✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

15.04 - סיפור לקוח - טיקל

IsraelClouds
|
April 15, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברות וארגונים רבים מתלבטים האם להעביר את שירותי המחשוב שלהם אל מחוץ לאתר החברה.

האפשרויות המוצעות כיום כוללות שירות ענן פרטי, ענן ציבורי או שירותי ענן היברידי.

על השיקולים וההחלטות שהתקבלו במהלך תהליך המעבר לענן, מספר  שי כהן מנהל תחום הנדסה ב"טיקל סנטר":

חברת טיקל סנטר (Tikal Center), ספקית מובילה של פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים וארגונים, בחרה לארח את ההתשתיות עבור לקוחותיה בענן  של חברת  Cloud'em מבית אמת מיחשוב.

מבין כל החלופות, מדוע בחרתם דווקא בחברת Cloud'em ?

לאחר שבדקנו מספר חברות, הבנו שהבחירה של Cloud'em היא הנכונה עבורנו, מהסיבות העיקריות הבאות:

1. העובדה שאמת מחשוב היא אינטגרטור בכיר בעולמות הלינוקס (שותף פלטינום של רדהט) סייעה לנו רבות לתהליך המעבר לענן. מאחר וכלל המערכות שלנו מבוססות מערכות הפעלה לינוקס, אתגר המעבר לענן היה פשוט ומהיר ללא השבתות ושקוף ללקוחות הקצה.

2. אתגר נוסף ומשמעותי בפרויקט היה מורכבות התקשורת שמחוברת לעשרות לקוחות בו זמנית בזמני Latency רגישים, תחת אילוצים של דרישות קונפיגורציה ייחודיות למרכזיות טלפוניה. הניסיון והידע של Cloud'em בענן סייע רבות לחיבור מרכזיות הטלפוניה והמחשוב של סביבת לקוחות הקצה לענן.

3. מאחר ופתרונות הענן של Cloud'em בתחום תשתיות המחשוב, גיבויים ורפלקציות, מבוססי  Veeam Cloud connect, מוצר הרפליקציה והגיבוי של Veeam אפשר לנו לספק ללקוחותינו הסופיים יכולת שחזור בכל מצב.  כמו כן, הוא אפשר לנו רפליקציה בטוחה ומהימנה למקרה של התאוששות מאסון תוך דקות בודדות.

4. איכות החווה עצמה מבחינת מערך השרתים, טכנולוגיות בשימוש, עושר האמצעים והיכולות לגדול במשאבים בכל רגע ע"י שימוש בפורטל ניהולי פשוט וידידותי המאפשר יכולות שירות עצמי ללא תלות בספק בכל זמן נתון (Self Service).

היכולת הגבוהה של  Cloud'emלבצע התאמה פרטנית של אפליקציות ייעודיות וכן לתת פתרונות גמישים ויצירתיים לכל דרישה טכנולוגית מורכבת ככל שתהיה.

מדוע בחרת במיקור חוץ  של תשתיות המחשוב של החברה?

טיקל מחויבת למתן שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיה. לשם כך החברה מתעדכנת באופן שוטף בטכנולוגיות הקיימות בשוק ובוחרת בחלופות המיטביות על מנת להבטיח את מתן המענה הטוב ביותר לצרכי השוק המשתנים. בתוך כך, התקדמות לשימוש בטכנולוגיית הענן הייתה טבעית ומתבקשת ומומשה כבר לפני מספר שנים. מאז נצבר אצלינו ניסיון רב באספקת שירותי טלפוניה ומוקדי תקשורת מבוססי ענן.

פעילות החברה הולכת וגדלה על פני השנים ועם הגידול, התעורר אצלנו הצורך בשדרוג מערכת ה"ענן" בה פעלנו. בשלב זה של חיי החברה קיבלנו החלטה להתמקד בפעילות הליבה העסקית שלנו ולא להשקיע אנרגיה מיותרת בתחזוקת שרתים ופתרונות מחשוב.

כמו כן, כמות המידע ההולכת וגדלה יחד עם השאיפה לאספקת שרות אמין ברמה גבוהה הביאו עימם את הצורך בטיפול נכון במידע, בגיבוי והיערכות לכל מקרה של תקלה ולכן בחרנו בפתרון מקצועי של ספק שירות חיצוני, גוף המתמחה ביכולות להן אנו זקוקים ברמה הגבוהה ביותר.

אילו חלופות עמדו בפניך כששקלת להוציא את התשתית לענן?

עמדו לפנינו שתי חלופות עיקריות לנושא: חברות גדולות בינלאומיות כמו אמזון, גוגל או מיקרוסופט ולחלופין שימוש בספק שירות ענן מקומי ישראלי. כבר בשלבים הראשונים הבנו שחברה מובילה מקומית תקל עלינו בעמידה בדרישות השירות הגבוהות של לקוחותינו בשוק המקומי,  הן ברמה הרגולטורית וכמובן בזכות הגמישות במתן מענה לצרכים ייחודיים העולים מהשטח ובזמני תגובה קצרים.

שיקול נוסף רלוונטי לדרישות הספציפיות של עולם הטלפוניה מתייחס לעיכובים (Delay) להם שירותי הטלפוניה מאוד רגישים. מיקום השרתים בארץ מקצר את הטווחים עבור הלקוחות הישראליים ומעלה את איכות השמע. זוהי נקודת זכות נוספת בבחירת ספק שירות מקומי.

לגבי אבטחת מידע, אפשר להגיע לרמות ביטחון דומות הן עם הספקים הבינלאומיים והן הישראליים. עם  Cloud'em הגענו לרמת ביטחון מצויינת במחירים תחרותיים.

בנוסף, בחרנו בספק בעל היכרות והבנה של השוק הייחודי שלנו ובעל ערנות  לצרכים שעולים מתוקף הדרישות של לקוחותינו. מצאנו ב- Cloud'em ספק בעל נכונות למתן מענה מקצועי בלוחות זמנים אגרסיביים מאוד על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהצבנו לעצמנו ורמת השירות שאנחנו מספקים ללקוחותינו. העובדה שהחברה בעלת מוניטין של שנים עם ניסיון רב בתחום המחשוב והתשתיות (לדוגמא, בעלת יכולת הקצאת קו תקשורת מהיר ייעודי עבורנו), שיחקה גם היא תפקיד חשוב.

כמובן שלצד כל הנקודות הנ"ל וידאנו שלאחר הקמת המערכת, הספק יהיה זמין למתן שירות 24 שעות ביממה, שבעה ימים שבוע.

האם אתה מרוצה מהבחירה?

בהחלט. אנחנו מאוד מרוצים מהיחס האישי והצמוד אותו אנו מקבלים והמענה המהיר בכל פנייה.

עבודה מול צוות מקצועי  ואמין, גורם למעבר להיות פשוט ,שקוף וטבעי למשתמש הסופי.

שי כהן מנהל תחום הנדסה ב"טיקל סנטר"
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות