✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

02.05 - חברת VMware פותחת את עידן רשת הענן הווירטואלית

IsraelClouds
|
May 2, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

Virtual Cloud Network - שלב חדש בנטוורקינג הארגוני

מנכ"ל מוצרים ושירותים ב- VMware העולמית: "הלקוחות יוכלו לשבור את מעגל הקסמים של רכישות חוזרות ובניית ערימות חומרה חדשות לצרכי הרשת"

חברת VMware מציגה היום את חזונה בדבר עתיד הנטוורקינג וחשפה את רשת הענן הווירטואלית – Virtual Cloud Network. רשת הענן הווירטואלית מייצגת התפתחות משמעותית בנטוורקינג הארגוני, המאפשרת לארגונים להקים מארג עסקי דיגיטלי לאבטחה ולקישור בין אפליקציות, נתונים ואנשים בכל רחבי הרשת, בעולם היפר מבוזר.

על מנת לממש את חזונה, הכריזה VMware על סל מוצרי נטוורקינג ואבטחה – VMware NSX, המאפשרים קישוריות ואבטחה עקבית ונרחבת לאפליקציות ונתונים בכל רחבי מרכז הנתונים מוגדר התוכנה, בענן ובסביבות רשתות טלקום. סל ה-NSX יכלול יכולות חדשות וביניהן: אינטגרציה של VMware NSX SD-WAN הן עם VMware NSX Data Center והן עם VMware NSX Cloud. תמיכה של NSX Cloud באפליקציות שרצות ב-Microsoft Azure. תמיכה של NSX Data Center באפליקציות ענן טבעיות שרצות בקונטיינרים ובאפליקציות שרצות על חומרה. אופטימיזציה של ביצועי רשתות טלקום, פונקציות רשת ווירטואליות (NFV) ונטוורקינג עבור עומסי עבודה מבוזרים ב-NSX Data Center ועוד.

בחזון הנטוורקינג של VMware תומכות כיום חברות מובילות בטרנספורמציה דיגיטלית ובחדשנות טכנולוגית וביניהן: Accenture, Arista networks, Dell EMC, Dimension Data,IBM Global Technology Services, Microsoft, Telstra ועוד.

"עתיד הנטוורקינג טמון בתוכנה ורשת העתיד היא רשת ענן ווירטואלית – Virtual Cloud Network", אמר ראג'יב ראמאסוואני, מנכ"ל מוצרים ושירותים ב-VMware העולמית. "VMware מסייעת כיום לארגונים להקים את רשתות הענן הווירטואליות של העתיד, מוגדרות התוכנה, שיקשרו בין אפליקציות ואנשים ויאבטחו אותם. רשת הענן הווירטואלית תאפשר ללקוחות לשבור את מעגל הקסמים של רכישות חוזרות ובניית ערימות חומרה חדשות לצורכי הרשת כדי להתמודד עם הדרישות של הטרנספורמציה הדיגיטלית".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות