✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מה הטכנולוגיה של Beyond Sense עושה?

ISRAELCLOUDS
|
August 5, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events


Beyond Sense מביאים יכולות מהאונליין לחנויות הפיזיות באמצעות הענן של AWS

הסטארט אפ הישראלי Beyond Sense אשר הוקם בשנת 2018, רוצה להפוך את החנויות הפיזיות לחכמות יותר, באמצעות יכולות אשר היו שמורות עד היום רק לאתרי מסחר באינטרנט. את Beyond Sense הקים עידן לוי המכהן כסמנכ"ל טכנולוגיות ורון מלצ'ט המכהן כמנכ"ל . לוי מספר לנו על הפעילות של החברה.


מה הטכנולוגיה של Beyond Sense עושה?

"פיתחנו פלטפורמה לזיהוי אנונימי של אנשים וחתכים דמוגרפיים, כאשר האלגוריתם מתבצע ללא שמירת וידאו או סטילס כפי שנהוג בזיהוי פנים בכלל החברות כיום. חוזקה של החברה הינו הבינה המלאכותית המשולבת במתמטיקה והכל בכדי לעמוד במטרה לשמירה על פרטיות. המערכת עצמה נולדה במקור עבור עולם הבתים החכמים ותחום מערכות האזעקה, כאשר הרעיון הגיע מאישתי, אשר שאלה אותי למה עם כל הניסיון שיש לי בעולם ההייטק, אני לא מפתח מערכת אזעקה חכמה לבית, אשר תזהה את הדיירים ותדע להודיע כאשר אדם זר נכנס הביתה?


מאיזו סיבה ביצעתם מעבר מעולם האזעקות לקמעונאות?

"כאשר התחלתי לעבוד על המערכת, הבנתי שקל מאוד לפרוץ למצלמות אבטחה ביתיות ולכן לא כדאי להכניס אותן הביתה. לכן החלטתי שאת הזיהוי של הדיירים אני צריך לבצע באמצעות זיהוי וקטורי ומבלי לשמור את התמונות שלהם. לאחר שרון הצטרף אליי עשינו בדיקה של התחום והחלטנו שהמוצר שלנו מתאים לעולם הקמעונאות, שם הוא גם יכול להביא לשינוי משמעותי".


אילו יכולות יקבלו חנויות שישתמשו בטכנולוגיה?

"המערכת שלנו מספקת דמוגרפיה מלאה על האנשים המבקרים בחנויות, כאשר אנחנו עושים למידע הזה אנליזות ותובנות. למשל, בבית קפה, הבעלים יכולים לדעת שבימי חמישי מגיעים אליו בעיקר אנשים בגילאי 20 ועד 40 ואז להתאים את התפריט לגילאים האלו. אנחנו גם יכולים לדעת כמה זמן היו הלקוחות בחנות".


מבחינת אבטחה, איך אתה מזהה את הלקוח אבל לא יודע מי הוא?

"בפעם הראשונה שאדם נכנס לחנות, אנחנו מוציאים כל מיני פרמטרים. את אותם פרמטרים אנחנו מייצרים כווקטור מסוים ואז עושים עליו חישובים מתמטיים שנדע להפריד בין אדם א' לאדם ב'. בסוף התהליך אותו אדם מקבל קוד, שאדם א' הופך להיות מספר 123 ואדם ב' הופך להיות 456 במערכת שלנו. מאותו רגע, כל פעם שאדם יכנס לאותה חנות הוא יופיע כ-456, מה שיאפשר לי לדעת שאותו אדם נמצא בחנות, אבל אני לא אדע מיהו".


איך הטכנולוגיה של AWS עזרה לכם בפיתוח המוצר?

"השירותים הרבים והתמיכה שאמזון ווב סרוויס AWS הציעה לנו, עזרו לנו מאוד להרים מערכת מקצועית בזמן קצר. אמזון ווב סרוויס AWS עזרה לנו להנגיש את המוצר שלנו למשתמשי הקצה ולהביא את המערכת שלנו למצב זמינות בכל מקום ובצורה נוחה ופשוטה".


כיצד המערכת שלכם נעזרת ביכולות הענן כדי להפוך לטובה יותר?

"שבדקנו את החברות המציעות טכנולוגיה לשימוש בענן, ראינו שאמזון ווב סרוויס AWS מספקת יכולות של Machine Learning וכוח עיבוד מאוד גבוה. המערכת שלנו בנויה כך שיחידת העיבוד ממוקמת בתוך המכשיר עצמו בחנות, בין אם מדובר ברשת בתי קפה גדולה או חנות קטנה ושכונתית. את היכולות החכמות יותר אנחנו מבצעים בענן, שם אנחנו מבצעים ניתוח של כל הדאטה שאספנו, וכך אנחנו גם יכולים לאפשר גישה אליו מכל מקום".


 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות