✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 170

IsraelClouds
|
April 18, 2021
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות: IsraelClouds OT/IoT & Security Forums

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

AWS משחררת Elasticsearch תחת ה-fork שלה, בקוד פתוח

AWS הכריזה שהיא משחררת Elasticsearch, ב-fork ששייך לה (OpenSearch), ובקוד פתוח – בניגוד להכרזה של Elastic על Elasticsearch שיהיה תחת ה-Server Side Public License, שאיננו בקוד פתוח. AWS צפויה לשנות את שם ה-Amazon Elasticsearch Service ל-Amazon OpenSearch Service, ללא שינויים בשירות עצמו בפועל.

Microsoft Azure תספק פלטפורמה לארגון הגיימינג BetKing

מערכת היחסים בין Microsoft Azure לבין BetKing התחילה בקיץ 2019. מיקרוסופט לא רק תספק את התשתית הטכנולוגיות עבור BetKing, אלא גם תנחה ותתמוך בחברה במהלך טרנספורמציות דיגיטליות, לרבות מעבר לענן. בנוסף, שיתוף הפעולה יספק ל-BetKing שימוש בכלים טכנולוגיים העומדים לרשות Azure, למשל Azure Databricks. Eva Angelopoulou, האחראית על Azure, הדאטה וטכנולוגיות ה-AI ב-BetKing, אמרה:

“Initially we migrated the whole infrastructure onto Azure, to ensure agility with minimum maintenance and administration, and they maintained their own on-premise data center as Disaster Recovery site. In the second phase, we moved that over as well.”

GCP מציעה כעת את פלטפורמת OSIsoft PI System התעשייתית

GCP הכריזה על כך שפלטפורמת הדאטה התעשייתית של OSIsoft, הפופולרית בקרב מהנדסים, תהיה זמינה כעת בקרבה. החברות שואפות להעצים את הסקטור התעשייתי עם דרכים יעילות יותר להפיק תובנות בעלות ערך מ-business insights, בסביבות המנוהלות בביטחה. ה-insights הניתנים ליצירה ממערכת ה-PI, כוללים ניתוח טרנדים עונתיים; קביעה מתי נדרשת תחזוקת רכוש; ואופטימיזציה לתועלת של production line.


הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה:

שלום לכולם, שאלת EKS - אני יוצר קלאסטר שיהיה צריך להתחבר לRDS. אני רוצה שהוא יהיה בVPC שאני יוצר. אני צריך ליצור private subnet? וגם public subnets? מה עוד צריך להוסיף, לחיבור מה-EKS ל-RDS?


תשובה:

עדיף ככה. אצלנו ה-RDS נמצא בתוך ה-private subnet והגישה אליו רק מבפנים ואין גישה מבחוץ. אתה חייב public בשביל הגישה מבחוץ למערכת.


שאלה:

היי, מישהו מכיר כלי טוב לפתוח קובץ לוג גדול של Nginx לצורך ניתוח פשוט? (יש שם קרוב ל40 מיליון רשומות).


תשובה:

היי, BareGrep. אפשר להעלות את זה ל-S3, לטעון ל-atena או quicksight או redshift. אבל בד"כ עושים grep על התוכן הרלוונטי (רק בקשות GET, רק נתיב מסויים, רק קובץ מסוים) ואז מקבלים קובץ הרבה יותר קטן שקל לפתוח אותו בכל כלי עבודה. אם אתה מעוניין לעבוד על זה לוקלית, אז עם cygwin ל-windows אפשר להתקין את head/grep/tail/more/less.


שאלה:

תגידו, איך אתם מתייגים דוקר אימייג? פר סביבה? כי בעקרון יש לי monerepo שני סרביסים, וכל אחד אני בונה בנפרד. ראיתי שעושים TAG עם COMMIT HASH וגם שמים latest, אני יכול אולי גם לשים בהתאם ל-Branch?


תשובה:

בנייה כפולה היא רעיון מאוד לא מוצלח מכיוון שאתה בודק משהו אחר ממה שאתה מפיץ. הגישה שאני השתמשתי בה היא שני docker repository, שלאחר הבדיקה מעבירים לשני.


רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות