✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

16.04 - Uptime האפליקציה חדשה של אלסטיק מאפשרת ניטור זמינות מערכות ושרתים בזמן אמת

IsraelClouds
|
April 16, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

האפליקציה מספקת דרך חדשה לניטור הזמינות של מערכות ושירותים באופן יזום, כדי לשפר את היעילות התפעולית ולהוסיף מימד חדש של observability בנוסף על איסוף לוגים, metrics ונתוני APM

מאונטיין ויו, קליפורניה, חברת החיפוש אלסטיק (‎‎ (NYSE: ESTC, החברה שמאחורי Elasticsearch ו-Elastic Stack, מציגה את אפליקציית Uptime - דרך חדשה לניטור הזמינות של מערכות ושירותים. אפליקציית Uptime של אלסטיק, הנכללת בגרסת Elastic Stack 6.7, מאפשר למשתמשים לזהות באופן אוטומטי מתי שירותים אפליקטיביים מושבתים או פועלים באיטיות, אפילו עוד לפני שנעשה בהם שימוש על ידי האפליקציה, והיא יכולה לשלוח התראות יזומות על כך. Uptime של אלסטיק זמינה באופן מיידי על-ידי הורדת Elastic Stack או על שירות הענן של אלסטיק, Elasticsearch Service ב-Elastic Cloud.


"ארגונים כיום חייבים להגיב לבעיות באפליקציות ובמערכות שלהם עוד לפני שאלה משפיעות על משתמשי הקצה ומפריעות לפעילות המערכות", אומר שי בנון, מייסד ומנכ"ל אלסטיק. "עבור ארגונים שכבר עוקבים אחרי נתוני לוגים, metrics ונתוני APM ב-Elasticsearch, אפליקציית Uptime של אלסטיק מהווה מרכיב observability נוסף, המאפשר לגבש תמונת מצב בקלות רבה יותר, לתאם את הפעילות ולפתור בעיות במהירות."

אפליקציית Uptime של אלסטיק מאפשרת לנטר מערכות, שירותים וממשקי API תוך התמקדות בשירותים האלה, לוודא שהם זמינים ומחזירים את התוכן ואת קודי התגובה הנכונים. על בסיס  Heartbeat, שמנטר זמינות של שירותי רשת ושולח את המידע על כך ל Elasticsearch, אפליקציית Uptime, גמישה וידידותית למפתחים, ויכולה לעבוד הן בתוך הרשת הארגונית והן מחוצה לה. האפליקציה שואלת באופן קבוע את השאלה הבלתי נמנעת: "האם X מושבת? ", ועל-ידי כך תומכת בזמינות השרת, ניטור השירות, ניטור האתר וניטור ה- API. היא מעניקה לצוותי ה-IT והתפעול שליטה רבה יותר על השירותים שבאחריותם ומאפשרת לזהות בעיות לפני שהן מתרחשות ולפתור בעיות אחרות מהר יותר.

אפליקציית Uptime הינה חלק מהמאמצים שאלסטיק משקיעה על מנת לספק תכונות observability נוספות שיעזרו לארגונים ולמשתמשים לנהל את נתונים הלוגים, metrics ונתוני ה-APM, בצורה טובה יותר. הקוד של אפליקציית Uptime זמין וניתן להשתמש בו יחד עם הרכיבים בתשלום של אלסטיק, כמו alerting וזיהוי חריגות במידע באמצעות למידת מכונה.

גרסת Elastic Stack 6.7 כוללת גם שתי אפליקציות נוספות ב-Kibana, המסייעות למנתחי מערכות לייעל את את המעקב אחר נתוני לוגים ו metrics. אפליקציית Logs מציגה נתוני לוגים באופן מתקדם, כולל מעקב בלייב, גם על נתונים מסוננים. אפליקציית Infrastructure מספקת מבט-על על התשתית הפיזית, הוירטואלית או מבוססת הקונטיינרים של הלקוח, ומאפשרת למשתמשים להתעמק בפרטים של כל שרת, פוד או קונטיינר.

Functionbeat, תכונה נוספת שמשתלבת ב observability, זמינה אף היא בגרסה 6.7. היא מסייעת לשיפור התמיכה באיסוף לוגים ואירועים משירותי ענן באמצעות שימוש בפונקציות serverless כמו AWS Lambda שמשמשות לאיסוף נתונים ממקורות כמו CloudWatch Logs,‏ Kinesis ו-Simple Queue Service‏ (SQS) והזרמתם לתוך Elasticsearch.

מידע נוסף

בלוג בנושא פתרונות זמן פעולה

• פרטים מלאים על הגרסה בבלוג Elastic Stack 6.7

• התחלת תקופת ניסיון בחינם עם Elasticsearch Service

• קרא אודות הלקוחות של Elastic

אודות אלסטיק:

חברת החיפוש אלסטיק (NYSE: ESTC)  עם מוצרי התוכנה מבוססי קוד פתוח, הפכה להיות שם נרדף לחיפוש של כל דבר מחוץ לרשת האינטרנט הציבורית - חיפוש נסיעה באובר, חיפוש מאצ' בטינדר, חיפוש איום סייבר בזמן אמת או חיפוש קבצי לוג של הגישושית על מאדים.

החברה נוסדה ב 2012 על ידי שי בנון, מנכ"ל החברה כיום, אורי בונס, סטיבן שורמן וסיימון וילנאואר. באוקטובר 2018 החברה יצאה להנפקה בבורסת ניו יורק וכמעט והכפילה את שוויה ביום הראשון למסחר.

נכון להיום לתוכנת הקוד הפתוח של אלסטיק יש למעלה מ 350 מיליון הורדות וקהילת אלסטיק מונה מעל 100 אלף חברים. קהילת המפתחים בישראל Tel Aviv Elasticseach meetup group אשר הוקמה זמן קצר לאחר שהחברה נוסדה, הינה אחת מהקהילות הפעילות של Elasticseach עם למעלה מ- 2500 חברים. אלסטיק מציעה את Elastic Stack הכולל את מוצרי התוכנה מבוססי קוד פתוח – Elasticsearch, Kibana, Beats, Logstash המספקים לחברות תוכנה כשירות SaaS או בניהול עצמי, של מידע בזמן אמת, באמצעות חיפוש, רישום, אבטחה וניתוח נתונים.

לחברה, הרשומה בהולנד, 1200 עובדים ב- 35 מדינות בכל העולם, עם משרדים ראשיים בהולנד ובמאונטיין וויו. ומשרדים נוספים בפריז, לונדון, טוקיו, סינגפור, ניו יורק, שיקאגו ועוד. החברה מעסיקה כ- 10 עובדים בישראל, מהצפון ועד הדרום, והיא נמצאת בתהליך פתיחת חברה בישראל וגיוס עובדים נוספים.

לסרטון של החברה -   https://youtu.be/yJarWSLRM24

לאתר החברה - https://www.elastic.co/

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות