✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

15.05 - חברת האחסון WekaIO מגייסת 31.7 מיליון דולר בסבב C

IsraelClouds
|
May 15, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

• בין המשקיעים החדשים:ענקית הבינה המלאכותית  NVIDIA ו- Hewlett Packard Enterprise ,Seagate ו-WDC

• בכוונת החברה להשתמש במשאבים להרחבת פעילותה העסקית הבינלאומית ולתמיכה משמעותית במאמצי הפיתוח; תגייס כ-50 מפתחים נוספים למרכז הפיתוח בת"א

חברת WekaIO הישראלית, מובילה עולמית באחסון לאפליקציות עתירות ביצועים, הודיעה היום (X) על גיוס של 31.7 מיליון דולר בסבב C, משורת משקיעים מובילים בתעשיית אחסון הנתונים. בין המשקיעים האסטרטגיים החדשים שנכנסו בגיוס האחרון, ניתן למצוא את ענקית הבינה המלאכותית והמעבדים הגראפיים  NVIDIA וכן את Hewlett Packard Enterprise, Seagate ו-Western Digital Corp. לצד המשקיעים החדשים, השתתפו בסבב הנוכחי גם המשקיעים האסטרטגיים הקודמים בחברה, בהם Qualcomm Ventures. בכך מגיע סכום ההשקעה ב- WekaIOמאז הקמתה ל- 66.7 מיליון דולר.

החברה תגייס עשרות עובדים למרכז הפיתוח בתל אביב

הסכום שגויס כעת יתמוך בצמיחה המואצת של החברה, במאמצי השיווק הגלובאליים  שלה וכן ישמש להרחבת מרכז הפיתוח בתל אביב, אליו מתכוונת  WekaIO לגייס כ-50 אנשי פיתוח נוספים בשנה הקרובה, למגוון תפקידים.

WekaIO הוקמה בשנת 2013  על ידי היזמים עומרי פלמון, מאור בן דיין ולירן צביבל. כיום מחזיקה החברה במרכז פיתוח בתל אביב, מטה בסן חוזה, וכמו כן משרדי מכירות ברחבי ארה״ב ואירופה. החברה מעסיקה כ-100 עובדים, מחציתם במרכז הפיתוח בארץ.

מוצר החברה, Matrix File System, הנו מערכת האחסון המהירה ביותר בעולם לאפליקציות בינה מלאכותית, Machine Learning, Life Sciences,, אנליזה פיננסית, ו-EDA. WekaIO מספקת את פיתרונות התוכנה שלה על גבי פלטפורמות של HPE, SuperMicro, WDC  או כל פלטפורמת שרתים סטנדרטית, כמו גם ב-AWS. ביצועי המערכת WekaIO הם המהירים בעולם כפי שנמדדו עצמאית על  ידי     SPEC SFS 2014 ו- VI4IO’s 10 Node Challenge list.

לירן צביבל, מנכ"ל וממייסדי חברת WekaIO, אמר היום: "סבב הגיוס האחרון מניח עבורנו את הבסיס לצמיחה משמעותית ומאפשר לנו להמשיך במשימתנו לספק פתרון אחסון מבוסס ענן לחברות וארגונים. עומסי העבודה המודרניים מחייבים מערכת אחסון קבצים מתקדמת ופתרונות מהדור הישן לא עומדים בקצב. בתוך פחות משנתיים מיום השקת המוצר, ביססנו את מעמדנו כחברה בעלת מובילות טכנולוגית וקיבלנו אישור לאיכות וחיוניות הפתרון שלנו הן מחברות וארגונים שמשתמשים במוצר והן כאשר שברנו שיאים חיוביים במבחני ביצועים מובילים בתעשייה. ההון שגוייס יאפשר לנו להגדיל את מערך השיווק הגלובאלי שלנו, וכן להשקיע באופן מאסיבי בפיתוח כדי שתמיד נקדים פתרונות לצרכים המשתנים של לקוחותינו".

WekaIO זכתה עד כה להכרה בינלאומית נרחבת במובילות הטכנולוגית וחדשנות הפתרון שהיא מציעה ללקוחותיה. בין היתר, נבחרה החברה ל- Cool Vendor של חברת  Gartner ולאחת מעשרת הסטארטאפים הצומחים ביותר בעולמות האחסון ברשימת ה- Silicon Review. בנוסף, החברה זכתה בפרסים של Artificial intelligence Excellence Awards ו- AICoins Award.

סגן נשיא NVIDIA העולמית: "WekaIO היא חלוצה בתחומה"

ג'ף הרבסט, סגן נשיא לפיתוח עסקי בענקית הבינה המלאכותית NVIDIA, התייחס להחלטת החברה להשקיע בסטארט-אפ הישראלי ואמר: "NVIDIA הנה מובילה עולמית בתחום העיבוד המקבילי על גבי מעבדים גראפיים והבינה המלאכותית. WekaIO בנתה מערכת פורצת דרך וסקיילבילית לאחסון נתונים שמספקת ביצועים גבוהים, לשרתים מבוססי GPU הנדרשים על מנת להאיץ פעולות של אפליקציות עתירות מידע בתחומי הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה".

פול גלייזר, ראש תכנית Pathfinder   ב- Hewlett Packard Enterprise: "השילוב בין ארכיטקטורת השרתים המובילה של  HPE לבין תוכנת האחסון עתירת הביצועים של WekaIO מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו את הפתרון הטוב ביותר בחבילת אחת"

לדברי פול גלייזר, ראש תוכנית pathfinder Hewlett Packard Enterprise"בינה מלאכותית, ולמידת מכונה לצד מחשוב עתיר ביצועים נמצאים, זה מכבר, בשימוש נרחב בשוק הארגוני. שילוב זה, בין ארכיטקטורת השרתים המובילה של  HPE לבין תוכנת האחסון עתירת הביצועים של ,WekaIO, מאפשר לנו להציע ללקוחותינו את הפתרון הטוב ביותר בחבילת אחת. ההשקעה ב- WekaIO  מהווה דוגמא מצוינת למיקוד תוכנית ההשקעות – HPE Pathfinder - בתמרוץ חברות צומחות המציגות הלימה אסטרטגית ל- HPE ומובילות ליצירת תועלות ופתרונות חדשניים".

"עם הגידול באפליקציות מבוססות AI בחברות וארגונים, אנו צופים כי השילוב של מערכות WekaIO  מבוססות NVME,  ביחד עם מערכות Seagate, מבוססות מולטי אקטואטור, יספקו ביצועים, גדילה ועלות ללא תחרות ", אמר ראבי נאיק , סגן נשיא בכיר ב-Seagate. "אנחנו נרגשים לקראת שיתוף הפעולה עם WekaIO . המטרה של Seagate היא למקסם את את פוטנציאל המידע ושמחים לתמוך בפיתוח שלה כמו גם ב- WekaIO Matrix שנבנה מיסודו למקסם את האפקטיביות של הפלאש על מנת לתמוך בעומסי העבודה בעולם המודרני".

“אנו מפגינים שיפורים בביצועים עבור לקוחות משותפים לנו ול- WekaIO מאז השקת המוצר ב- 2017. השילוב של תוכנת מטריקס ביחד עם  Mellanox Ethernet ו -  InfiniBand adapters מספקים פתרון אחסון בעל ביצועים גבוהים שיכולים לטפל במגוון רחב של שימושים כגון: AI, למידת מכונה, ומחשוב עתיר ביצועים", אמר נמרוד גינדי, סגן נשיא בכיר וראש תחום ההשקעות ב- Mellanox Technologies . "אנו נלהבים לתמוך WekaIO בסבב זה של המימון כדי  לעודד פיתוחים כדוגמת המטריקס".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות