✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

פתרונות האבטחה של טרנד מיקרו מוצעים כשירות ענן בחנות האפליקציות של AWS

IsraelClouds
|
May 3, 2021
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
רויטל אוחיון, טרנד מיקרו. קרדיט: שי הנסב

חברת טרנד מיקרו, מובילה עולמית באבטחת ענן, הודיעה היום על שילוב פתרונותיה בחנות האפליקציות של AWS תחת המותג Trend Micro Cloud One. פלטפורמת אבטחה זו של טרנד מיקרו תוכננה לאבטח סביבות ענן מובילות ושירותיה נועדו לאבטח אפליקציות, רשתות, עומסי עיבוד, קבצים מאוחסנים, קונטיינרים וניהול אבטחה בענן.

"אנו מריעים לטרנד מיקרו על כך שבנתה שירותי אבטחה המתאימים לרוכשים המפתחים חדשנות ב-AWS ולוקחים חלק במודל האחריות המשותפת של AWS בתחום האבטחה", מסר קמלש טלרג'ה, מנכ"ל חנות האפליקציות של AWS. "AWS Marketplace היא חנות אפליקציות הענן הראשונה שמציעה את Trend Micro Cloud One והיא מאפשרת למפתחים לתמחור גמיש, הסכמים מותאמים אישית ופריסה מהירה שלה הם זקוקים".

 על פי חברת המחקר גרטנר, "ארגונים מרחיבים את היישום של ארכיטקטורות היברידיות עבור מרכזי הנתונים שלהם, עם עומסים המתפרסים על פני חוות מקומיות וספקי ענן ציבורי של שירותי IaaS וכן מספר גדל של יישומים מבוססי קונטיינרים הממנפים פונקציות ללא שרת. אולם, לאפליקציות ענן טבעיות וגמישות יש דרישות אבטחה ייחודיות שהן שונות למדי בהשוואה למערכות המשרתות משתמשי קצה. על מנת לאמץ באופן בטוח את ההזדמנויות הטמונות בענן הציבורי ולתמוך בדינמיות ובמהירויות האופייניות לסביבות הענן, יש להשתמש בפתרונות לאבטחת עומסים שתוכננו להתמודד עם הדרישות הללו".

טרנד מיקרו מיישמת מודל זהה למודל השירות העצמי והתשלום לפי שימוש של AWS. הדבר מפשט כל דבר הקשור לבניית עננים, מהמו"מ הנוגע להיקפי שימוש ועד אינטגרציות של API. הלקוחות נהנים מהיתרון הכלכלי הטמון באבטחה גמישה בעת שבניית אפליקציה עוברת שינויים במהלך הזמן ופתרון האבטחה של טרנד מיקרו בענן מונע עומס יתר מצוותי האבטחה של הארגון.

"חנות האפליקציות של AWS מקילה על המשתמשים לבחור בכלים המתאימים שנדרשים למשימה העומדת בפניהם. הפתרונות של טרנד מיקרו בחנות מאפשרת להם לקבל בקלות את הכלים שנדרשים עבור האפליקציות שהם בונים בענן", מסר קווין זימצר, מנהל תפעול טרנד מיקרו. "שירותי האבטחה בענן שלנו מפשטים את האבטחה של כל דבר שנבנה בענן תוך עמידה בכל התקנות המחייבות – ללא תלות במבנה הארגוני של הארגון או בטביעת הרגל הנוכחית שלו בענן".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות