✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

25.06 - חברת VMware מקדמת את הדור הבא של רשתות טלקום

IsraelClouds
|
June 25, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת VMware משנה את פני הרשתות באמצעות ביצועים מעולים וסטנדרטים פתוחים בענן

חברת VMware מכריזה על פתרון vCloud NFV OpenStack, הדור הבא של הפתרונות המוכחים של החברה בתחום פלטפורמות NFV, המיועדות לספקי תקשורת (CSPs). בעזרת פתרון זה תוכל VMware לספק שיפורים פורצי דרך בביצועי רשתות, יכולות נוספות ושירותים מבוססי אינטרנט במטרה להצעיד קדימה את הדור החמישי מוגדר התוכנה והפתוח בסביבת טלקום מרובת עננים.

"פתרון NFV  של  VMware כבר מיושם בקרב יותר מ-50 ספקי תקשורת ברחבי העולם, התומכים במגוון של מקרים וביותר מ-300 מיליון משתמשים במכשירים הניידים. בעקבות ההגעה של ה-5G, נדרשת גישה חדשה לרשת הטלקום ולענן כדי לפתור בעיות הנובעות מהתפוצה הרחבה של תפקודי הרשת, היישומים והמידע", אמר שקאר אייר, סגן נשיא ומנהל כללי לקבוצת ה- Telco NFV בחברת VMware. "בעזרת VMware vCloud NFV OpenStack 3.0 ספקי השירות יהיו מסוגלים לבנות ענני טלקום מוגדרי תוכנה שיהיו מבוססים על סטנדרטים פתוחים, כדי לספק שירותים מתקדמים ללקוחות ואיכות שירות שמסוגלת לשרת את הדרישות ליישומים במגוון של תחומים וענפים".

פתרון VMware vCloud NFV מאפשר לספקי תקשורת לייצר תוכנה למשתמשי הקצה המבוססת על ארכיטקטורת רשת לצורך אספקה עקבית, נרחבת ומאובטחת של היישומים בכל מקום שבו הם ממוקמים בהיקף גלובלי, בענן ובקצה וללא תלות בתשתית הפיזית או במיקום. בנוסף מאפשר הפתרון שירות מהיר יותר וזמן מואץ יותר לרווח, הוא מפחית את עלויות התשתית על ידי הפחתה של מספר השרתים הדרושים ומצמצם את עלויות התפעול, החימום, החשמל והמקום. הפתרון כולל גם את פיתרון NSX של VMware שמאפשר לספקי התקשורת להפחית את רכישות תשתית האבטחה. ספקי שירות יוכלו להפעיל את אותו שירות עבור עוד 33% מהמנויים באותה תקופת זמן באותו מחיר אותו היו מקבלים עבור הפתרון המתחרה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות