✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

חברת WideOps זכתה בתואר Expertise Partner of the Month על ידי גוגל קלאוד

IsraelClouds
|
September 12, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
גיא שפיר, סמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO) בוויידאופס. קרדיט צילום: הדר בריל

החברה נבחרה מבין כלל השותפים ברחבי העולם ומתגאה בלא פחות מ-27 קטגוריות מומחיות של גוגל קלאוד

 

חברת WideOps (וויידאופס), שותפת פרימייר של גוגל קלאוד ואחת מהשותפות הגדולות בישראל ואירופה, המספקת מגוון שירותים ופתרונות בתחום הענן, נבחרה בימים אלו על ידי גוגל קלאוד  ל-Expertise Partner of the Month, מבין כלל השותפים ברחבי העולם. וויידאופס השיגה את כמות קטגוריות המומחיות (Expertise) הגדולה ביותר בחודשים האחרונים - לא פחות מאשר 27 Expertise, בתחומים שונים כגון: אבטחה, נטוורקינג, למידת מכונה, מודרניזציית מאגרי מידע, טכנולוגיית קוד פתוח, מיגרציה ומחשוב, ביצועי מחשוב גבוהים  ו-App Dev.

 

מדובר בהכרה יוקרתית במיוחד שמוענקת על ידי גוגל לאחר בחינה מעמיקה של יכולות ושירותי השותפה הזוכה ולאחר שהשותפה הוכיחה מומחיות וניסיון רב בתחום הענן. בנוסף, מאז שגוגל החלה בהענקת הפרס לפני כשנה, זוהי הפעם הראשונה ששותף ישראלי זוכה כשותף המומחיות החודשי של גוגל קלאוד.

 

גיא שפיר, סמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO) בוויידאופס, מציין: "הגדרנו את תכנית המומחיות של גוגל כיעד אסטרטגי עבורנו לשנת 2021. תכנית זו מסייעת לנו לבדל את היתרונות והשירותים שלנו כשותפים של גוגל, ולמנף את ההצלחה שלנו עם לקוחותינו כדי להמשיך ולהוביל את השותפות עם גוגל קדימה. בכל מומחיות חדשה אנו מקבלים חותם ליכולותינו מגוגל, המאשר את היותנו מומחים ומיומנים בתחום, וזהו שלב חיוני לזכייה באמון הלקוח."


אודות WideOps

 חברת וויידאופס (WideOps), מספקת מגוון שירותים ופתרונות בתחום הענן לארגונים במגוון ענפים וגדלים. וויידאופס היא שותפת פרימייר, מעמד השותפות הבכיר ביותר של גוגל קלאוד ונחשבת לאחד השותפים הותיקים והגדולים של גוגל בישראל ובאירופה. וויידאופס מספקת ללקוחות מגוון שירותים משלימים ללקוחות Google Cloud Platform (GCP), כגון: תמיכה וסיוע מקצועי עם תכנון ארכיטקטורה, העברת מערכות הלקוח לענן והטמעתם, אופטימיזציה של ביצועים ועלויות, יישום פתרונות אבטחה לסביבת הענן ועד פריסה, פיתוח פתרונות יצירתיים וייחודיים בהתאם לצרכי הלקוח וביצוע של פרויקטים חדשניים עם טכנולוגיות AI ו- Machine Learning. צוות המומחים של ווידאופס נחשב לבעל ותק, ניסיון ומומחיות לפתרונות הענן של גוגל עם הסמכות קבועות ותכופות מטעם גוגל.



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות