✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Top Vision מקבוצת טופ מערכות חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת AL Consultants ליישום משותף של פתרון HCM מבית אורקל

IsraelClouds
|
November 21, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
alt="blogs"
title="Google"
Events

Top Vision מקבוצת טופ מערכות חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת AL Consultants ליישום משותף של פתרון HCM מבית אורקל

 

Top Vision מקבוצת טופ מערכות (Top Group), המתמחה ביישום והטמעה של מערכות ענן מבית Oracle, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת AL Consultants - חברת ייעוץ ארגוני גלובאלית, המתמחה בעולמות התוכן של משאבי אנוש.

 

במסגרת שיתוף הפעולה, יטמיעו שתי החברות מקצה לקצה את פתרון HCM מבית Oracle, המטפל בתהליכי HR בארגונים, כש - Top Vision תהיה אחראית על היישום הטכנולוגי של הפתרון ו-AL Consultants תספק את המעטפת המקצועית של אפיון התהליך וליווי הטמעתו בארגון.

 

Human Capital Management) Oracle HCM Cloud) הוא פתרון הענן המוביל כיום בעולם לניהול ההון האנושי, המבוסס על ידע נצבר ועל תהליכי Best Practice בקרב אלפי לקוחות. HCM מספק מענה אינטגרטיבי מלא לכלל צרכי הארגון בתחום ה- HR, החל מתהליך קליטת העובד, דרך בניית תוכניות צמיחה וקידום, ניהול חווית העובד, תוכניות ניהול, שכר וטאלנטים. המערכת מדורגת במקום הראשון על פי מחקרי ®GARTNER מזה שנים רבות.

 

החיבור בין החברות יאפשר הטמעה טובה יותר ומתוך כך אפקטיביות עסקית טובה יותר של המערכת, וזאת מתוך הבנה כי הטמעת מערכת מכל סוג שהוא היא תהליך שינוי משמעותי ועל מנת להבטיח מיצוי מקסימלי של הפוטנציאל, יש צורך באפיון מדויק ומותאם אישית לארגון, וזו ההתמחות שלAL Consultants  כחברת ייעוץ ארגוני.

 

שימי בן ברוך, מנכל טופ ויזן מקבוצת טופ מערכות. קרדיט צילום: אלעד ברמי

שימי בן ברוך, מנכ"ל Top Vision מקבוצת טופ מערכות: "כחברה המספקת פתרונות 360 לכלל צרכי הארגון, אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם AL Consultants, בהתאמה ויישום פתרון HCM מבית Oracle ללקוחותינו, בתהליך עבודה מובנה, רזה וחכם. הצוותים המשותפים מביאים עמם ניסיון רב שנים ביישום וניהול פרויקטי ליבה, הן בציר הטכנולוגי והן בציר ניהול התהליך. היכולת שלנו לייצר שפה משותפת בין הלקוחות בארגון לבין אנשי הטכנולוגיות, התוכן והיישום, מייצרת ערך מוסף ייחודי לארגון, מפשטת את מורכבות תהליך ההטמעה ומאיצה את ההסתגלות לשינוי. הטמעת המערכת הינה אפקטיבית ומתבצעת בתהליך מותאם אישית ואפיון המבוסס על זיהוי והבלטת הערכים הארגוניים, כמו גם צרכי משתמשי הקצה. החיבור בין שתי החברות יביא לשיפור מיידי בביצועי הלקוחות, שיפור בתהליכי העבודה בהווה ובעתיד, חוויית משתמש משופרת ומחוברות עובדים גבוהה".

 

איה לחמי, מנכלית AL consultants. קרדיט צילום: שרון לוין

איה לחמי, מנכ"לית AL Consultants: "אנו שמחים על שילוב הכוחות עם Top Vision. אנחנו מאמינים כי הוא יעניק ללקוחותינו תמיכה טכנולוגית רחבה ומקצועית באמצעות מערכת חדשנית ועדכנית, שתשפר משמעותית את התהליכים הארגוניים ותוסיף ללקוחות כלים איכותיים להתפתחות עתידית, עם תמיכה באפשרויות AI.

הטמעת מערכת HR בארגונים בליווי צוות מומחים, מהווה Game Changer בעולם הטכנולוגי.

העבודה המשותפת עם Top Vision תתבצע בשלושה שלבים: בשלב הראשון יוגדרו ערכי הליבה הארגוניים ומרכיבים קריטיים לשימור בתהליכי העבודה החדשים, באמצעות סדנאות חשיבה, ליווי וייעוץ צמוד. השלב השני, כולל בניית מענה אפקטיבי מותאם אישית, בהתאם למטרות התהליך והעקרונות שהוגדרו. השלב השלישי כולל יישום והטמעת המערכת ולאחר מכן ניהול השינוי - מיפוי השפעת השינוי על בעלי העניין השונים בארגון, פיתוח אסטרטגיות תקשור, מניעת התנגדויות ויצירת מחוברות לתהליך על פי קהלי היעד הרלוונטיים". 

 

------

 

Top Vision מקבוצת טופ מערכות (Top Group)

חברת תוכנה המתמחה בשיווק יישום והטמעה של מערכות ענן מבית Oracle. החברה מספקת פתרונות 360 לכלל צרכי הארגון כחלק מקבוצת טופ מערכות |  Top Group המובילה מעל 25 שנות פיתוח ושיווק תוכנות ארגוניות ומובילה בפתרונות חדשניים בוורטיקליים בהם היא פועלת. פתרונות החברה מוטמעים בארגונים הגדולים והמובילים בישראל ומספקים מעטפת רחבה של כוח פיתוח ויישום בפרויקטים מורכבים.

לינק לאתר Top Vision מקבוצת טופ מערכות כאן>> https://top-group.co.il/en/top-vision

AL Consultants

חברת ייעוץ ארגוני גלובאלית, שותפה אסטרטגית לתהליכי צמיחה פנים ארגוניים, תוך שימת דגש על ההון האנושי במרכז, חדשנות עסקית והחיבור ביניהם. החברה מייצרת פתרונות מותאמים מבוססי ידע, ניסיון והתאמה ארגונית וזאת באמצעות כלי עיצוב יצירתיים, מתודולוגיים ואנליטיים, וגישות חדשניות. החברה מתמחה בעולמות התוכן של משאבי אנוש והתאמתם לצרכי עולם העבודה החדש, באפיון תהליכים אסטרטגיים של משאבי אנוש תוך תשומת לב לאתגרים של תהליך האפיון וההטמעה, ומתן דגש לניהול תהליך השינוי הרוחבי.

לינק לאתר AL Consultants כאן >> https://ayalahmi.com/en

 

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות