✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

15.09 - השבוע בעננים. מהדורה 93

IsraelClouds
|
September 15, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

השבוע הפינה בחסות Open Source Forum

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בערוצי IsraelClouds ובעולם:

דבר העורך:

עכשיו זה רשמי – אמזון מגדילה את הפוקוס על המגזר הציבורי

אנחנו לא קוראי מחשבות, אבל הצעדים האחרונים של אמזון מבהירים טוב מאוד על מה היא חושבת: פניה למגזר הציבורי. נקודת המפנה שהוכיחה זאת היא פסגה מיוחדת של אמזון שעסקה במגזר הפרטי ונערכה בניו דלהי ב-6.9, בה היה ניתן למצוא שלושה לקוחות מרכזיים וציבוריים של החברה, שנאמו שם על הניסיון שלהם במעבר לענן והחיים בצל אותה טכנולוגיה. הבחירה בהודו לא הייתה לחינם – מדינה זו נחשבה במשך לשנים להססנית בכל הנוגע למעבר לענן וטכנולוגיות מתקדמות, אך נראה שמספר תמורות ממשלתיות יצרו גישה יותר ידידותית לנושא, הכוללת העברה של עומסי עבודה בשירותים שאינם קריטיים אל הענן.

אם אתם דואגים ליכולת של אמזון במגזר הציבורי, אל תדאגו – החברה מחזיקה כרגע בקהל לקוחות של יותר מ-5,000 סוכנויות ממשלתיות, 10,000 מוסדות אקדמיים ו-28,000 עמותות שאינן למטרות רווח, נראה שאמזון פשוט כבר מצאה את הדרך – היא פשוט מעוניינת להרחיב אותה.

נתפסו ברשת – Hashicorp מכריזה על Service Mesh מנוהל במלואו באז'ור

מביני עניין שמים לב לגידול בשימוש ב-Service Mesh בכל הנוגע לעולם הענן המקומי, וספקי הענן הגדולים בהחלט מבינים את הצורך בלהנגיש את התחום ללקוחותיהם. מה עושים כשמספר ה-Service Mesh גדל ויכול להיווצר סיבוך או פער בהבנה אצל הצרכן הממוצע? יוצרים שירות כולל שמקל על השימוש באופן משמעותי. אחת מהחלוצות בתחום היא חברת Hashicorp, שהכריזה על שירות חדש באז'ור שנבנה היישר אל מוצר ה-Consul שלה, ואמור לטפל בצרכי הלקוחות שמעוניינים להיכנס לתחום זה.

המייסד וה-CTO של החברה התייחס לנושא באומרו ש"מדובר בשירות מנוהל בצורה מוחלטת שנוצר תוך שיתוף פעולה הדוק עם מיקרוסופט כדי להציע שירות של Service Mesh ב-Consul המקומי. המטרה שלנו בסופו של יום, היא ליצור הליך קל ומהיר שידרוש לחיצת כפתור ותו לא." אל האמירה הנ"ל מצטרף חיזוק של ברנדן ברנס, הידוע בתור אחד מהמפתחים של קוברנטיס המקורי, וכעת עובד בתור מהנדס בכיר במיקרוסופט, אשר מסר כי "הפתרון של חברת Hashicorp מסיר הרבה מאוד מהמורכבות הנדרשת בהרצה של Service Mesh". מה אמזון, גוגל ושאר השחקניות יעשו בתגובה? את זה כבר נראה בעתיד הקרוב.

שימו קצת מיונז לעשר השנים הקרובות – גוגל מכריזה על שותפות אסטרטגית עם Mayo Clinic

כמה שנים ארכה מערכת היחסים הארוכה ביותר שלכם? אם תשאלו את גוגל – היא תגיד לכם שהיא בדיוק נכנסה לאחת של עשר שנים קדימה. ביום שלישי, זכינו להכרזה מגוגל על הקמת שותפות אסטרטגית בת עשר שנים, שתאפשר לרשת הקליניקות לבצע טרנספורמציה לענן בהקדם האפשרי, תוך שילוב יכולות ה-AI המתקדמות של גוגל ביחד עם ההתמחות הרפואית של MC, המתבססת על מחקרים רפואיים מתקדמים וצפויה לעלות שלב עקב חתימת ההסכם.

צעד זה הוא חלק מהאסטרטגיה של גוגל בשנה האחרונה, שנקבעה על ידי תומאס קוריאן, מנכ"ל GCP, שהחליט להשקיע את מירב המאמצים בגישת מכירות מבוססת ארגונים, עם דגש על תעשיות בתחום הבריאות, פיננסים, מדיה ותחבורה. אם אתם משתייכים לאחת התעשיות הללו, לכו תדעו – אולי שיתוף הפעולה הבא יהיה איתכם.

הקבוצות של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

--AZURE--

שאלה 1

כשאני עובד עם aws, אני מגדיר NAT gateway עבור סביבות פנימיות, כך שאני מגדיר אצלי בחוקים רק את הכתובת של NAT.
איך זה עובד באז׳ור?

תשובה

דרך ה-cli יש לך אפשרות לבנות אובייקט של az nat gateway אליו אתה מקשר public ip שאתה צריך ליצור ואז עם routing אתה מנתב עליו

--AWS--

שאלה 1

שאלת CloudFront:
אני יכול לשים ב-Origin איזה URL שאני רוצה והוא פשוט יפבלש אותו לנקודות קצה?

תשובה

אם ה-Origin הזה יודע להגיש קבצים ב-http/s, אז כן.

שאלה 2

מישהו יודע איך לתמחר AMI? אני רוצה לדעת כמה יעלה לי להחזיק אימג'ים ב-AWS

תשובה

https://aws.amazon.com/ebs/pricing/

משהו כמו 0.05 דולר לג'יגה לחודש.

שאלה 3

אני רוצה בעזרת אנסיבל לבצע את הפעולות הבאות:
1)  ליצור, להריץ ולהתחבר לבסוף ל-ec2 instance
2) ליצור security group
3)  tag ל-instance

עכשיו, ההתלבטות שלי היא ביצירת הIAM User, איזה הרשאות לתת לו? השאיפה היא למינימום האפשרי

תשובה

https://github.com/search?q=user%3Amaishsk+ansible


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות