✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 171

IsraelClouds
|
April 25, 2021
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות: New Culture of Work by Microsoft

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

Microsoft Azure מכריזה על DirectX 12 Agility SDK ועל ID@Azure Program

במהלך כנס ה-Game Stack Live, מיקרוסופט הכריזה על DirectX 12 Agility SDK, ועל ID@Azure Program. ההכרזה הראשונה, תאפשר למפתחי משחקים ליישם את הפיצ'רים החדשים של DirectX, מה שיהפוך את המשחקים לזמינים בכל מחשב שבו מותקנת הגרסה של Windows 10 מנובמבר 2019 והלאה. ההכרזה השנייה, בדבר תכנית ה-ID@Azure, מטרגטת מפתחים שמעוניינים להשתמש בענן של Azure כדי לפתח משחקים, עם גישה חינמית לכלי פיתוח ולתמיכה ממומחים בתחום.

AWS תחלק 12 מיליון דולר למלחמה בקורונה

AWS הכריזה השבוע כי היא תחלק 12 מיליון דולר למלחמה בקורונה, שיושקעו במחקר ופיתוח של אבחוני המחלה, המבוססים על מחשוב ענן. אמנם, ההשקעה תהיה ממוקדת במחלת הקורונה, אולם AWS תשקיע גם במחלות מדבקות אחרות. Vin Gupta, שהוא MD chief medical officer of Amazon’s COVID-19 response, אמר:

“We have seen transformative innovations in how we diagnose disease over the past year, from machine learning-powered X-ray imagery analysis to new developments in rapid, high quality, and direct-to-consumer tests".

GCP מרחיבה את ה-Intelligent Vaccine Impact Solution

השבוע, GCP שיגרה גרסה מורחבת של ה-Intelligent Vaccine Impact Solution, כך שיוזרים יכולים יהיו לקבוע פגישות חיסון, ולשאול סוכן וירטואלי שאלות שכיחות. הסוכנים הוירטואלים ב-Contact Center AI המדובר יכולים יהיו להבין ולתקשר עם היוזרים בזמן אמת, עשרים וארבעה ימים בשבוע, וזאת תוך שימוש בעד 28 שפות, בצ'אט (בכתיבה) או בטלפון. אותם סוכנים יכולים יהיו גם להנחות יוזרים בסוגיות שונות, למשל – איתור אתרים שבהם מחסנים בקרבת מקום.

Oracle עם פתרון חדש, במטרה לשפר את ניהול המולטיקלאוד

Oracle הכריזה השבוע על כך ש-ServiceNow תומכת כעת ב-Oracle Cloud Infrastructure – מה שיאפשר לחברות אנטרפרייז לגשת ולנהל משאבי OCI באמצעות פורטל ה-ServiceNow Service ואפליקציית ה-ServiceNow IT Operations Management. סקוט טוודל, Vice President of Product, Industries, and Partnerships ב-Oracle Cloud Infrastructures, אמר:

"This is a big step forward for all of our customers that are using Oracle, as well as other major cloud providers to run their business-critical applications.  Now customers can leverage their existing ServiceNow Service portal to view and manage all of their cloud resources, including Oracle."


הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה:

היי, אשמח לעזרה - יש לי EFS בחשבון X וקלסטר של k8s בחשבון Y - אני מנסה לעבוד עם efs-csi-driver בקלסטר ולעשות persistent volume claim ל EFS באחד הפודים. משהו יודע האם הדרייבר תומך ב-cross account? ואם כן, אשמח לעזרה קטנה.


תשובה:

אמור לעבוד, אתה צריך לאפשר בחשבון של ה-EFS גישה מה-iam role של החשבון השני. ובחשבון השני לאפשר ב-IAM ROLE לגשת ל-EFS. הנושא של הרשאות ה-IAM לא כתוב בשום מקום עד כמה שאני זוכר.


שאלה:

האם קלסטר eks יכול להתפרס מעבר ל availability zone אחד, בגלל מגבלה של subnet שמשויך ל-availability zone? (ב-AWS).


תשובה:

כן, אתה צריך ליצור את הnode pools בsubnets שונים בAZ שונים. בaws אתה יכול שהפודים יקבלו את אותן כתובות של ה-subnet - https://docs.aws.amazon.com/eks/latest/userguide/pod-networking.html.


שאלה:

שאלת terrfrom - יש לי פרויקט גדול שהתמלא בהרבה קבצי tf עם קונפיגורציות. אם אני רוצה לסדר אותם בתיקיות לפי סוגים, איך אני עושה את זה?


תשובה:

טרהפורם מתעלם מ-subfolders. אני במקומך הייתי שוקל להפוך את מה שיש לך שם למודולים ואז לעשות להם Include. תמצא על זה הסבר כאן: https://www.terraform.io/docs/language/modules/syntax.html


רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות