✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 303

IsraelClouds
|
December 24, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות: Effective Cloud-Based Procurement

קהילה יקרה, חשוב לנו להמשיך ולהביא ידיעות רלוונטיות לעולמות הטכנולוגיה בהתבסס על מה שקורה בשטח. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

  

ב-AWS משפרים את ניטור הקוברנטיס עם יכולת Observability משופרת וחדשה עבור Amazon EKS

AWS has released several monitoring and observability-themed improvements in the lead-up to and at the 2023 edition of re:Invent in Las Vegas. The releases include Amazon CloudWatch Container Insights with Enhanced Observability for Amazon EKS on EC2.

לינקדאין גנזה את המעבר המתוכנן לאז'ור, ובחרה לשמור על מרכזי דאטה פיזיים

LinkedIn has set aside an effort to relocate its data center technology out of its physical facilities and into Microsoft’s Azure cloud, according to people familiar with the matter.

גוגל משיקה גרסה חדשה עבור שבב TPU v5p AI

Google has launched a new version of its TPU, or Tensor Processing Units, announcing it alongside its Gemini large language model (LLM) that was announced with great fanfare.


הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלת השבוע מהאקו-סיסטם שלנו:

שאלה:

איזה עני ממליצים לגבות כ3 טרה? משהו לא יקר.

תשובה:

שאלה לגבי שירות ענן לא יקר עשויה להיות קצת שאלה בעייתית. הנחת המוצא היא ששירותים לא מקבלים בחינם. תמיד יש לשירות עלות מסוימת.

במרבית המקרים, ארגון לא ישתמש בשירותי ענן של אחד מספקי הענן המסחריים הגדולים נטו עבור אחסון קבצים. זה אולי היה נפוץ לפני מספר שנים כאשר ארגונים התחילו לעשות צעדים ראשונים בסביבת ענן ציבורי, אבל בראייה ארוכת טווח, ארגונים ממה שאני מכיר כבר לא עושים זאת כיום. לרוב מידע ישמר קרוב ככל הניתן לשירותי ה-Compute ולאפליקציה, כחלק מארכיטקטורה גדולה יותר.

במידה ומחפשים להבין עלות שירותי אחסון אצל ספקי הענן הגדולים, כולם מפרסמים עלויות בעמודים רשמיים, בהתאם לאיזור גיאוגרפי, סוג שירות האחסון (Real-time, near real-time, archive), עלות פעולות קריאה/כתיבה, עלות הוצאת נתונים מסביבת הענן לסביבה המקומי וכו'.

במידה ומחפשים שירות אחסון עבור קבצים פרטיים, הייתי בודק שירותים דוגמת OneDrive, Google Drive, Box, DropBox, ובמקרה כזה, אני לא בטוח שהקבוצה הזו היא קבוצת הפייסבוק המתאימה. סביר שבקבוצות של אנשי תשתיות, ניתן יהיה לקבל מידע נוסף עבור לקוחות פרטיים אשר מחפשים שירותי גיבוי עבור קבצים פרטיים (דוגמת תמונות, וידאו וכו'), אשר לא קשורים לאפליקציה מסוימת אשר תדע לקרוא את הקבצים ולעשות עימם משהו (דוגמת שירותי AI/ML).


רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות