✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Veeam משיקה את גרסה 11 ומביאה ללקוחות חיסכון ניכר בעלויות

IsraelClouds
|
March 29, 2021
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

החודש השיקה חברת Veeam, מובילה עולמית של פתרונות גיבוי וניהול מידע, את גרסה 11 שלה. רק שנה חלפה מאז שהשיקה את הגרסה האחרונה וכבר היא מציעה ללקוחות למעלה מ- 200 יכולות והרחבות חדשות. כחברה רגישה שמנהלת מערכת יחסים קרובה עם הלקוחות והשותפים, השנה בעקבות משבר הקורונה והמשבר הכלכלי שבא בעקבות המגיפה, דאגה החברה לפתח מגוון יישומים שמטרתם להוריד עלויות ולהפחית סיכונים ללקוחות.

אלי ביטון, מהנדס מערכות בכיר בוים. קרדיט: צילום יח"צ

גרסה 11 של פתרון הדגל של החברה - New Veeam Availability Suite - מציעה פלטפורמה אחת אחודה להגנה על המידע, הכוללת גיבוי, רפליקציה, ניהול סנפשוטים (snapshots) של מערכות אחסון ומערכת Continuous Data Protection (CDP). זהו הפתרון המתקדם והמקיף ביותר בשוק בתחום של ניהול והגנה על המידע בענן, באופן וירטואלי ופיזי מה שמאפשר לפתרון  לתמוך  בכל   סוגי העומסים שמצטברים בארגון.  הוא עוצמתי וגמיש מספיק כדי להגן על כל שלב ממעגל החיים של הדאטה, תוך התמודדות עם כל המורכבויות המאפיינות סביבה מרובת-עננים של הספקים השונים (AWS, Microsoft Azure, Google Cloud). שאלנו את אלי ביטון, מהנדס מערכות בכיר ב- Veeam מה היכולות הבולטות בגרסה 11, להלן התשובות. 

100% הגנה מפני כופרות

בשנה החולפת מספר מתקפות הכופרה גדל בצורה ניכרת. ב- 2020 הגיעו כ- 200 תלונות של חברות ואזרחים למרכז המבצעי לניהול אירועי סייבר אבל מספרם בשטח היה גבוה בהרבה. אילוצי הריחוק החברתי ושימוש במידע ארגוני ברשתות לא מאובטחות תרם לעליה של כ- 50% במספר איומי הסייבר וב-2021 צפויה קפיצה נוספת של פי שניים בהשוואה ל- 2019, כולל מתקפות בעלות אופי חדש. מחקרים נוספים מראים כי  ב-2021, צפויה להתקיים מתקפת כופרה מדי 11 שניות.

אחת ההרחבות המאפיינות את  גרסה 11 נועדה לתת מענה בדיוק לנושא זה. עד כה ניתן היה ליישם את היכולת שנקראת  אחסון הרמטי (Immutable Storage)  על שירותי ענן ציבורי של AWS S3, פתרונות אחסון בענן של Backblaze, Wasabi או באמצעות מערכות מבוססות דידופ כמו  Exagrid ואחרים. ואילו מגרסה 11 ניתן כבר ליישם את היכולת החשובה הזאת – של נעילת המידע בצורה בלתי הפיכה -  בעולם הדיסקים הפשוטים. "ההרחבה הזאת רלוונטית במיוחד לחברות עם תקציב מוגבל אשר לא יוצאות לענן מסיבות כלכליות.  היישום הזה נותן 100% הגנה מפני כופרות משום שהקבצים נעולים ואינם יכולים להיפגע באופן וירטואלי, ואם הם נפגעים באופן פיזי יש כאמור גיבוי של עותקים באתרים אחרים" אומר ביטון.

מה עושה Veeam לסייע ללקוחות לחסוך עלויות?

יציאה לענן כידוע כרוכה בעלויות, לעיתים גבוהות, המחוייבות על ידי ספק הענן. לכן,  בגרסה 11 תמצאו מחשבון שיודע לחשב את כל העלויות הכרוכות במעבר של פתרון הגיבוי לענן ובשימוש השוטף שלו מראש. "מדובר בפתרון ייחודי בתעשייה שנועד לתמוך בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח ולסייע לו לגבש מדיניות גיבוי ושימוש בענן נכונה ומתאימה לצרכיו. המחשבון מתחשב במספר השרתים, המיקום שלהם על גבי הענן, נפחים וכו', ובלחיצת כפתור נותן ללקוח את האפשרות לתכנון מוקדם של העלויות."

"בנוסף, עד גרסה 11 שמרנו מידע  בשכבה 'החמה' והיקרה של ספק הענן,  כזרוע נוספת לטובת שמירת גיבויים לטווח ארוך, בדרך כלל כתחליף לקלטות. כעת, ברוח התקופה, הוספנו לגרסה החדשה  יכולת אוטומטית לניוד נתונים לשכבות זולות יותר בענן, שכן כאשר מדובר בגיבוי לטווח ארוך אין צורך  בביצועים המהירים ביותר והמידע בהחלט יכול לשכון לבטח בשכבות הזולות יותר של הענן" מוסיף ביטון.

דוגמא נוספת להרחבות המשמעותיות שמביאה עימה גרסה 11 באה לידי ביטוי ב- Continuous Data Protection (CDP) המתחברת  קונספטואלית לאסטרטגיה של Veeam. "לקוח שקונה Veeam תמיד מקבל הרבה יותר מגיבוי" אומר ביטון, "כך נהגנו בכל הגרסאות הקודמות וכך אנו נוהגים עם הגרסה החדשה."  בגרסה 11 מספקת Veeam סטנדרטים חדשים לגמרי של   DR ומעבר  מזמני RPO של 15 דקות לשניות בודדות.  "אמנם יש וונדורים שמספקים פתרונות DR דומים אולם מדובר בפתרונות עצמאיים ויקרים ואילו ב-Veeam יכולת זו כלולה ללא תוספת עלות וכך יכולים לחסוך ללקוח את עלות הפתרון היקר."

ורד ליברמן, מנהלת  אזורית, וים מד. קרדיט: קובי קנטור ז"ל

Veeam ישראל דווקא קבלה זריקת מרץ ממשבר הקורונה וסיימה את 2020 עם גידול של 37% במכירות, בהשוואה ל- 2019. 20% מכלל המכירות כללו פתרונות גיבוי בענן - תחום  אשר רשם גידול של 220% בהשוואה לאשתקד. למעשה השנה הפכה Veeam למובילה עולמית בכל הנוגע לגיבוי של Office 365 ובגיבוי מערכת Teams של מיקרוסופט אשר הפכה לאחת המערכות הנדרשות ביותר בעקבות המעבר לעבודה מרחוק. גם היכולת של Veeam לגבות תחנות קצה צמחה השנה, ולצד מיקרוסופט ולינוקס הוסיפה החברה בגרסה 11 גם תמיכה במחשבי מק. 

"גרסה 10 אשר שחררנו לפני שנה בדיוק וכללה כ- 150 הרחבות זכתה ל-  700,000 הורדות" מסכמת ורד ליברמן, מנהלת אזורית MED, Veeam. "העובדה שכבר כעבור שנה אנו משיקים את גרסה  11 המביאה עימה למעלה מ- 200 הרחבות חדשות מעידה על רמת החדשנות של החברה, כמו גם על המחויבות הגבהה שלנו לצרכים ולדרישות של הלקוחות והשותפים שלנו."


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות