✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

25.11 - טרנד מיקרו משיקה את פלטפורמת שירותי האבטחה הרחבה בעולם עבור ארגונים הבונים אפליקציות בענן

IsraelClouds
|
November 25, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

פלטפורמת Trend Micro Cloud One מיישמת אוטומציה ומפשטת את אבטחת הענן. היא מספקת לארגונים את הגמישות הנדרשת להתמודד עם סדרי העדיפויות האסטרטגיים ביותר שלהם בענן

טרנד מיקרו, מובילה עולמית באבטחת ענן, הודיעה היום על השקת Trend Micro Cloud One, פלטפורמת שירותי אבטחה עבור ארגונים הבונים אפליקציות בענן. הפלטפורמה מאפשרת למפתחים לבנות במהירות אפליקציות תוך שימוש בשירותי הענן המועדפים על ידם, תוך ניהול הסיכונים לארגון.

Cloud One מספק את המגוון הרחב ביותר בתעשייה של יכולות אבטחה תחת פלטפורמה אחת. הוא תוכנן לסייע לארגונים להתמודד עם סדרי העדיפויות האסטרטגיים ביותר שלהם בתחום הענן, לספק אפליקציות ענן טבעיות חדשות ולהשיג מצוינות תפעולית. פלטפורמה ראשונה מסוגה זו היא בעלת גמישות שמאפשרת לפתור מיידית אתגרים של הלקוחות ומצוידת בחדשנות שמאפשרת התפתחות מהירה באימוץ שירותי ענן. ליבת הפלטפורמה כוללת את השירות המוביל בעולם לאבטחת עומסי עבודה שבה כבר עושים שימוש אלפי ארגונים. בנוסף כוללת הפלטפורמה אבטחה מוגברת לקונטיינרים, שירותים חדשים לגמרי לאבטחת אפליקציות, אבטחת רשת, אבטחת קבצים מאוחסנים, ניהול יציב שנועד להבטיח כי תשתית הענן היא בעלת תצורה אופטימלית.

פתרונות אבטחה רבים לענן הם במקרים רבים קשים לניהול ולפריסה, בלתי גמישים ואינם מצליחים לספק את רמת הנראות הנדרשת על ידי צוותי IT לצורך ההתמודדות עם איומי האבטחה המתעצמים במהירות. גישת הפלטפורמה הכוללת כל של טרנד מיקרו תוכננה לספק אבטחה פשוטה, אוטומטית וגמישה, שאינה תלויה במיקומו של הארגון במסע לענן. לקוחות שישתמשו בפלטפורמה ייהנו מנקודת רישום כניסה אחת לכל השירותים, ממשק רישום משותף למשתמש ולשרות ענן, נראות באמצעות קונסולה אחת בלבד ומודל משותף לתמחור ולחיוב.

"אנו מסייעים ללקוחותינו בטרנספורמציה מאובטחת לענן מהיום שבו נולד הענן, לפני למעלה מעשור שנים", מסרה וונדי מור, סגנית נשיא לשיווק, טרנד מיקרו. "הלקוחות מפעילים שילוב של שרתים היסטוריים, מרכזי נתונים ווירטואליים ושירותים חדשים יותר כמו קונטיינרים ואפליקציות שרצות ללא שרתים - ועל כולם מגנה פלטפורמת Cloud One.

הפלטפורמה החדשה של טרנד מיקרו תומכת בכל ספקי הענן המובילים בעולם לרבות:AWS, Microsoft Azure ו-Google Cloud. "בעת שחברות נוספות מעבירות את התשתית ואת האפליקציות שלהן לענן ומאמצות מודל של אחריות משותפת, אנו מעוניינים שלרשות הלקוחות שלנו יעמוד המגוון הרחב ביותר בשוק של מוצרים לבחירה", אמר דייב מקאן, סגן נשיא AWS למיגרציה, זירת מסחר ושירותי בקרה. "פלטפורמת האבטחה בענן של טרנד מיקרו היא דוגמה נוספת לחדשנות שזמינה עתה דרך זירת המסחר AWS Marketplace. אנו מחויבים להעצים את יכולות לקוחותינו המשותפים לבצע תהליכי הזמנה ורכש באופן קל ומהיר".


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות