✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

וורינט בחרה בענן הפרטי של VMware עבור סביבת הפיתוח

|
May 12, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

תהליך הקמת סביבות הפיתוח ל-DevOps ו-QA של וורינט הפך לאוטומטי. הזמן הנדרש להתקנת סביבת הפיתוח קוצר מחצי יום לפחות משעה וחיסכון של 20% מעלויות הפיתוח.

הדריאל צוק, מנהל צוות DevOps והנדסת מערכות בחברת Verint

 

חברת וורינט (Verint), ספקית גלובלית מובילה של פתרונות אבטחת תוכנה ומודיעין סייבר, הודיעה על סיום פרויקט של הפיכת סביבות ה- DevOpsוה-QA שלה לאוטומטיות בזכות בחירה בענן הפרטי של VMware. השילוב של הפרויקט ב- Verint ארה"ב נעשה באמצעות PSO, שירותי המומחים של VMware ובאמצעות Terasky.

 

עד היום, מאות המפתחים ואנשי ה-QA של Verint הפרוסים בארה"ב, בולגריה וישראל היו רגילים להליך התקנה ידני של סביבת הפיתוח, הליך שהיה לוקח בין חצי יום ליום שלם. הליך זה דרש משאבים רבים כולל רכישת שרתים פיזיים, הגדרות ידניות מייגעות והבנה רחבה של הליך היישום, שלא כל אנשי המקצוע חלקו. הליך זה הוביל לכשלי קונפיגורציה רבים והנהלת החברה החליטה למצוא פתרון שיהפוך את ההליך לאוטומטי. חברת וורינט VERINT בחרה להשתמש בפתרון הענן הפרטי vCloud Suite Advanced של VMware ליישום אוטומטי של סביבת הפיתוח.

 

הדריאל צוק, מנהל צוות DevOps והנדסת מערכות בחברת Verint: "הזמן שנחסך בזכות הפורטל החדש הוא דרמטי: אם בעבר מפתח היה צריך לבזבז בין חצי יום ליום שלם בהתקנה ידנית של סביבת הפיתוח, כעת, כאשר הוא משתמש בפורטל החדש של VMware, לוקח לו עד 40 דקות ליישם בצורה אוטומטית את הסביבה. מאמצי המפתחים מרוכזים היכן שהם נדרשים: בפיתוח ולא ביישום".  



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות