✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

02.09 - השבוע בעננים. מהדורה 39

IsraelClouds
|
September 2, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות Veeam On Tour

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בערוצי IsraelClouds ובעולם:

דבר העורך

AWS ו-VMware מהדקות את שיתוף הפעולה ביניהן: AWS חושפת שירות חדש לניהול DB עבור משתמשי VMware. אנדי ג'סי, מנכ"ל AWS, הכריז על השירות החדש, הנקרא Amazon RDS for VMware, בכנס שנערך השבוע. השירות צפוי לאפשר ללקוחות AWS שמפעילים DB מרובים בענן הציבורי להיות מסוגלים להשתמש במוצר קיים, Amazon RDS, כדי לנהל את כל משימות התחזוקה הקשורות להפעלת מסדי נתונים בקנה מידה גדול, ולקוחות VMware יוכלו כעת להשתמש בגרסה זו בתוך ה-Data Centers. שלהם. חידוש זה מהווה צעד נוסף בחיזוק היחסים בין 2 חברות שבעבר פעלו כמתחרות.

בנוסף, הכריזה השבוע VMware בכנס השנתי שלה בלוס-אנג'לס על הוזלה של 50% בעלויות של VMware on AWS. המחיר החדש הופך את  הפלטפורמה לאטרקטיבית במיוחד, ובחברה מקווים שהשינוי יגרום ליותר לקוחות לאמץ את הטכנולוגיה.  

גוגל שיחררה השבוע כלי Open Source המיועד לאימון מודלים של אינטליגנציה מלאכותית. Reinforcement learning של גוגל היא טכניקה של אינטליגנציה מלאכותית (AI) המשתמשת בתגמולים (או בעונשים) כדי להניע סוכנים בכיוון מטרות ספציפיות. הטכניקה הזו הכשירה מערכות רבות כמו למשל זו שהביסה את אלופי המשחק 'GO' באליפות העולם.

הבעיה היא שלוקח זמן רב לאמן מודל באמצעות Reinforcement learning והמודלים אינם תמיד יציבים. לכן Google מציעה חלופה: מסגרת reinforcement בקוד פתוח, המבוססת על TensorFlow, ועל ספריית ה- ML שלה אשר זמינה ב- Github כעת. "התקווה שלנו היא שהגמישות והקלות של המסגרת שלנו יעצימו חוקרים וידרבנו אותם לנסות רעיונות חדשים", כך לפי החוקרים של Google Brain העומדים מאחורי הפרויקט.

Spotinst, חברת הסטארט-אפ המסייעת לחברות לרכוש ולנהל תשתית ענן עודפת, הודיעה על גיוס (סבב ב') של 35 מיליון דולר, אותו הובילה היילנד קפיטל.

ספקיות ענן מפעילות מרכזי נתונים מסיביים על מנת להיות מסוגלות לענות על הביקוש מצד הלקוחות בכל רגע נתון, מה שאומר בפועל שתמיד יהיו כמה מכונות לא מנוצלות. הפלטפורמה של ספוטינסט מאפשרת לנצל עודף זה, ולקבל הנחות של עד 80 אחוזים על צריכת הענן.

ספוטינסט גם קיבלה לאחרונה חיזוק משמעותי עם הצטרפותו של ניר חינסקי (שעד לא מזמן ניהל את חטיבת הענן של גוגל באזור המזרח התיכון ומזרח ומרכז אירופה), לתפקיד ה-General Manager.  חינסקי מסר למערכת IsraelClouds: "אני גאה להיות חלק מהמסע של ספוטינט כמובילת שוק בהנגשה של משאבי מחשוב בצורה חכמה ויעילה כלכלית לכל הארגונים, החל מסטארטאפים ועד לחברות אנטרפרייז"

עדכוני עננים:

Azure

http://bit.ly/microsoft_azure_updates 

AWS

http://bit.ly/Amazon_AWS_updates 

GCP

http://bit.ly/Google_GCP_updates  

קבוצת הפייסבוק וואטסאפ של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

AWS

1. שאלה

איך עושים upgrade לשרת קיים? אני רוצה לעלות את המהירות שלו ולשפר ביצועים

תשובה

http://bit.ly/ec2-instance-resize

2. שאלה

שאלה בנושא ניהול Private IPs בסביבת Microsoft Windows Server Failover Cluster ב-AWS: מה מומלץ, להשתמש ב-DHCP המובנה ב-VPC לטובת הקצאת כתובות או להגדיר כתובות IP באופן ידני?

השאלה היא על הכתובות הווירטואליות: Client Access Point ו-heartbeat.

תשובה

גם כשאתה מגדיר IP סטטי. המכונה תקבל אותו דרך DHCP.

3. שאלה

זקוק לעזרה עם Apache: מריץ וורדפרס ונתקל בבעיה של error 500. איך מטפלים בזה?

תשובה

http://bit.ly/cpanel-backup

מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות