✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

29.04 - השבוע בעננים. מהדורה 21

IsraelClouds
|
April 29, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע בעננים - מהדורה 21

28.04.2018 - 22.04.2018

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו : support@israelclouds.com

השבוע הפינה בחסות Google Cloud Summit 18

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בערוצי IsraelClouds ובעולם:

אריאל מונפו

השבוע מיקרוסופט מרחיבה את מגוון מוצרי ה-IOT  שלה http://bit.ly/micro_iot. בכנס חדשנות שנערך השבוע בגרמניה היא הציגה טכנולוגיית ענן חדשה אשר תאפשר ליצרנים להוסיף יכולת IOT  לתהליך הייצור וכך יוכלו להפיק מידע שימושי ולהתייעל. יפה לראות שהתפיסה היא שבעתיד הענן ישחק תפקיד משמעותי גם בתעשיית ה LOW-TECH ועל ידי שימוש ברכיבי IOT גם יצרנים יוכלו לבצע בקרה ברמה גבוהה.

עוד השבוע, סטרטאפ ישראלי בשם Iguazio חובר לאמזון http://bit.ly/aws_w21. הסטרטאפ מציע שירותים של מערכת  קבלת החלטות לחברות, ועושה זאת באמצעותAnalytics Data Platform  שמאיץ פרפורמנס בביג דאטה, IOT ואפליקציות מבוססות ענן. אם הסטרטאפ ימשיך לגדול הוא צפוי אף להיות מתחרה אפשרי של AWS מה שיוצר סיכוי אפשרי לרכישה שלו על ידי ענקית הטכנולוגיה.

בנוסף, גוגל מוציאה סכומי כסף גדולים על תחום הענן ברבעון הראשון של השנהhttp://bit.ly/google_q1 . לנהל חברת ענן ציבורי זה אמנם לא זול אך נראה שגוגל הרחיבו את יכולות מחשוב הענן שלהם ברבעון האחרון כאשר הם הגדילו משמעותית את הסכום שהם משקיעים בעולם הענן. מנכ"ל גוגל סונדאר פיצ'אי חשף לראשונה את הכנסות החברה כאשר הן עברו את סכום מילארד הדולרים (הכנסה רבעונית) מגוגל קלאוד ו G Suite.

עדכונים ולינקים מעניינים:

המאמר הבא מסביר מתי כדאי לההשתמש בין AZURE SQL TABLE ל AZURE STOREG TABLE

בקצרה הבדל הגדול והעיקרי הוא ש- Azure Table אינו מאפשר relationship בין הנתונים. אם אתה צריך relationship בין טבלאות אז אתה צריך לעבוד עם SQL. לעומת זאת Azure Table מאפשר עבודה בנפחים גדולים עם תמיכה במספר - datatypes והפתרון נותן את מענה בצורה מהירה ופשוטה

http://bit.ly/2KgRNnz

Per disk metrics for Managed & Unmanaged Disks now in public preview

http://bit.ly/2HDdInh

שאלות מעניינות שנשאלו ונענו ב:

קבוצת הפייסבוק וואטסאפ של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ב AZURE:

שאלה: 

לאחר המלצה שניתנה בקבוצה על יישום הפתרון אשר יאפשר גישה מרוחקת פשוטה למערכות החברה למורשים בלבד. הפתרון בכלליות עונה בדיוק על הצורך אך המשתמשים מדווחים על ניתוקים אשר מקשים מאוד על העבודה הרציפה.

הניתוקים מתרחשים בצורה לא עקבית ובקבועי זמן שונים.

לאחר שניסיתי לבד מרחוק קרה הדבר גם לי והצלחתי להוציא מה Console את השגיאה הבאה:

Failed to load .... :Response to preflight request doesn't pass access control check: No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource. Origin [URL] is therefore not allowed access

למישהו נוסף זה קרה? כיוון מומלץ להמשך בדיקה?

תשובה:

זה קשור בהקשר של headers. חלק מCORS. ככל הנראה הקליינט שלך דורש את זה אבל השרת לא מספק לו את הheader. אם יש לך גישה לשרת הווב עצמו תוכל להוסיף את הheader שדרוש. ואם זה פרוקסי מול אפליקציות ווב פנימיות שלך יכול להיות שהפרוקסי דורש את זה מהן בצד שלו.

שאלה:

יש לנו בארגון containers של java עבור web applications ואנחנו רוצים לעבור ל azure. האם הייתם ממליצים לשים אותם ב ase או ב service fabric או אולי בקוברנטיס?

תשובה:

אתה יכול לרוץ ב ase עם image של דוקר אגב, באיזה קונטיינר אתה עובד היום? זה מעט מידי מידע בשביל להחליט.. אתה יכול לעבוד גם עם AKS

שאלה:

אפשר לתקן אותו, להתקין מחדש ולאחר מכן להגדיר self reset password office 365 ?

תשובה:

זה מצריך רשיון מיוחד\יותר יקר עבור כל משתמש - AD Premium

שאלות ב AWS:

שאלה:

יש לי מעל 2000 קבצי html שאני רוצה לשמור ב S3 ולהנגיש את זה תחת cloudfront. מה הדרך הנכונה כדי לבצע distributions לקבצים ?

האם לעשות distribution אחד לכל הקבצים? או לכל קובץ לעשות dustribution משלו?

הסיבה לכך שאני שואל את השאלה הזאת היא שהקבצים יכולים להתעדכן וברגע שהם מתעדכנים אני רוצה שה cloud front יגיש את הקובץ המעודכן מיידית יחסית.

אז מצד אחד לעשות Invalid ל distribution כל פעם שקובץ אחד מתוך ה 2000 מתעדכן... אני לא יודע אם זה נכון. מצד שני אני לא יודע אם זה אפשרי בגלל שיהיה כל כך הרבה distributions

תשובה:

תיקח cdn נורמלי שמנקה אובייקט ישן תוך שניות במקום 10 דקות, ותוסיף purge אוטומטי עם למבדה. http://bit.ly/2HKG95H

או לטפל ב cdn הפחות נורמלי עם boto.

http://bit.ly/2qVUFNC

שאלה:

האם מישהו ביצע פה אינטגרציה בין ה-Builds שרצים בג'נקינס לבין דשבורד בג'ירה? הדרישה היא להציג האם הbuild עבר נכשל בתוך ג'ירה לחלופין- האם ג'נקינס נותנים מענה לכך בהצגה של סטטוסים של 2 פרוייקטים נפרדים במקביל?

תשובה:

http://bit.ly/2Hr9B1t

שאלה:

האם העלות של העברת 1 גיגה מחשבון aws אחד לחשבון aws אחר שלי באותו region הוא כמו העברת 1 גיגה לאינטרנט? (0.09 דולר לגיגה)

תשובה:

0.01$/Gb, כלומר זה חצי מחיר מלהעביר באותו חשבון ל region שונה. וזה יהיה בחינם אם תעבוד עם אייפי פנימי באותו AZ

אירועים שהתקיימו בארץ:  

השבוע התקיים בתל אביב Microsoft GO OPEN SOURCE. אירוע מרשים ומעניין מאוד שחשף אותנו לגישת הקוד הפתוח שמיקרוסופט מאמצת וכלל סשנים טכניים מעמיקים.

האירוע הקרוב המומלץ

Google Cloud Summit ’18

מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות