✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

לעמוד בתור - מהבית

|
April 13, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

בימי המשבר העמידה בתור היא כבר לא רק בזבוז זמן משווע אלא צוואר בקבוק מסכן חיים. זה הזמן להתקדם בתור, לקחת מספר ולהישאר בבית.

כולם שונאים לעמוד בתור אבל נגיף הקורונה הוכיח שתור זה לא רק בזבוז זמן יקר ודבר מעצבן, אלא גם פעילות מסכנת חיים. אנשים מבודדים בבתיהם ויוצאים רק לשירותים חיוניים. ברור שרבים נדבקים בתור לקניות ומן הסתם רבים לא פחות בתור למרפאות ובתי מרקחת.

בדיוק כדי למנוע מצבים כאלה, פיתחה חברת טרגט מערכות את "תורונה", מערכת חינמית לניהול תורים, חיונית לימים המאתגרים האלה ומהפכנית גם לימי השגרה שיבואו.

תורונה מאפשרת לכל עסק, גדול או קטן, לנהל תורים שעד היום מחייבים המתנה ממושכת והצטופפות של לקוחות. המערכת מאפשרת הקמה וניהול של תורים חכמים לכל מטרה: ציבורית, מסחרית או פרטית. כחלק מההתמודדות עם אתגרי הימים המיוחדים האלה טרגט מעמידה את המערכת לרשות בתי העסק והציבור הרחב כדי לשמור על הבריאות של כולנו. המערכת פותחה על גבי תשתית הענן של חברת  Oracle  (OCI - Oracle Cloud Infrastructure).


איך זה עובד?

המערכת מאפשרת ללקוח "לראות את התור" מרחוק ולעמוד בתור וירטואלי בשעה שהוא נמצא בביתו או בפעילות נעימה יותר מעמידה בתור. הוא נכנס למערכת באמצעות קישור או מספר תור שהתקבל מבית העסק, רואה את מצב התור באותו זמן, מספר ממתינים בתור ומי מקבל שרות כעת. לפי התקדמות התור הוא יכול להחליט מתי להגיע פיזית לקרבת אזור השרות. בהתקרב התור שלו הוא מקבל מסרון לנייד שלו ואינדיקציה של "תורך הגיע".

מנהל התור מצידו, רואה במסך הניהול שלו את מספר הממתינים בתור ומתזמן את הכנסתם לפי הסדר בלחיצה על "הבא בתור". מנהל התור יכול להוסיף עצמאית לתור לקוחות המגיעים ללא מכשיר נייד או מתקשרים.

לדברי אביחי בר לב, מייסד ושותף בטרגט מערכות: "במשך דורות ושנים התרגלנו שתור זה דבר כמעט בלתי נמנע. אם זה תור תרבותי עומדים יפה אחד אחרי השני ומקווים שפעם נגיע לקבל את השרות... אפילו להחליף אייפון 9 ל-10 בשבוע ההשקה מחייב עמידה של שעות או ימים (בלי רווח 2 מטר).

 

בימי המשבר, הניסיון להרחיק אנשים זה מזה בתור למקומות כמו חנויות מזון ומרפאות לעיתים קשה עד בלתי אפשרי - נתונים מראים ששיעור גבוה מההדבקות קורה בתורים ובאזורים מסחריים צפופים.

"הבנו, שלמרות שכמעט לכל אדם יש מכשיר נייד, תורים עדיין מנוהלים היום כמו בעידן הקרח", אומר בר לב. "הצורך בניהול תורים דחוף ומיידי – מספיק לראות את התורים הארוכים בישראל ובארה"ב בהמתנה לכניסה לסופרמרקט. שלא לדבר על התור העצום שראינו בעיר ווהאן בסין, של אנשים שחיכו לאפר של יקיריהם שמתו מהווירוס.  תוך כדי העבודה על פיתוח המוצר הבנו את הפוטנציאל האינסופי הזה של מערכת ניהול תורים גם בזמנים "נורמליים".  בכל זמן נתון, הרבה זמן מבוזבז בהמתנה ברחבי העולם...  בנוסף, ניהול תור יכול גם לסייע לכלכלה בימים הבאים, של יציאה מהקיפאון."

בטרגט מציינים שהמערכת מתוכננת לתמוך בכל המגזרים הרבים שיש בהם תורים – בתי עסק ומסחר, מוסדות ציבור, מוסדות רפואיים, במגזר הצבאי, ובכל מקום אחר. כרגע היא מוצעת בעברית אך בקרוב תוצע במגוון שפות למשתמשים ברחבי העולם.  כמו כן עובדים בטרגט בקצב על פיתוח אפליקציית אנדרואיד ומגוון שיפורים נוספים שיוצגו בזמן הקרוב.

חברת טרגט מערכות עוסקת זה 20 שנה בפיתוח יישומי אינטרנט ואתרים המהווים חלק מהעסקים של לקוחותיה. החברה פועלת מאז היווסדה ללא משרדים, כאשר חלק מהעובדים עובד מהבית וחלק באתרי הלקוחות.

לדף הפייסבוק של תורונה:

https://www.facebook.com/torona20



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות