✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

VMworld2020: המגה-אירוע הדיגיטלי הראשון של VMware יוצא לדרך

ISRAELCLOUDS
|
September 16, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

VMworld2020: המגה-אירוע הדיגיטאלי הראשון של VMware יוצא לדרך


מיליוני צופים מכל העולם יתחברו ב- 29 בספטמבר לשידור מיוחד ראשון מסוגו: ה- VMworld הבינ״ל הדיגיטאלי.


חברת VMware הכריזה על כי האירוע השנתי הבינ״ל שלה, VMworld  יערך במתכונת דיגיטאלית בתאריך ה- 29 בספטמבר וימשך עד ל- 1 באוקטובר 2020. האירוע יאחד את שני הכנסים הגדולים של החברה שתוכננו לאוגוסט ונובמבר (בארה״ב וברצלונה בהתאמה) לאירוע ענק יחיד. 

שלומי אביב, מנכ״ל VMware ישראל.
קרדיט צילום: ניב קנטור


לדברי שלומי אביב, מנכ״ל VMware: ״האירוע הדיגיטלי שלנו יעביר את חווית VMworld, האהובה והמוכרת על ידי רבים בתעשייה ובאקו-סיסטם שלנו. שם האירוע - ״ Possible Together״ (תרגום: יחד הכל אפשרי) משקף את חזון החברה למתן פתרונות מתקדמים לטובת לקוחות ויחד עם מערך שותפים עצום. באירוע זה נציג  את גישת החברה לטרנספורמציה דיגיטלית המואצת שהעולם חווה ויחווה בשנים הבאות. האירוע יעמיק בעולמות תוכן מתקדמים כמו מודרניזציה של אפליקציות, עבודה בסביבות מרובות  עננים שונים (Multi-Clouds), נפרט על רשת הענן הוירטואלית (virtual cloud network), על פתרונות מתקדמים בעולם הטלקו, רשת הדור ה-5 (5G), מרחב עבודה דיגיטלי ופתרונות להמשכיות עסקית, חידושים ותמיכה בסביבת קונטיינרים ונדבר על מגמות מתפתחות, טכנולוגיה עתידית, מודלים עסקיים מעניינים והכרזות מפתיעות. דגש מיוחד יושם השנה בנושא ה-security, במיוחד לאחר רכישת אוקטרין סקיוריטי הישראלית ושילובה בענן Carbon Black של VMware״.


במסגרת האירוע המשתתפים ייקחו חלק בפעילויות הבאות:

  • חשיפה למיטב מומחי ומנהלי VMware יחד עם אורחים בולטים בתעשיית הטכנולוגייה ידונו בטרנדים החמים הקיימים והעתידיים בשוק.
  • למידה של best practices בתחום ה- IT מהחברות המובילות בעולם במיוחד לאור אירועי Covid-19. 
  • אפשרות תקשור באופן מקוון עם עמיתים, משפיענים ומקבלי החלטות בשוק.
  • פיתוח מיומנויות ומומחיות כדי לפתור את האתגרים של מחר בעזרת טיפים, הכשרה ומעבדות מעשיות של VMware. 
  • משחקים מקוונים, נושאי פרסים ופעילויות תוכן אחרות חוויתיות ומעשירות.

איתמר מוספיר, סמנכ״ל טכנולוגיות ושותפים עסקיים בקבוצת AllTrade. צילום: אור בר

 

״כנס VMworld מעביר השנה כמות עצומה של ידע ותכנים, יותר מכל כנס בעבר״ אומר איתמר מוספיר, סמנכ״ל טכנולוגיות ושותפים עסקיים בקבוצת AllTrade, שותפה טכנולוגית של יצרנים בינ״ל מובילים, המספקת בין היתר שירותי יעוץ תכנון והטמעת פתרונות VMware. ״המשתתפים בשבוע WMworld יוכלו ללמוד איך לספק לעובדים ולארגונים את הפלטפורמה הטובה והיעילה ביותר לעבודה מרחוק, במיוחד בתקופה זו, באמצעות VMware Workspace ONE. הם גם יוכלו ללמוד כיצד לספק לארגון יכולת העברת שירותים בין התשתיות המקומיות לענן לפי דרישה באמצעות VMware VMC on AWS ואפילו להכיר מקרוב את האפליקציות מהדור החדש - Containers & Kubernetes, שרצות על פלטפורמת הווירטואליזציה המנוסה ביותר בשוק, ה- VMware vSphere. בסופו של דבר חשיפה ל- VMworld השנה יחסוך לארגונכם עלויות רבות וייצר עבורכם פתרונות ותובנות לאתגרים החדשים עמם אתם מתמודדים. צוות מומחי הטכנולוגיות שלנו, יהיו אתכם בכל האירוע וישמחו לסייע לכם בכל עניין ושאלה, במהלך האירוע ולאחריו״.

אפי צ׳אושו, מנכ״ל חטיבת המחשוב בקבוצת AllTrade. צילום: אור בר


לדברי אפי צ׳אושו, מנכ״ל חטיבת המחשוב בקבוצת AllTrade: ״אנחנו שמחים על קיום אירוע VMworld במימד הדיגיטלי. חשוב שדווקא בתקופה זו נמשיך ונעודד חדשנות, נוביל את השוק ונטפח את האקו- סיסטם. אנחנו בחיון מלווים את הצמיחה וההתפתחות המואצת של VMware בשוק הישראלי כבר למעלה מחמש שנים ומטמיעים ביחד פתרונות בכל סוגי הארגונים, בכל התחומים - פיננסים, הייטק, ביטחון ועוד, ובכל הסביבות – וירטואלי ובענן (לרבות סביבות ענן היברידי). גם אנחנו צמחנו באופן משמעותי בשנתיים האחרונות; הגדלנו את היקף כוח האדם בחברה, הרחבנו את היצע הספקיות עמן אנחנו עובדים והגדלנו את נתח השוק שלנו בעולמות ה-IT. בשנתיים האחרונות אף חווינו גידול שנתי של יותר מ-20% ואנו מאמינים שמגמה זו צפויה להימשך. נשמח לראות את כל הלקוחות והקהילה שלנו ב- VMworld וללוות אותם יד ביד במהלך המסע הדיגיטאלי שלהם.


ניתן להירשם לאירועי התוכן של האירוע כבר היום בלינק: www.vmworld.com

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות