✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

27.06 - Yael Group מציעה לארגונים בישראל פתרון אינטגרציה חדש ומהיר בענן

IsraelClouds
|
June 27, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

TIBCO Scribe המיוצג בישראל בלעדית ע"י הקבוצה מאפשר לארגונים לממשק את כל המערכות שלהם בענן או בהתקנה מקומית דרך שירות SaaS

26 ביוני 2019, Yael Group, קבוצת ה -IT  מהמובילות בישראל, מציעה מהיום לארגונים בשוק הישראלי פתרון ענן חדש לתחום האינטגרציה. גופים מכל תחום וגודל יוכלו לקבל את פתרון TIBCO Scribe אשר נולד בעקבות רכישתה של חברת  Scribeבידי TIBCO, המובילה העולמית בפתרונות אינטגרציה. הפתרון המשלב בין יכולות האינטגרציה של TIBCO לבין תוכנתScribe  המיועדת לאינטגרציה מבוססת ענן וניתן כשירות SaaS, מוטמע באלפי ארגונים ברחבי העולם.

TIBCO Scribe יאפשר לארגונים ליצור "שפה משותפת ואחידה" בין שלל מערכות המיחשוב ושלל הממשקים הנמצאים ברשותם – מערכות CRM, מערכות ERP, מערכות ניהול הייצור, מערכות לניהול המשאב האנושי, מערכות הדואר ועוד. הפתרון יאפשר תהליכים בהם כל שינוי במערכת אחת, יעודכן גם בשאר המערכות. באופן אינטואיטיבי, קל ופשוט, יוכל כל גורם בארגון לייצר עדכונים ולקבל חיווי אודותיהם גם במערכות האחרות. הפתרון החדש יהיה נגיש לארגונים, כשירות SaaS – Software as a Service. קבוצת יעל מציעה מהיום את הפתרון כשירות מקצה לקצה, כולל יישום והטמעה, הן לארגונים שכבר עברו את תהליך המעבר לתשתיות ענן, כמו גם לאלה הנמצאים בראשיתו של התהליך ובמיוחד במעבר לשימוש ב-Salesforce

שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקיים בקבוצת יעל: "המגמה הכללית והברורה של גופים במשק הישראלי היום היא לעבור לענן. ארגוני אנטרפרייז איתם אנחנו עובדים בקבוצת יעל – בנקים, חברות ביטוח, ענקיות צריכה, גופי ביטחון ועוד – חייבים לעבור את התהליך הזה שנחשב למהפכה של ממש. אולם כמו כל שינוי, הוא מלא באתגרים של השקעה רבה, רגולציה וכיוב'. הפתרון המתקדם, אותו אנו מציעים מהיום לגופים משמעותיים המנהלים פעילות אטינטנסיבית וקריטית, משלב שתי ענקיות עולמיות שנחשבות יחד לבשורה טכנולוגית אדירה ללקוחותינו".

הפתרון של Scribe בשילוב עם החדשנות  של חברת TIBCO, מהווה חיבור בין TIBCO המובילה העולמית בתחום האינטגרציה, API Management, ואנליטיקס ובעלת יכולות האינטגרציה ההיברידיות לבין תוכנה חדשנית מבוססת ענן. השילוב בין השתיים מאפשר לארגונים לקבל מענה שלם לשלל תרחישי אינטגרציה הכוללים אפליקציות, דאטה ופרוייקטי API ולקשר בין כולם על גבי ענן. החיבור בין אינטיליגנציית הענן של TIBCO לבין יכולות האוטומציה והאינטגרציה הייחיודיות של Scribe, מאפשר לאלפי ארגונים להיכנס לעולם של טרנספורמציה דיגיטלית ולחבר, באופן פשוט ומהיר, את שלל המערכות שלהם יחד לשם מהירות וגמישות התפעול וכמובן, לשם ביצועים טובים יותר של העסק.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות