✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

11.04 - טרה-סקיי זכתה בפרס השותף לחדשנות אזורית מטעם חברת VMware

IsraelClouds
|
April 11, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

טרה-סקיי הודיעה היום על זכייתה בפרס EMEA 2018 VMware Partner Innovation Award בוועידת השותפים של חברת VMware לשנת 2019, שנערכה בקליפורניה.

"אנו מברכים את טרה-סקיי על זכייתה בפרס עבור שווקים בצמיחה ושואפים להמשך שיתוף הפעולה והחדשנות המשותפת שלנו" אמרה ג'ני פלינדרס, סגנית נשיא לשותפים עולמיים בחברת VMware. "VMware והשותפות שלה ימשיכו להסמיך ארגונים מכל הגדלים בטכנולוגיה המאפשרת שינוי דיגיטלי".

"אנו רואים בשותפות עם VMware שותפות אסטרטגית הנמשכת שנים רבות, מאז היווסדה של VMware. נמשיך לעבוד קשה במטרה להפוך למנהיגים בתעשייה, להכיר במגמות טכנולוגיות ולאמץ טכנולוגיות שקשורות למגמות כמו אלו של VMware. אנו מודים לחברת VMware ולצוותיה ברחבי העולם באופן כללי ובישראל בפרט על שהכירו ביכולות שלנו ועל עבודה משותפת בשיתוף פעולה צמוד היכן שנדרש" אמר אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה- סקיי.

"אנו גאים מאד בהכרה שטרה- סקיי קיבלה במהלך אירוע השותפים הבלעדי של VMware שנערך בסן דייגו בקליפורניה בשבוע שעבר. טרה סקיי זיהתה את השינויים הדיגיטליים ומיקמה את החברה כשותף מוביל בתכנון וביצוע פרויקטים מתקדמים. לצד השירותים המקצועיים של צוותי הייעוץ של VMware, היא מסייעת ללקוחות VMware לשנות ולהשיג את מטרותיהם העסקיות. אני רוצה להודות לטרה סקיי על האמון ואני בטוח שלפנינו עוד הישגים משותפים", אמר אלי שקד, מנהל פעילות VMware ישראל.

מקבלי פרס החדשנות לשותפים של חברת VMware הוכרו ב-11 קטגוריות אזוריות על ביצוע יוצא דופן והישגים מובחנים במהלך שנת 2018.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות