיחות של תקנות  FACE לסגמנטציה של מערכת הפעלה. בהמשך השנה החברה השיקה את חבילת העדויות להסמכה של מערכות Multi-core IMA עבור VxWorks 653 Multi-core Edition על גבי PowerPC.

בשנה שעברה, ווינד ריבר גם זכתה להוקרה עבור VxWorks 653 במסגרת פרסי Military & Aerospace Electronics Innovation בפעם השנייה ברציפות.

"אין זה מפתיע כי מאז השקתה, VxWorks 653 הציגה הצלחות במספר לא קטן  של פרויקטים. החל ממטוסים מסחריים, כמו הדרימליינר, דרך מסוקים ועד למטוסים ללא טייס. הפלטפורמה מאפשרת אינטגרציה מהירה בין ספקים של אפליקציות שונות החולקות פלטפורמת מחשוב IMA, תוך עמידה בתקן RTCA DO-297 לניהול שרשרת אספקה מבוססת תפקידים של ספקים מרובים. עם חציצה חזקה ועמידה, פיתוח תואם RTCA DO-330 וכלי אימות, הפלטפורמה מאפשרת לעדכן אזורים מסוימים במערכת ללא צורך לבצע בחינה של מחודשת של המערכת כולה. יכולות אלה חוסכות ללקוחות שלנו מיליוני דולרים בכל שנה בבדיקות ומבחנים, ומקצרות את זמן היציאה לשוק וההפעלה. יכולות אלה זכו להוכיח את עצמן ביותר מ- 400 תכניות ביותר מ- 80 מטוסים צבאיים ואזרחיים", אמר סטפן אולסן, מנהל קו מוצרי VxWorks וראש תחום תעופה וביטחון/צבא בווינד ריבר.

היעד של ווינד ריבר הוא לספק תמיכת תוכנה עבור ארכיטקטורות מרובות על גבי פלטפורמת תוכנה אחידה – VxWorks 653. VxWorks 653 Multi-Core Edition על גבי ארכיטקטורה של אינטל, היא ההשקה הראשונה לריבוי ליבות בארכיטקטורה זו המביאה יכולות כגון וירטואליזציה של חומרה ותמיכה במערכת הפעלה אורחת ללא שינויים.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות