✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

16.05 - VMware מתחזקת: רוכשת את Bitnami

IsraelClouds
|
May 16, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

הרכישה תאפשר ל- VMware לספק יותר מ -130 חבילות תוכנה פופולריות במגוון פורמטים, כגון קונטיינרים של Docker או מכונות וירטואלית.

VMware הודיעה אתמול כי היא רוכשת את Bitnami שצפויה להוסיף לחברה מגוון יכולות חשובות שיסייעו לה בהעמקת החדירה לשוק הענן.

עם Bitnami, החברה יכולה כעת לספק יותר מ -130 חבילות תוכנה פופולריות במגוון פורמטים, כגון קונטינרים של Docker או מכונות וירטואלית, גישה שאמורה להיות אטרקטיבית עבור VMware, שכן היא מתמקדת יותר ויותר בשירותי ענן בשנים האחרונות.

"המטרה היא ש- Bitnami תאפשר ללקוחות שלנו לפרוס בקלות חבילות יישומים בכל ענן - ציבורי או היברידי - ובפורמטים האופטימליים ביותר של מכונות וירטואליות (VM), קונטיינרים וקוברנטיס. יתר על כן, Bitnami תוכל להגדיל את המאמצים הקיימים שלנו כדי לספק מרקטפלייס ללקוחות VMware המציעה מגוון עשיר של יישומים וסביבות פיתוח בנוסף לתשתית תוכנה ", כך מסרה החברה בהודעת בלוג שמכריזה על העסקה.

מייסדי Bitnami מתייחסים לרכישה זו כמהלך שיאפשר להם לבנות את הפלטפורמה מהר יותר בעזרתה של חברה הרבה יותר גדולה. "החבירה ל-VMware  פירושה שנוכל גם לשפר משמעותית את מה שאנחנו מציעים כיום, וכמו כן לעבוד עם עננים נוספים ולהאיץ את הכניסה שלנו לתוך ארגונים", כתבו המייסדים בבלוג באתר החברה.

למידע נוסף

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות