✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

30.09 - השבוע בעננים. מהדורה 43

IsraelClouds
|
September 30, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות Oracle Open World

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בערוצי IsraelClouds ובעולם:

דבר העורך

Salesforce ו- AWS סגרו עסקה חדשה לשיתוף נתונים בין מספר מוצרי ענן של החברות.

חברות המשתמשות הן בשירותי AWS והן ב- Salesforce יוכלו להעביר נתונים בין שני השירותים בדרכים חדשות, הודות להרחבת השותפות בין 2 החברות, עליה הוכרז בשבוע שעבר בכנס Dreamforce.

שיתוף הפעולה בין החברות מציע דרך מאובטחת יותר להעברת דאטה של Salesforce בשימוש בשירותי רשת פרטיים (private networking services) של AWS, וכן דרכים לשימוש בפונקציות של Salesforce - כגון העלאת עסקה עם לקוח חדש למערכת, כדי להפעיל את שירות ה- Serverless, AWS Lambda. בנוסף, הוכרז כי מתוכנן חיבור של שירותי החברות עבור מוקדים טלפוניים, בכך שיתאפשר ללקוחות Salesforce בענן להשתמש ב- Amazon Connect כדי לבנות תגובות קוליות אוטומטיות בטכנולוגיית AI.

הודעה זו מגיעה על רקע הכרזה נוספת בתחום, על הסדר שיתוף נתונים בין מיקרוסופט, Adobe, ו- SAP  בכנס Microsoft Ignite 2018.

טכנולוגיה מודרנית מייצרת המון נתונים בעלי ערך, אבל איחוד נתונים ממערכות שונות עלול להיות מסובך למדי. במהלך כנס Microsoft Ignite 2018 שנערך בשבוע שעבר, הציגה מיקרוסופט שותפות חדשה עם Adobe ו- SAP שמטרתה ליצור סטנדרטיזציה ולאפשר העברת מידע מפלטפורמות שונות בחברה: Customer Experience Platform של אדובי, Dynamics 365 – שירות ה-CRM של מיקרוסופט, ופלטפורמת Hana של SAP, כאשר המטרה היא שהכל ינוהל ב- Azure.

הרעיון מאחורי השותפות החדשה הוא לשכנע לקוחות קיימים ופוטנציאליים של שלוש החברות כי הן יוכלו לעבוד אחת עם השנייה לשיתוף נתונים, מה שעשוי לספק דאטה איכותי יותר מזה המתקבל ממערכת אחת. למרות שעל פניו נראה שמדובר בברית מבטיחה שתהווה איום משמעותי לסיילספורס, החברות לא הודיעו על מסגרת זמן לפרוייקט ולכן נצטרך לעקוב ולראות כיצד השותפות תתפתח.

עדכוני עננים:

Azure

http://bit.ly/Microsoft-Azure-Updates

AWS

http://bit.ly/Amazon-AWS-Updates

GCP

http://bit.ly/Google_GCP_updates  

הקבוצות של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

AZURE

1. שאלה

אני מנסה להפעיל ב- Dev test lab את ה- artifact של join domain והמכונות לא נכנסות לדומיין. ידנית הן נכנסות לדומיין. מישהו יודע איך לסדר את זה?

תשובה

manage artifact

AWS

1. שאלה

מחפש פתרון אחסון קבצי וידאו (mp4) מסוג S3, כך שמשתמשים מכל העולם יצפו בהם. מי לדעתכם הספק עם הפתרון הכי טוב ביחס עלות/תועלת?

תשובה

cloudinary

2. שאלה

שאלה לגבי שימוש ב-images:

האם בדרך כלל אתם משתמשים ב-Image מוכר וכשמייצרים instance, פשוט מריצים סקריפטים שמכינים את ה- instance, או שזה יחסית נפוץ וכדאי לייצר image ממכונה אחרי ששיניתי אותה? אני ספיציפית עובד ב-AWS אבל אני אשמח להבין את ה-best practices בלי קשר לענן ספיציפי.

תשובה

אם מדובר בשינויים קטנים, אתה יכול לדחוף סקריפט ל-USER DATA

ולהתקין/לשנות את מה שצריך בזמן העלייה.

כשמדובר ב- AUTO SCALING אתה יכול להשתמש ב-Lifecycle Hooks כדי להחליט שהמכונה תתחיל לקבל טראפיק רק כשההתקנות שלך יסתיימו.

למה זה לא תמיד עובד?

במקרים בהם אתה תלוי בהתקנות צד שלישי, יכול להיווצר מצב שהריפו'ס או החבילות שאתה רוצה להתקין השתנו מבלי שתדע - וההתקנה נכשלה או הסתיימה בצורה שלא ציפית לה

כשיש לך יותר מכמה שינויים קטנים - נניח הקשחה של ה-OS, שינוי יוזרים, כמה התקנות של 3RD PARTY PACKAGES, כדאי יהיה לשקול לייצר אימג' סגור ומתועד שמכיל כל מה שאתה צריך.

לנהל סקריפטים שרצים בעליה על יותר מכמה מכונות דורש יותר מאמץ מלנהל IMAGE לדעתי

GCP

1. שאלה

האם אפשר ליצור בגוגל service role שיתפוס על כל ה-organization כך שלא אצטרך ליצור אחד חדש עבור כל project?

תשובה

אתה צריך לייצר service account בפרויקט כלשהו אצלך ולתת לו הרשאות IAM רמת ה- Organization

מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות