✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

הסטרטאפ שרוצה לפשט את עולם המשקיעים

IsraelClouds
|
February 28, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"
דניאל גרינברג, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי. קרדיט צילום: לירון ויסמן

הסטרטאפ שרוצה לפשט את עולם המשקיעים

חברת Vyzer מציעה כלי לניהול פיננסי של השקעות שונות, תוך אפשרות לקבל מבט פיננסי כולל על כל ההשקעות, וכל זאת בתשלום חודשי קבוע של עשרות דולרים, נמוך משמעותית לעומת העמלות של גופים אחרים. ישבנו לשיחה עם דניאל גרינברג, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי בחברה כדי להבין את החדשנות ש-Vyzer מביאה לשוק הפיננסי. 

 

אז מה בדיוק עושה Vyzer שחברות אחרות לא עושות?

"Vyzer היא כלי שמיועד בעיקר למשקיעים פרטיים או כל מי שמעוניין לנהל השקעות מגוונות כמו נדל"ן, השקעות פרטיות בסטרטאפים, השקעות בקרנות גידור או השקעה משותפת כחלק מקבוצה. עד היום הכלים היחידים שעמדו לרשות המשקיעים בתחום היו אקסלים שצריך לעדכן ידנית או כלים ייעודיים שהציעו מידע חלקי. Vyzer משנה את התחום לחלוטין בעזרת הפלטפורמה שלה שמסוגלת למשוך את המידע מגופי ההשקעות השונים בצורה אוטומטית, לרכז את כל המידע בממשק אחיד, ולהפיק תובנות על ההתנהלות של התיק בכל רגע נתון כדי לקבל החלטות מיטביות. מכיוון שאנחנו לא ממליצים איפה להשקיע או משקיעים את הכסף בפועל, אלא רק מנהלים את המידע, אנחנו גם לא נדרשים להגבלות רגולטוריות ויכולים לאפשר פתיחת חשבון בקלות ובמהירות".

 

אנשים ניהלו מיליוני דולרים באמצעות קבצי אקסל?

"כן בהחלט. בחלק מהמקרים בגלל שיש צורך בכל מיני חישובים מורכבים כמו השקעות שמשלמות דיבידנדים או החזרים אחרים, אז יש כאלו שאפילו מוכרים קבצי אקסל עם כל מיני נוסחאות מראש. ישנן אפשרויות נוספות, אבל שם הסכומים הנדרשים כדי לפתוח תיק יכולים להיות משמעותיים יותר, ובנוסף לעיתים יש גם דמי הניהול לעומת הסכום שאנחנו גובים שעומד על 99 דולרים דולרים לחודש בלבד, ואפילו פחות מזה בתשלום שנתי מראש".

 

לאיזה לקוחות אתם מכוונים מבחינת היקף נכסים?

"הפלטפורמה שלנו היום משרתת לקוחות שמנהלים הון שבין מיליון דולר עד 20 מיליון דולר, כאשר הממוצע הוא 5-6 מיליון דולרים. אנחנו ממקדים את מאמצי השיווק שלנו בשוק האמריקאי, אבל יש לנו גם משתמשים ממדינות אירופיות ומאוסטרליה. זה בהחלט משקיעים שיש להם הון מגוון אבל הם לא תמיד זקוקים לשירותי ניהול השקעות מורכבים. חלק גדול מהלקוחות שלנו הגיע בזכות האפשרות שלנו לתמיכה בקבוצות. הרבה פעמים משקיעים בנדל"ן מבצעים השקעות במשותף כחלק מקבוצת חברים או בני משפחה. כאשר מדובר ב-2 שותפים אין בעיה לנהל את ההשקעה, אבל כאשר מדובר בקבוצה של 10-20 משתתפים ויותר, אז זה כבר הופך להיות מורכב יותר. במיוחד אם כל משתתף גם זקוק לחישובים נפרדים בנוגע להכרה בהוצאות או אילוצים אחרים. הפלטפורמה שלנו עושה את זה באופן אוטומטי הופכת את זה לקל ופשוט יותר".

 

מה אתם מתכננים להוסיף בעתיד?

"אנחנו כל הזמן מוסיפים פונקציונליות משפרים את המערכת בכדי לתת עוד ערך למשתמשים שלנו וכמענה לצרכים שלהם. מעבר לשיפור בפיצ'רים של נראות ההשקעות וחיבור למקורות נתונים בצורה יותר טובה, אנחנו מתכננים להתקדם בנושא המיסוי בצורה משמעותית. מיסוי של השקעות שונות הוא גם כאב ראש גדול, ואנחנו עובדים על הוספת יכולת שתאפשר לנהל את כל התהליך בנושא המיסוי בצורה אוטומטית ופשוטה. דבר נוסף שאנחנו עובדים עליו זה היכולת לשיתוף מידע בין לקוחות המערכת באופן אנונימי, בעיקר סביב השקעות פרטיות בהן יש בעיה גדולה של חוסר שקיפות ומידע מהימן. מידע כזה יכול לעזור למשקיעים לקבל החלטות לגבי עסקאות וגופי השקעה בצורה טובה ומושכלת יותר וללמוד מאסטרטגיות השקעה של משקיעים אחרים.

 

איך אתם משתמשים בשירותי הענן של AWS?

"הנכס העיקרי של Vyzer הוא המידע של הלקוחות שלנו, והלקוחות שלנו מצפים שאנחנו נשמור עליו בצורה המאובטחת ביותר. בגלל זה בחרנו בפלטפורמת הענן של AWS, עם שירותים כמו Amazon Elastic Container Service שמציעים לנו זמינות מקסימלית תוך חסכון בזמן ועלויות שוטפות. גם עבור בסיס הנתונים בחרנו את  Amazon RDS שמוריד לנו את כאב הראש של תפעול בסיס נתונים ומציע מהירות גבוהה וגמישות מבחינת היקף הנתונים. היתרון של כל השירותים שהם כולם נהנים מאותה רמת אבטחת מידע גבוהה שעומדת בדרישות רבות של רגולציה ושמירה על נתונים במדינות שונות בעולם".


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות