✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 172

IsraelClouds
|
May 2, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות: IsraelClouds Virtual Summit 2021

שמחים לעדכן על פתיחת הרישום ל-IsraelClouds Summit 2021!

שלושה מסלולים מלאים בתוכן מקצועי שיכללו למעלה משלושים הרצאות של דוברים איכותיים – ביניהם מנהלי קהילות טכנולוגיות, חברות וספקיות בינלאומיות ומובילי פורומים.

לחצו כאן להרשמה ללא עלות ולצפייה ברשימת הדוברים.

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

AWS ו-GCP זכו בפרויקט הענן הממשלתי ישראלי

AWS ו-GCP נבחרו להקים תשתית governmentwide data center עבור שירותי מחשוב ענן, ולסייע למגזר הציבורי ולרשויות ההגנה הישראליות לבנות מאגרים מקומיים של דאטה רגישה תחת פרויקט נימבוס. לפי הדיווח, ספקיות ענן אחרות ששאפו לזכות בפרויקט היו Microsoft Azure, Oracle Cloud ו-IBM Cloud.

מיקרוסופט מוסיפה התמחויות Azure חדשות ל-Coursera

מיקרוסופט הוסיפה שלושה קורסים חדשים לאתר הלמידה הדיגיטלי הידוע Coursera, שיכסו את Azure Fundamentals, AI Fundamentals ו-Data Fundamentals. קורס ה-AI ישוגר במאי, ויעסוק בנושאים כדוגמת ML, computer vision, natural language processing ועוד. קורס ה-Azure יספק לתלמידים הבנה בסיסית של שירותי הענן של מיקרוסופט, יחד עם ידע בבניית פתרונות ענן. בנוסף, הוא יסייע להתכונן ל-Microsoft AZ-900 exam. קורס הדאטה ילמד סטודנטים איך להשתמש ב-Azure כדי לאחסן, לעבד, לנהל ולנתח מידע.

GCP הכריזה על region חדש – בישראל

GCP הכריזה על הקמת region חדש בישראל, במטרה לסייע ללקוחותיה להעניק ללקוחות שלהם שירותים מהירים, אמינים ובטוחים יותר בהיבטי אבטחת מידע. הקמת ה-region תאיץ את החדשנות בקרב כלל הלקוחות של GCP, לרבות PayBox שמנוהל על-ידי בנק דיסקונט. ההכרזה של גוגל כללה מילים חמות על הקשר בין החברה לבין הארץ. בועז מעוז, שהוא Country Director, Israel ב-GCP, אמר:

"Google has long looked to Israel for globally impactful technologies including popular Search features, Waze, Live Caption, Duplex and flood forecasting. At our Decode with Google 15RAEL event last week, we celebrated 15 years of Google innovation in Israel and our longstanding support of the country’s vibrant startup ecosystem."


הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה:

חברים, מישהו מנוסה ב-AWS kms? מנסה לעשות decrypt לcms ומקבל aws: error: argument --ciphertext-blob: expected one argument

למרות שזה cms. יש הרשאות.


תשובה:

חסר לך משתנה, בלי קשר להרשאות. מה שאתה רוצה לעשות לו decrypt בפועל עם ה-kms key הזה. —ciphertext-blob. בסוף ה-kms זה רק המפתח, לא אמרת לו לאיזה ערך לעשות decrypt.


שאלה:

צהריים טובים חברים, עם איזה ingress cntrl מומלץ להתקין על eks?


תשובה:

הכי פשוט: nginx. הכי מחובר ויותר מורכב: ALB Ingress. מכאן כבר אתה יכול לקחת את זה לעוד מקומות... תלוי בצורך עצמו, אתה יכול למצוא גם את Istio או Kong שיתנו לך פתרון ingress אבל הם כבר פתרונות מקיפים הרבה יותר. בנוסף, כדאי אחד כזה שלא יגביל אותך בפלטפורמה מסוימת (לדעתי פחות מומלץ שירות אינטגרלי של הענן). אם זה רק ingress יש לך את nginx או כזה קנייני של f5 הכולל בתוכו waf. אני בד"כ עובד עם istio אפילו רק בשביל ה-ingress וה-visibility של kiali.


שאלה:

היי, יש לי שרת לינוקס עם כתובת חיצונית ב-Azure. אני רוצה להתחבר אליו ב-ssh אבל לא רוצה לפתוח את הפורט לכל העולם. אלא רק ל-cloud shell.


תשובה:

Cloud shell הוא רק טרמינל. יש לו יכולת ל-SHH אבל זה לא הייעוד. יש לך בפורטל גם serial console על כל VM ואם זה לינוקס כמו שציינת זה טוב עבורך. אתה יכול להגביל הרשאות בעזרת ה-IAM רק למכונה הזאת.


רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות