✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

02.09 - NSX - רשתות ווירטואליות בענן

IsraelClouds
|
September 2, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת VMware NYSE: VMW, ספקית חדשנית מובילה של תוכנה ארגונית, הציגה היום בכנס VMworld 2018 שורה של חידושים בסל מוצרי הרשת והקישוריות VMware NSX. זאת במטרה להעמיק את אסטרטגיית החברה שנועדה לאפשר קישוריות ואבטחה עקביים ורציפים עבור אפליקציות ונתונים בכל סביבה. החידושים הללו מסייעים ללקוחות ליישם ארכיטקטורת רשת מקצה לקצה, מוגדרת תוכנה ומאובטחת – רשת ווירטואלית בענן – שתומכת בסביבה מרובת עננים של הארגונים ומחזקת את האבטחה באמצעים חדשים ורבי עוצמה.

"יסודות דיגיטליים שנבנים על תוכנת VMware ועם ארכיטקטורת רשת ווירטואלית בענן מאפשרים לארגונים להגיב במהירות להזדמנויות ולאיומים חדשים, ליצור מודלים עסקיים חדשים ולספק שירותים לאפליקציות ולנתונים, בכל מקום שבו הם ממוקמים", מסר תום גיליס, סגן נשיא בכיר ומנהל תחום אבטחה ורישות, VMware. "באמצעות VMware NSX, הלקוחות מפיקים תועלת מרשת ווירטואלית בענן, תוך ניצול היתרונות של NSX להפקת ערך מטכנולוגיות הרשת הקיימות, ותוך הפחתה משמעותית במורכבות הרשת והגדרה מחדש של כל שניתן לביצוע בתחום האבטחה".

שדרוג הרישות והאבטחה עבור כל עומסי העבודה בכל ענן

לפי ממצאי חברת המחקר פורסטר 89% מהארגונים משתמשים בשני עננים לפחות ו-74% משתמשים בשלושה עננים ציבוריים לפחות או למעלה מכך. באמצעות NSX חברת VMware מאפשרת לצוותי ה-IT לבנות רשתות ווירטואליות מבוססות תוכנה, להשיג נראות ברשת ולנהל מדיניות אבטחה ממקום אחד – עבור כל האפליקציות בסביבות הטרוגניות מרובות עננים.

פתרונות VMware NSX-T Data Center 2.3 מביאים את יכולות האבטחה והרישות מרובה העננים ל-AWS, בנוסף ל-Microsoft Azure ולסביבת אתר הלקוח. רישות חודר כל זה, העצמאי מבסיס שכבת הענן, מאפשר ללקוחות שפועלים בסביבה מרובת עננים ציבוריים לנצל אזורי זמינות מקומיים ואת השירותים הייחודיים של ספקי ענן שונים. הגרסה החדשה מציעה תמיכה בשרתי אירוח 'ערומים', ללא מערכת הפעלה (Bare Metal) בנוסף לסביבות קונטיינרים ותוכנה להרצת מכונות ווירטואליות (Hypervisor). יכולת זו מתפרסת הן על עומסי עבודה מבוססי לינוקס הרצים על שרתים 'ערומים' והן על קונטיינרים הרצים על שרתים מסוג זה ללא Hypervisor.

פתרונות VMware NSX-T Data Center 2.3 מפשטים את ההתקנה, הקונפיגורציה והניהול באמצעות תהליכי זרימת עבודה חדשים לפריסה וכן יכולות חיפוש של אובייקטים ואירועים. המערכת תתקין רכיבים דרך תהליך זרימת עבודה ידידותי וממשק חיפוש חדש יאפשר למנהלי הרשת לחפש אחר אובייקטים בתוך מערכת NSX-T ולבצע פעולות במהירות. אוטומציה של ניהול אפליקציות בסביבות מרובות עננים היא פשוטה יותר כשמשלבים את NSX-T עם VMware vRealize Automation 7.5.

מערכת VMware vRealize Network Insight, בעלת צבר של למעלה מ-1,000 לקוחות עד היום, מאפשרת תכנון אבטחה ממוקדת אפליקציה ונראות רשת ברחבי עננים פרטיים, ציבוריים והיברידיים, עם מערכת אחודה לפתרון בעיות בסביבות ווירטואליות ופיסיות כאחת. באמצעות התמיכה החדשה של VMware vRealize Network Insight 3.9  ב-NSX-T הלקוחות יכולים להאיץ את התכנון והפריסה של מיקרו-פילוח, לתכנן הגירת אפליקציות ולקבל נקודות מבט תפעוליות שתסייענה לנהל, להרחיב ולכפות עמידה בתקנות של מרכזי נתונים מבוססי VMware NSX.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות