✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.11 - השבוע בעננים. מהדורה 99

IsraelClouds
|
November 24, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות Open Cloud Summit

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בערוצי IsraelClouds ובעולם:

דבר העורך:

סיילספורס בברית כפולה בין אויבים – מחזקת את השותפות עם AWS ומיקרוסופט

עולם הענן הוא עולם שמתרכז יותר בטכנולוגיה ופחות בדרמות, אבל אין ספק שגם שחקני הענן הוותיקים ביותר לא חזו מצב שכזה – מספר ימים לאחר שמיקרוסופט ו-SalesForce חתמו על הסכם משלהן (למרות שעד כה הן נחשבו ליריבות מרות), חברת ה-CRM העמיקה את שיתוף הפעולה שלה עם אמזון, ותתחיל להשתמש בשירות ה-Cloud Connect עבור מוקדי השיחות שלה. שירות זה אמור לספק לנציגי השירות והתמיכה כלים טובים יותר בהם הם יוכלו להשתמש במהלך השיחות. בנוסף לכך, ניתן יהיה למצוא תוכן של AWS בפלטפורמת Trailhead, המאפשרת לגולשים ללמוד מגוון תכנים ונושאים ללא עלות.

אמנם SF ידועה כבר שנים בתור חברה שעובדת עם מספר ספקי ענן, אך בהתחשב בכך שהיקפי החוזים בינה לבין אמזון עומדים על מאות מיליוני דולרים, אפשר להגיד שאמזון יכולה להכריז על יום מוצלח במיוחד.

שבוע של שיתופי פעולה – אנבידיה הכריזה על מחשב על בענן של אז'ור

אם פעם היינו מתלהבים מהביצועים של ה-GeForce 4, היום אנבידיה מספקת פתרונות מתקדמים בכמה וכמה רמות מעל - החברה הכריזה על מחשב על מבוסס ענן עם GPU שירוץ באז'ור. מחשב זה צפוי לספק שיפור משמעותי בביצועים ובחסכון בעלויות בהשוואה למחשוב מבוסס מעבד: אחת הדוגמאות שניתנו בהכרזה הייתה שבזכות אותו מחשב חדש, חוקרי AI יוכלו להריץ מספר אינסטנסים של NDv2, ובכך לבחון מודלי תקשורת מורכבים תוך מספר שעות.

היתרונות הנוספים של מחשב העל כוללים התמודדות טובה יותר עם עומסי HPC, וניתן יהיה לבצע עימו סקיילינג של מאה אינסטנסים עבור מצבים מיוחדים הדורשים תפוקה גבוהה. אז אם פעם היינו מתלהבים מביצועים של כרטיסי מסך, היום אנחנו נוכל להתלהב מביצועי המחשב של אנבידיה, ואפילו לדבר על זה עם בוט AI מתקדם.


עוד רכישה בדרך – גוגל קונה את חברת CloudSimple

כשאתה שחקן גדול, אתה משתפר בין היתר בזכות רכישה של חברות שפשוט משתלבות עם הפעילות שלך. הרכישה הנוכחית היא הרכישה המשמעותית השנייה (אחרי Looker) תחת הניהול של תומאס קוריאן, והפעם הרכישה היא של חברה שנחשבת למומחית בתחום העומס בענן – CloudSimple.

לפי גוגל, הרכישה נועדה "להאיץ את קיומו של פתרון עבור העברה של עומסי VMWare המוטמעים במלואם ולספק תמיכה טובה יותר". הרכישה תוכל לאפשר לגוגל לעמוד ביעד זה בזכות הטכנולוגיה של CloudSimple, המציעה ללקוחותיה להפיץ מחדש עומסי VMWare בארגון מחוות השרתים הארגונית היישר אל הפלטפורמה הייעודית ב-GCP או באז'ור. לפי סמנכ"ל ההנדסה ריץ' סאנזי, העסקה צפויה לאפשר לחברות להעביר בקלות את העומס בארגון אל הענן, ובכך להריץ מה שהם רוצים, איפה שהם רוצים, ואיך שהם רוצים – ובתכלס, זו הסיבה למה אנחנו כל כך אוהבים את הענן.

עוד שלב בדרך לישראל - שירות ה-Transcribe יתמוך ב-7 שפות חדשות, כולל עברית

אחת הטכנולוגיות שממשיכות לתפוס תאוצה בשנים האחרונות היא כמובן טכנולוגיית זיהוי הקול, הזוכה למגוון אפליקציות ואפשרויות אצל חברות הענן המובילות, כולל אמזון. שירות ה-Transcribe של החברה מוכר בתור כזה שמאפשר להוסיף אפשרויות זיהוי קולי מתקדמות המאפשרות להעביר מלל כטקסט למגוון אפליקציות, ואף ליצור פלט של מגוון קבצי מדיה.

החברה הכריזה על תוספת של 7 שפות חדשות: ערבית (ניב המפרץ הפרסי), שוויצרית-גרמנית, יפנית, מלאית, טלוגו, טורקית ו... עברית. אין ספק שהפיצ'ר הזה יוכל לעזור לנו לא מעט, אבל הקטע המעניין הוא כמובן שאמזון מגבירה עוד יותר את התמיכה שלה בישראל, מה שמתקשר להכרזות, דיונים ומהלכים לקראת ההקמה הרשמית של הנציגות הישראלית - עכשיו יש לכם הזדמנות מצוינת לתמלל ברכת מזל טוב כשהרגע הזה יגיע.

הקבוצות של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

--AZURE--

שאלה 1

מישהו יודע או יש לו רעיון איך אני יכולה לקבל Alerts במידה והתקשורת בין ה-hud ל-spoke לא עובד באופן תקין?

תשובה

https://docs.microsoft.com/en-us/azure/network-watcher/connection-monitor

שאלה 2

לצורך בדיקה אני צריך להרים כ-100 מכונות כאימאג' או כ-scalset. איך שהן עולות הן צריכות לייצר כ-100 - 200 iops באופן אוטומטי. אין אפשרות להשתמש ב-batch jobs. מכירים איזושהי דרך? לא משנה לינוקס או חלונות.

תשובה

https://www.raymond.cc/blog/measure-actual-hard-disk-perfomance-under-windows/


--AWS--

שאלה 1

האם יש דרך לדגום כמה פניות יש לי לכיוון ה-cloudfront?


תשובה

יש לך statistics שמציג לך פניות לפי זמן/פרוטוקול/dist וכו׳

שאלה 2

מהי הדרך הכי יעילה להפצת מטריקות/רולים של CloudWatch בין מספר חשבונות תחת אותו ארגון?


תשובה

https://aws.amazon.com/about-aws/whats-new/2019/11/amazon-cloudwatch-launches-cross-account-cross-region-dashboards/

שאלה 3

יצרתי קלאסטר של קוברנטיס עם יוזר X, היוזר הזה היה ADMIN אז מחקתי אותו ויצרתי יוזר עם הרשאות בסיסיות.
עכשיו אין לי גישה לקלאסטר, כי הוא מבקש את היוזר שיצר את הקלאסטר.
מישהו יודע מה עושים במקרה כזה?

תשובה

https://aws.amazon.com/premiumsupport/knowledge-center/amazon-eks-cluster-access/


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות