✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

15.07 - השבוע בעננים. מהדורה 32

IsraelClouds
|
July 15, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות Ness Clouding Now

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בערוצי IsraelClouds ובעולם:

דבר העורך

בכיר באמזון מספר על אסטרטגיית פיתוח השבבים של החברה. עומסי העבודה בענן גדלים כל הזמן ודורשים מספקיות הענן פיתוח אסטרטגיית חומרה כדי שיוכלו לעמוד בדרישות עתידיות. בהקשר זה, AWS ימשיכו להישען על חברת ייצור המעבדים Annapurna Labs, אותה רכשו בשנת 2015 על מנת ליצור שבבים מותאמים אישית.

פיטר דה-סנטיס, סמנכ"ל תשתיות ותמיכת לקוחות ב-AWS, דיבר בכנס בשבוע שעבר על שבבים מותאמים אישית ש- AWS מפתחת על מנת להתמודד עם עומסי עבודה מאתגרים הנעים אל הענן, כגון מחקר ופיתוח של תרופות חדשות, חיפושי נפט וגז ואינטליגנציה מלאכותית.

אבל AWS לא לבד. גוגל כבר מייצרת את הדור השני של מעבדי ה- TPU שלהם, ו- Project Brainwave של מיקרוסופט שואף לספק ביצועים דומים ללקוחות Azure.

"AI ו-ML הולכים לשנות את פני התעשייה", כך לפי ה- CTO של Microsoft Azure, מארק רוסינוביץ', כשנשאל בקשר להתפתחות תחום הבינה המלאכותית בכנס GeekWire בשבוע שעבר. כמו המתחרים AWS ו-Google Cloud, רוסינוביץ' ומיקרוסופט בכלל מאמינים שתחום ה-Machine Learning יאפשר למפתחי יישומים לבנות דברים שכיום איננו יכולים אפילו לדמיין, אך בעוד 5 שנים ייראו ברורים מאליהם.

"אנחנו חושבים שזה הולך לשנות באופן משמעותי כל ענף", אמר רוסינוביץ'. "חברות מנצלות טכנולוגיות AI ו-ML כדי להפוך תהליכים לאוטומטיים ולקבל תובנות על פעילויות שלא היו קיימות לפני כן".

עדכוני עננים:

Azure

http://bit.ly/microsoft_azure_updates 

AWS

http://bit.ly/Amazon_AWS_updates 

GCP

http://bit.ly/Google_GCP_updates  

קבוצת הפייסבוק וואטסאפ של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

Azure

1. שאלה

אני מנסה לקשר את ה- App Service לחשבון של ה- VSTS  ול- Deployment Center, מה שהיה בעבר CI/CD. ב- VSTS יש לי פרויקט ואני מקושר דרך VS ומצליח לבצע Commit/Push. הבעיה שאני נתקע בשלב ה- Project Validate כבר הרבה זמן כאשר אני מגדיר את ה- App Service Slot ב- Deployment Center.

תשובה

מתוך ה- VSTS עובד תהליך CI/CD כולל Pipline עם Approval בין Stage Slot ל- Prod.

2. שאלה

איזו גרסת SHA מומלצת לעבודה עם ADFS3.0?

תשובה

SHA256+ אם מדובר על 365, מומלץ היום ללכת לכיוון של PHS או PTA. אם יש פתרונות SaaS אחרים בסיפור, זה כבר שיקול של רישוי. ADFS3 היא גרסה שמגיעה עם SERVER2012 ומעלה. מומלץ לשקול ADFS4 אם כבר מחליטים ללכת בכיוון של חווה מקומית, או לדאוג לכל העדכונים הנדרשים לתמיכה של SHA2 ב- ADFS3.

3. שאלה

מישהו יודע כל כמה זמן Azure Log Analytics מקבל/מושך לוגים מהשרתים?

תשובה

תלוי מה מוגדר ל- Agent. לפי ה- Solution

AWS

1. שאלה

למישהו יש ניסיון עם packer ויכול להסביר לי קצת על הכלי הזה?

תשובה

אנחנו משתמשים בשביל אמזון מן הסתם, תתחיל מדוגמא קטנה שלוקחת Image בסיסי ומתקינה עליו חבילה עם Shell Provisioner ומשם תוכל להתקדם לדברים נוספים.

2. שאלה

יש לי קטע קוד בפייתון שיודע לעבד קובץ מסויים ב- 2 דקות עבודה (פחות או יותר). יש לי כ- 1000 קבצים לעבד מדי פעם. מכירים דרך נוחה להרים כמה עשרות מכונות כאשר כל אחת תעבד מספר קבצים ולבסוף יחזירו תוצאות למקום מרכזי ששם אני אבצע כבר את הלוגיקה שלי ל- Reduce?

תשובה

ממליץ לך לעבוד עם aws batch. מרים קונטיינרים בהתאם לג'ובים שאתה מגדיר. אפשר אפילו להרים את הקונטיינרים על Spot instances

3. שאלה

האם כאשר אני קונה Dedicated Host יש באפשרותי לבצע Over Provisioning? כלומר האם אני יכול להגדיר EC2 Instances בסכום שגדול מכמות ה- RAM וה- CPU שיש ב-Host (בדומה ל- Virtualization ב- Onprem)?

תשובה

This is exactly what I’m doing, I’m trying to compare VMC (VMware Cloud on AWS) to native AWS but the comparison should be made to AWS Dedicated Host, not to AWS EC2 on-demand instance.

4. שאלה

למישהו יכול להמליץ על דרך לביצוע מיגרציה מ- EC2 ל- RDS עבור SQL SERVER?

תשובה

http://bit.ly/database_migration

מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות