✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Veeam ישראל רשמה גידול של 37% ב- 2020

IsraelClouds
|
March 2, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"
ורד ליברמן, מנהלת אזורית MED, Veeam. קרדיט: קובי קנטור ז"ל

המכירות של פתרונות גיבוי בענן גדלו ב- 220%

הקורונה חוללה מהפכה גם בקרב הלקוחות של Veeam, מובילת שוק בפיתוח פתרונות גיבוי ואספקת Cloud Data Management™. אם בתקופה של לפני הקורונה המשיכו ארגוני האנטרפרייז להתלבט האם לעבור לענן באה הקורונה וטרפה את הקלפים, ועם המעבר לעבודה מהבית עיקרון ה- Cloud Mobility של Veeam הפך ללהיט. "הלקוחות שלנו הבינו פתאום שהם יכולים לקחת שרתים שלמים שנמצאים באתר החברה ולהעביר אותם לענן בקלות ובזריזות, מבלי להתפשר על אבטחה והגנה על המידע" אומרת ורד ליברמן, מנהלת אזורית MED ב- Veeam. "כך סיימנו את 2020 עם גידול של 37% במכירות וגידול של 220% במכירת פתרונות גיבוי בענן." 


להלן הצצה לארבעה סיפורי לקוח:


לקוח: סודה סטרים

מספר עובדים:  2,000 

מוצר: Veeam Availability Suite ו- Veeam Backup for Microsoft Office 365. 

סודה סטרים היא חברת הסודה המובילה בעולם. מוצריה זמינים ביותר מ- 80,000 חנויות ב- 45 מדינות והיא מהווה חלק מקבוצת פפסיקו, החברה ב- Fortune 100. בקבוק רב פעמי אחד של החברה חוסך שימוש בכ- 3,000 בקבוקי פלסטיק חד פעמיים. 

האתגר: החברה נהגה לגבות את הדאטה על גבי טייפים – שיטה אשר האטה את תהליך ההתאוששות למספר  שעות ואפילו מספר ימים. בנוסף, העלות השנתית של רכישת טייפים הגיעה ליותר מ- 25,000 דולר. אתגר נוסף עימו התמודדה החברה הוא תהליך ניהול הגיבוי. השימוש במספר פתרונות ניהול במקביל גרם לסרבול רב וגבה חצי משרה מאחד האדמינים בחברה.  

הפתרון: "חיפשנו פתרון שיתן  הגנה מלאה ואמינה למערכות ה- IT  התומכות בייצור, במערכת ה- BI והכספים" אומר חן רון, מנהל תשתיות גלובלי וראש אבטחת מידע בסודה סטרים. "ו-  Veeam היא החברה היחידה שהציגה פתרון המספק הרבה יותר מגיבוי. היא מרחיבה את ה- DR ל- Azure של מיקרוסופט, כך שאנו יכולים לשחזר מערכות קריטיות במהירות ומאפשרת לנו לנהל את כל הגיבוי בקלות ובדיוק רב באמצעות פתרון אחד."


תוצאות:

• מספקת גיבוי מאובטח עם מוכנות להתאוששות מאסון עבור Azure של מיקרוסופט.

• מפשטת את תהליך ניהול הגיבוי וחוסכת זמן של חצי משרה.

• חוסכת 25,000 דולר לשנה וכפופה לרגולציית SOX.


לקוח: מרכז רפואי הדסה

מספר עובדים:  8,000 

מוצר: Veeam Backup & Replication

מרכז רפואי הדסה השוכן בירושלים וכולל שני בתי חולים, נוסד ב- 1912 ומספק שירותי בריאות למיליון איש בקירוב. המרכז משתמש במערכות מתקדמות המחייבות גישה מלאה ותמידית של הצוות. 

האתגר: מערכת הגיבוי הוותיקה הציעה יכולות שחזור מידע והתאוששות איטיות ומורכבות ופגעה בזמינות ובנגישות המלאה של המערכות.  "כדי למנוע משברים עלינו לשחזר את השרתים במהירות ובצורה אמינה ולוודא כי כל מערכת הנדרשת לטיפול בחולים תהיה זמינה כל העת"  אומר אלדד שראל, מנהל תשתיות IT במרכז הרפואי הדסה. 

הפתרון: Veeam מגבה ומשחזרת 300 טרה-בייטס על גבי 800 שרתים וירטואליים שנמצאים באתר הלקוח ומצמצמת את זמן ניהול הגיבוי ב- 88%. "המערכת של Veeam קלה לשימור,  עמידה ואמינה, ומבטיחה כי לצוות הרפואי תהיה גישה למערכות הרפואיות, בכל רגע נתון ובכל מחלקה" אומר שראל. "בשלב הבא אנחנו מתכננים להשתמש ב- Veeam כדי לפשט ולהאיץ גיבוי ושחזור  של קצבי NAS." 


תוצאות:

• Veeam מבטיחה זמינות מלאה של כל המערכות הרפואיות הקריטיות.

• קצב השחזור וההתאוששות של השרתים התומכים במערכות הרפואיות השתפר ב- 99%, משעות לדקות אחדות. 

• Veeam מספקת עושר פונקציונלי, כולל יכולת שחזור מהירה של גיבויים ועותקים.



לקוח: הרץ השכרת רכב

מספר עובדים:  38,000 עובדים בקירוב

פתרון: Veeam Backup & Replication

חברת הרץ נמנית על חברות השכרת הרכב הגדולות בעולם ומשרתת מיליוני לקוחות ב- 11,500 אתרים וביותר מ- 170 מדינות. הרץ פעילה בארץ מאז 1965 ומציעה שירותי השכרת רכב אמינים ומקצועיים ובנוסף מוכרת רכבי ליסינג.  

האתגר: עם החדירה המאסיבית של טלפונים חכמים לשוק והגידול במספר הטיסות, חוותה הרץ גידול מואץ במספר הלקוחות והעסקאות. היום, כדי למלא אחר צורכי הלקוחות, לעובדי הרץ חייבת להיות גישה מהירה ותמידית למערכות ה- IT, המושתתות  ברובן על שרתי אורקל ושרתי SQL של מיקרוסופט. "פתרון הלגאסי איתו עבדנו היה איטי מדי לגיבוי המכונות הווירטואליות והשחזור שלהן היה בלתי אמין. בנוסף הוא לא סיפק לנו שחזור גרנולרי, עובדה שהשפיעה על האטה נוספת בתהליך" אומר אסף פריד, מנהל מערכות מידע בהרץ ישראל.

הפתרון: Veeam מאפשרת  לבצע  גיבויים תכופים ומהירים, המספקים לצוות נקודות נוספות לשחזור. היכולת לבצע שחזור גרנולרי מצמצמת את הזמן בו הצוות עסוק בשחזור של אייטמים אינדיבידואלים ב- SQL ובאורקל.  "במקרה אסון אנחנו יכולים לעבור לעותק שנמצא באתר ה- DR שלנו, לחזור לאתר היצור ולאתחל את העסקים מחדש במהירות" אומר פריד. כדי להסביר מה ההבדל בין גיבוי לגאסי ל- Veeam אומר פריד: " זה כמו לרכוב על אופנים במקום על רולס-רויס."


תוצאות: 

• Veeam מגנה על כל מערכות ה- IT הקריטיות שתומכות בפעילות השכרת הרכב.

• Veeam מאיצה את הגיבוי ב- 83% ואת מהירות השחזור ב- 92%. 

• Veeam חוסכת 500 שעות שנתיות על ניהול הגיבוי ו- 25% מן העלויות השנתיות של ה- IT. 


לקוח: אלפא בנק

מספר עובדים:  10,500

פתרון:  Veeam Availability Suite

אלפא בנק הוקם ב- 1879 ויש לו  סניפים ביון, קפריסין, רומניה, אלבניה, לוקסמבורג ואנגליה. אלפא בנק היה  הראשון ליישם אסטרטגיה של טרנספורמציה דיגיטלית ביון ולהציע שירותי מובייל וארנקים דיגיטליים ללקוחותיו. 

האתגר: פתרון הגיבוי הקודם לא התממשק למערכת האחסון של HPE וכך האט את קצב הגיבוי, השחזור וההתאוששות של הדאטה,  לרבות פגיעה  באסטרטגית ההמשכיות העסקית וההתאוששות מאסון של הבנק.  האתגר השני התעורר עקב נראות  לא מספקת לסביבת VMware vSphere. יכולות הניטור והדיווח הוגבלו והקשו על צוות ה- IT לעמוד ב- SLAs מול שותפים פיננסים ולעמוד בדרישות של רגולציית GDPR. "מגבלות ה- IT היו עלולות לגרום נזק למוניטין של הבנק, לגרור עונשים רגולטורים ואולי להתדרדר לכדי אבדן הכנסות" אומר אפטימויס בקאס, מנהל במחלקת מערכות מידע של אלפא בנק.

הפתרון: Veeam חוסכת לבנק  30% מעלויות האחסון ו- 20% מעלויות התוכנה, ובנוסף משפרת את יחס השכפול (דופליקציה) של הדאטה פי 22 ומציעה רישיונות בעלות ראלית. "Veeam תומכת בנושאים העסקיים שעומדים בראש סדר העדיפויות שלנו – הגנה על דאטה, המשכיות עסקית והתאוששות מאסון, מענה לדרישות הרגולטוריות  וחיסכון בעלות הבעלות הכוללת – ברמה הגבוהה ביותר ועם מאמץ מינימלי מצדנו" אומר בקאס, "אבל התרומה הכי חשובה של Veeam היתה התמיכה שלה בתוכניות ההמשכיות העסקית שלנו עם פרוץ הקורונה. תוך 5 ימים בלבד 75% מעובדי הבנק עברו לעבודה מרחוק תוך שימוש בתשתיות של Citrix ובליווי מלא של Veeam".

תוצאות:

• אינטגרציה עם מערכת האחסון של HPE ועם VMware vSphere ליצירת הגנה ותמיכה בשירותי הבנק.

• האצת תהליכי הגיבוי, השחזור והתאוששות ב- 99%.

• יכולות ניטור ודיווח מתקדמים המסייעים לעמוד ב- SLAs מול שותפים פיננסים ועמידה בדרישות ה- GDPR. 



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות